Bij S&M.quote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Conflict het volgende:
Metallica - The call of the Ktulu
Live
Dat dus!quote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Conflict het volgende:
Metallica - The call of the Ktulu
Live
goeie ja!quote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef Dyork het volgende:
Albatros van Fleetwood Mac
Schitterende plaat.quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef TAV74 het volgende:
wat me direct te binnen schiet is Metallica - Orion, vooral doordat die in Cliff 'em all zo mooi tot zijn recht komt.
Origineel van Ennio Morricone is nog mooier.quote:Op zondag 21 september 2008 22:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zet Metallica - The Ecstasy of Gold er dan ook bij, die vind ik persoonlijk nog mooier dan The Call of the Ktulu![]()
Inderdaad. Ik hou totaal niet van James Last, maar dat melodietje vind ik wel erg mooi.quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er schiet me vast nog wel wat mooiers te binnen maar het accordeonnetje van James Last heeft al heel lang geleden mijn hart gestolen.
Ennio Morricone, daar noem je zo watquote:Op zondag 21 september 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Origineel van Ennio Morricone is nog mooier.
Die van The Sting heet The Entertainer, vroeger met muziek wel gehadquote:Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef Arcee het volgende:
Ook fraai:
Of deze, uit de film The Sting. Dat zal niet iedereen weten, maar bijna iedereen kent 't nummer wel:
Hé. die kende ik dan nog nietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Tommeke het volgende:
Die Once Upon A Time In The West van Ennio Morricone is geniaal
Deze is ook wel leuk:
beter lezen dan... is al een paar keer voorbij gekomenquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
maak daar maar 3x van!quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
Die is inderdaad niet verkeerd.quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef shadow196 het volgende:
Capricorns - 1066: Born On The Bayeux
Heerlijk opbouwend nummer.
Helemael goed. En dan mag Dance Macabre van Saint-Saens ook niet onvermeld blijven.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sergei profokiev- dance of the knights.
Zeau even het niveau omhoog.
Die is echt geweldig inderdaad!quote:
Klinkt leuk al vind ik het origineel van Hans Zimmer dan toch wel beter eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 00:45 schreef Sport_Life het volgende:Nightwish - Crimson tide/ Deep blue see Is volgens mij eenmalig gespeeld op een concert en is zover ik weet nooit op CD uitgebracht. Dit nummer MOET iedereen hier in dit topic wel een keer gehoord hebben, kan me niet indenken dat dit niet gewardeerd wordt hier
Gaat automatisch, gewoon link posten zonder [url] tekensquote:Op maandag 29 september 2008 12:00 schreef Gwywen het volgende:
Agalloch - The Misshapen Steed
(Hoe voeg je nou van die plaatjes-links in voor youtube??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |