Ze zoeken geen nieuw Idool toch?quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat relatief gevestigde namen als John en Freek hieraan mee mogen doen... het idee van een onbekende hoofdrolspeler is zo wel weg...
Jij vertegenwoordigd ook niet het publiek alleen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hein heeft keelontsteking gehad..ik heb 4x gestemd op Hein.. klopt ook niks van,want Frits zei tegen Hein als het aan de publiek ligt moet je naar huis.
Tja, het zijn open audities dus iedereen mag meedoen. Bij Evita deden ook genoeg (musical)bekenden mee.quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat relatief gevestigde namen als John en Freek hieraan mee mogen doen... het idee van een onbekende hoofdrolspeler is zo wel weg...
Het grote publiek kent hen niet denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het Baer word die eruit moet.. John vond ik vanavond niet goed zingen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Naamah het volgende:
Denk en vind ook dat Baer er de volgende sing of uit moet, van de rest mag er echt niemand uit..
Je kon meteen aan het begin van het programma voor iedereen stemmen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef maril het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigd ook niet het publiek alleen.
Wat ik niet begrijp is die telling, die laatste die gingen door maar men kon nog maar 5 min bellen, dus er klopt iets niet.
Ik vind zijn stem helemaal niet zo goed eigenlijk. Ik wil hem wel eens dat eindnummer horen zingen, volgens mij haalt hij dat niet eens met zijn stem.quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef ajf het volgende:
Qua kop en stem is Matthijs de perfecte Joseph. Maar vandaag vond ik 'm niet echt briljant.
Eensquote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind zelf Freek is té over de top. en ik zie eigenlijk weinig afwisseling in zijn optredens. Ik vond dat optreden van Roy ook erg goed en mooi in beeld gebracht
Nee maar ze brengen het wel alsof ze naar een nieuw talent zoeken...quote:
In dat geval kunnen ze beter meteen de Jozef kiezen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je kon meteen aan het begin van het programma voor iedereen stemmen.
dit is ook leukquote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval kunnen ze beter meteen de Jozef kiezen.
En dat zingen (slijmen) voor Pia hebben we nu ook wel een keer gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef Kinga het volgende:
Mathijs zingt op zich niet slecht, alleen die kop, tsja, hij heeft wat plastics, echt zo'n Ken pop. Geen Joseph voor mij.
Volgens mij had Pia wel een nat broekje daarvanquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En dat zingen (slijmen) voor Pia hebben we nu ook wel een keer gezien.
Vind ik ook..quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef happyme28 het volgende:
De optredens doen er volgens mij niet eens meer toe. Iedereen heeft zijn favoriet en het ligt er net aan hoevaak men voor zijn favoriet stemt.
Anyway, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wie het wordt, als ze maar zuiver gaan zingen.
De beste zanger vind ik verreweg John. Freek zingt ook wel goed, maar ik vind het stemgeluid van John veel mooier.quote:Op zondag 21 september 2008 21:40 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vind ik ook..
wie zingt zuiver vanaf de eerste show tot nou..
En dan vind ik remko en freek uitspringen,, want volgens mij hebben die nog nie vals gezongen zoals amir baer en adriaan
Ja leuk optreden van Royquote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Freek is naar mijn mening echt té over de top. en ik zie eigenlijk weinig afwisseling in zijn optredens. Ik vond dat optreden van Roy ook erg goed en mooi in beeld gebracht
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.quote:
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Joehoe.. hier iemand..quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Ik dacht dat ik CDP nog zag in het publiek, rechts boveninquote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef Treezz het volgende:
volgens mij heb ik cee gezien..
ze zou toch iets paars aantrekken ?
in het begin kwam een cee volgens mij in beeld
Van alle Josephs en ook inderdaad zijn beste optreden tot nu toe.quote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
Joehoe.. hier iemand..![]()
ga es op youtube es kijken naar lee mead.. moet je es kijken hoe hij da liedje zong!
Voor roy was het goed ja..quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.
Remko heeft een mooie stem ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Voor roy was het goed ja..
maar verder.. sorry ik krijg geen kippevel van 'm.. dat had ik wel bij remko
Hij deed het goed.. heel leuk zelfs. offtopic, wat heb jij een leuke avatar van Metallicaquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Is Roy niet het broertje van Danny Rook
Ik wist dat ik 'm ergens van kende...quote:
Dat hoofd van Royquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef tessie het volgende:
Die Oren van Roy! OMG!
Ik werd persoonlijk nogal onpasselijk van die gekke bekken van 'm alsof ie in de verte 10 piemels zag die ie mocht verwennenquote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Merel het volgende:
Robin had gewoon een nummer dat niet zo goed ligt bij het publiek
Ja een half broer is Roy van Danny Rookquote:Op zondag 21 september 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Is Roy niet het broertje van Danny Rook
Dat snap ik ook niet dat Remko eruit moest.quote:Op zondag 21 september 2008 22:49 schreef happyme28 het volgende:
2 van mijn favorieten eruit vanavond.... snik....
Vlak Mathijs niet uit die is nogal popi helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is allemaal veldvulling... finale gaat tussen John en Freek
echt waar...quote:Op zondag 21 september 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja een half broer is Roy van Danny Rook
Freek, John en Mathijs de laatste helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef maril het volgende:
[..]
Vlak Mathijs niet uit die is nogal popi helaas.
dank jequote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij deed het goed.. heel leuk zelfs. offtopic, wat heb jij een leuke avatar van Metallica![]()
Dat was wel te verwachten. Nu ging iedereen die hem erin wilde houden als een gek op hem stemmen.quote:
Hij pakte echt even lekker uit jaquote:
Nou ja, wat ziet Willem in hem? Want Pia zat nee te schudden. Die was het er volgens mij niet echt mee eens.quote:Op zondag 21 september 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Valt me wel op dat Robin ook niet echt populair hier is. Wat ziet die jury in hem in godsnaam...
Amir gaat best goed terecht komen maar moet eerst nog wat levenswijsheid op doenquote:Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Even tvp. Heb gezien wie eruit moet, maar weet niet of het terecht is. Hoop dat ze amir binnenkort afserveren, dat wel.
Ik kan het misschien mis hebben, maar met zijn commentaar beinvloed Paul wel een hoop stemmers. Misschien dat Paul stilletjes John wel een van de favorieten vindt en op zo'n manier voor John stemmen wint. Maar dat kunnen ook mijn para gedachten zijn, hoorquote:Op zondag 21 september 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Bij John was Paul de Leeuw aan het zoeken naar kritiek ja... Heel erg flauw. Alleen al flauw omdat ie per sé wilde weten voor wie hij het zong (alsof dat wat uitmaakt).
Die gast denkt aan zn oma en was ijzersterk bezig en dan moet ie volgens Paul, omdat het een "liefdesliedje" is, aan zn liefje denken... Ga toch weg...
ja de amateurs hebben nog een steuntje in de rug nodig van de juryquote:Op maandag 22 september 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
Baer en Samir door... dat is toch apart.
nu welquote:Op maandag 22 september 2008 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
Staat nog steeds niet op uitzending gemist
Ach gossie, ja van Amir kon je wel al zien tijdens dat eindlied...quote:Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug. Moe! En niet voldaan. Maar het was wel superleuk. Nu even de topics doorspitten.
Ik heb tegen meneer Pizzazzz gezegd dat ik een beetje boos ben op 'm.
Heb een sing-off met Freek gezien en een sing-out van Freek tijdens de repetitie! Kijk dat pik je dan toch nog even mee. Want hij zal die sing-out nooit hoeven zingen denk ik.
Oh en Amir en Freek waren echt helemaal ondersteboven na Remko's exit.
CDP is trouwens erg cool.![]()
Ik hoor t 'm al zeggenquote:Op maandag 22 september 2008 00:50 schreef Cee het volgende:
Ik dus na de show:
ik: "Meneer Nijholt ik ben wel een beetje boos op u."
MN: "Hoezo?"
ik: "Remko."
MN: "Die jongen kan prrrrrrachtig zingen maar HIJ DOET ERRRR NIETS MEEEEEEEEEE!"
En toen ging hij nog een hele tirade tegen me ophangen over het hoe en wat en ik werd een beetje bang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |