Vind ik ook..quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef happyme28 het volgende:
De optredens doen er volgens mij niet eens meer toe. Iedereen heeft zijn favoriet en het ligt er net aan hoevaak men voor zijn favoriet stemt.
Anyway, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wie het wordt, als ze maar zuiver gaan zingen.
De beste zanger vind ik verreweg John. Freek zingt ook wel goed, maar ik vind het stemgeluid van John veel mooier.quote:Op zondag 21 september 2008 21:40 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vind ik ook..
wie zingt zuiver vanaf de eerste show tot nou..
En dan vind ik remko en freek uitspringen,, want volgens mij hebben die nog nie vals gezongen zoals amir baer en adriaan
Ja leuk optreden van Royquote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Freek is naar mijn mening echt té over de top. en ik zie eigenlijk weinig afwisseling in zijn optredens. Ik vond dat optreden van Roy ook erg goed en mooi in beeld gebracht
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.quote:
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Joehoe.. hier iemand..quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Ik dacht dat ik CDP nog zag in het publiek, rechts boveninquote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef Treezz het volgende:
volgens mij heb ik cee gezien..
ze zou toch iets paars aantrekken ?
in het begin kwam een cee volgens mij in beeld
Van alle Josephs en ook inderdaad zijn beste optreden tot nu toe.quote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
Joehoe.. hier iemand..![]()
ga es op youtube es kijken naar lee mead.. moet je es kijken hoe hij da liedje zong!
Voor roy was het goed ja..quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.
Remko heeft een mooie stem ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Voor roy was het goed ja..
maar verder.. sorry ik krijg geen kippevel van 'm.. dat had ik wel bij remko
Hij deed het goed.. heel leuk zelfs. offtopic, wat heb jij een leuke avatar van Metallicaquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |