Ze zoeken geen nieuw Idool toch?quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat relatief gevestigde namen als John en Freek hieraan mee mogen doen... het idee van een onbekende hoofdrolspeler is zo wel weg...
Jij vertegenwoordigd ook niet het publiek alleen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hein heeft keelontsteking gehad..ik heb 4x gestemd op Hein.. klopt ook niks van,want Frits zei tegen Hein als het aan de publiek ligt moet je naar huis.
Tja, het zijn open audities dus iedereen mag meedoen. Bij Evita deden ook genoeg (musical)bekenden mee.quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel vaag vind is dat relatief gevestigde namen als John en Freek hieraan mee mogen doen... het idee van een onbekende hoofdrolspeler is zo wel weg...
Het grote publiek kent hen niet denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het Baer word die eruit moet.. John vond ik vanavond niet goed zingen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Naamah het volgende:
Denk en vind ook dat Baer er de volgende sing of uit moet, van de rest mag er echt niemand uit..
Je kon meteen aan het begin van het programma voor iedereen stemmen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef maril het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigd ook niet het publiek alleen.
Wat ik niet begrijp is die telling, die laatste die gingen door maar men kon nog maar 5 min bellen, dus er klopt iets niet.
Ik vind zijn stem helemaal niet zo goed eigenlijk. Ik wil hem wel eens dat eindnummer horen zingen, volgens mij haalt hij dat niet eens met zijn stem.quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef ajf het volgende:
Qua kop en stem is Matthijs de perfecte Joseph. Maar vandaag vond ik 'm niet echt briljant.
Eensquote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind zelf Freek is té over de top. en ik zie eigenlijk weinig afwisseling in zijn optredens. Ik vond dat optreden van Roy ook erg goed en mooi in beeld gebracht
Nee maar ze brengen het wel alsof ze naar een nieuw talent zoeken...quote:
In dat geval kunnen ze beter meteen de Jozef kiezen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je kon meteen aan het begin van het programma voor iedereen stemmen.
dit is ook leukquote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval kunnen ze beter meteen de Jozef kiezen.
En dat zingen (slijmen) voor Pia hebben we nu ook wel een keer gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef Kinga het volgende:
Mathijs zingt op zich niet slecht, alleen die kop, tsja, hij heeft wat plastics, echt zo'n Ken pop. Geen Joseph voor mij.
Volgens mij had Pia wel een nat broekje daarvanquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En dat zingen (slijmen) voor Pia hebben we nu ook wel een keer gezien.
Vind ik ook..quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef happyme28 het volgende:
De optredens doen er volgens mij niet eens meer toe. Iedereen heeft zijn favoriet en het ligt er net aan hoevaak men voor zijn favoriet stemt.
Anyway, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wie het wordt, als ze maar zuiver gaan zingen.
De beste zanger vind ik verreweg John. Freek zingt ook wel goed, maar ik vind het stemgeluid van John veel mooier.quote:Op zondag 21 september 2008 21:40 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vind ik ook..
wie zingt zuiver vanaf de eerste show tot nou..
En dan vind ik remko en freek uitspringen,, want volgens mij hebben die nog nie vals gezongen zoals amir baer en adriaan
Ja leuk optreden van Royquote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Freek is naar mijn mening echt té over de top. en ik zie eigenlijk weinig afwisseling in zijn optredens. Ik vond dat optreden van Roy ook erg goed en mooi in beeld gebracht
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.quote:
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Joehoe.. hier iemand..quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond het beste optreden, als zullen er hier mensen zijn die het niet met me eens zijn.
Ik dacht dat ik CDP nog zag in het publiek, rechts boveninquote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef Treezz het volgende:
volgens mij heb ik cee gezien..
ze zou toch iets paars aantrekken ?
in het begin kwam een cee volgens mij in beeld
Van alle Josephs en ook inderdaad zijn beste optreden tot nu toe.quote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Roy's beste optreden? Of van iedereen vanavond?
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Treezz het volgende:
[..]
Joehoe.. hier iemand..![]()
ga es op youtube es kijken naar lee mead.. moet je es kijken hoe hij da liedje zong!
Voor roy was het goed ja..quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan geen appels met peren vergelijken. Voor Roy zijn doen was het goed.
Remko heeft een mooie stem ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Voor roy was het goed ja..
maar verder.. sorry ik krijg geen kippevel van 'm.. dat had ik wel bij remko
Hij deed het goed.. heel leuk zelfs. offtopic, wat heb jij een leuke avatar van Metallicaquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef ajf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |