Trouwens, het groepsnummer was definitief geen playback.
Voor degene die zich afvroeg wat er in het uur wordt gedaan dat ze moeten wachten op de uitslag:
we kregen hapjes en drankjes en de resultaatshow wordt even heel snel doorgenomen met Frits die zegt "Zo, Roy, wat vond je blahblah blah" en Roy zegt "Nou hoepsiefloeps blahblah" volgende item.

'Total eclipse of the heart' werd twee keer geoefend, de choreograaf komt er nog even bij en schuift de kandidaten wat heen en weer, pasjes oefenen. En dan gaan ze een fake-uitslag doen en dit keer zaten Freek en Amir in de sing-off. En dan gooien ze er zomaar iemand uit, dit keer Freek, die moet de sing-out doen. Dan nog de lead-in voor de liveshow en het uur is hoepsiefloeps alweer voorbij.
Echt superleuke avond gehad. Waarom in godsnaam had ik niet meer kaartjes gehaald?
Zit nu trouwens de show nog even te kijken, wat een dramatische (in goede zin van het woord) lichtshow had Roy bij z'n optreden! Is toch eigenlijk wel heel bepalend geweest voor z'n liedje. Groot applaus, maar dan voornamelijk voor de mensen die het licht verzorgden.
We zaten helemaal 'bovenin', achter de bank waar de Josephs zaten. Ik zat niet naast CDP, m'n 3 vriendinnen zaten er tussen (CDP ik voelde een afstand!

).
Ik dus na de show:
ik: "Meneer Nijholt ik ben wel een beetje boos op u."
MN: "Hoezo?"
ik: "Remko."
MN: "Die jongen kan prrrrrrachtig zingen maar HIJ DOET ERRRR NIETS MEEEEEEEEEE!"
En toen ging hij nog een hele tirade tegen me ophangen over het hoe en wat en ik werd een beetje bang.
Heb de Josephs niet gesproken maar heb in de pauze wel met een gehaktstaaf naar Remco gezwaaid en hij lachte vrolijk terug en zwaaide.
[ Bericht 13% gewijzigd door Cee op 22-09-2008 09:05:25 ]