abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 23:01:22 #176
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_61812997
Die stem van Robin is niet mijn ding... Hij mocht er wel uit vandaag, maar ja

Freek vind ik goed, Mathijs de populaire jongen (jammer), Roy is wel schattig maar geen Joseph, Amir vind ik leuk (hopelijk groeit hij door in de rol van Joseph ), Baer wordt het ook niet en laat John vooral Tarzan stand-in blijven...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  zondag 21 september 2008 @ 23:02:26 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61813028
tvp.
En ik moet nog kijken, dus ik heb nog niks gelezen hier

Even zien of ie al op uitzending gemist staat
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 21 september 2008 @ 23:03:12 #178
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_61813057
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Baer terecht door
Dat was wel te verwachten. Nu ging iedereen die hem erin wilde houden als een gek op hem stemmen.
Dat krijg je dan met 2 singoffs.
Ik vind Robin lang niet zo goed als Remko. Die uithaal aan het eind was briljant
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  zondag 21 september 2008 @ 23:03:26 #179
130755 Kinga
versier hier
pi_61813059
Wat een blunder zeg! Ik was echt even boos net. Robin
Remko zong dat eindnummer prachtig, volgens mij moest Amir ook bijna janken daar voor die trap.

Sowieso, Baer Door sympathiestemmen door inderdaad.....
  zondag 21 september 2008 @ 23:05:11 #180
130755 Kinga
versier hier
pi_61813131
Valt me wel op dat Robin ook niet echt populair hier is. Wat ziet die jury in hem in godsnaam...
  zondag 21 september 2008 @ 23:06:50 #181
331 Merel
Be here now.
pi_61813187
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:03 schreef ajf het volgende:

Die uithaal aan het eind was briljant
Hij pakte echt even lekker uit ja Daarmee meteen bewijzend dat 'ie er eigenlijk nog in had moeten zitten Niet dat ik vind dat 'ie Joseph had moeten worden, maar hij is echt een stuk beter dan een aantal stumpers die er nu nog wél in zitten!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 21 september 2008 @ 23:07:51 #182
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_61813231
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Valt me wel op dat Robin ook niet echt populair hier is. Wat ziet die jury in hem in godsnaam...
Nou ja, wat ziet Willem in hem? Want Pia zat nee te schudden. Die was het er volgens mij niet echt mee eens.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
  zondag 21 september 2008 @ 23:12:01 #183
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_61813367
Even tvp. Heb gezien wie eruit moet, maar weet niet of het terecht is. Hoop dat ze amir binnenkort afserveren, dat wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 21 september 2008 @ 23:16:52 #184
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61813538
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Even tvp. Heb gezien wie eruit moet, maar weet niet of het terecht is. Hoop dat ze amir binnenkort afserveren, dat wel.
Amir gaat best goed terecht komen maar moet eerst nog wat levenswijsheid op doen
Zoals willem eerder al zo fraai verwoorde, Amir moet eerst nog wat slaapkamers binnensluipen, en weer naar buiten sneaken
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_61813707
Eigenlijk rare keuzes deze keer... Ik snap ook niet wat de jury in Robin ziet. Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, ben geen ´theaterkenner´, maar hij heeft iets wat ik niet mag/niet leuk vind. Die blonde die er nu uit is, had weer een dijk van een stem. Okee.. hij was Joseph niet geworden, maar hij had er nog langer in moeten zitten.

En dat met Baer......... Willem had hem ontdekt toch? Tja, Hein moest al voor het zingen van de sing-off weten dat Willem een grote voorkeur voor Baer had. Eigenlijk rot dat je op zo´n manier er dan uit moet liggen.

Ik vind Paul de Leeuw trouwens VRESELIJK irritant.. of hij uit het programma gehaald mag worden. ´Ja het was een liefdesliedje´, terwijl die gast daar met al zijn emotie staat te zingen.. Of na Hein, die zich helemaal ingeleefd had en die afgebrand werd. Sommigen werden naar mijn mening onterecht hard aangepakt, terwiljl sommigen die weinig ervaring hebben en het minder goed deden, weer de hemel in werden geprezen. Er word soms naar mijn mening met twee maten gemeten, en daarmee beinvloed je de kijkers thuis lijkt me.. Maar goed het zal me benieuwen wie het uiteindelijk wordt.
pi_61814041
Bij John was Paul de Leeuw aan het zoeken naar kritiek ja... Heel erg flauw. Alleen al flauw omdat ie per sé wilde weten voor wie hij het zong (alsof dat wat uitmaakt).
Die gast denkt aan zn oma en was ijzersterk bezig en dan moet ie volgens Paul, omdat het een "liefdesliedje" is, aan zn liefje denken... Ga toch weg...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 21 september 2008 @ 23:35:33 #187
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_61814171
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:
Bij John was Paul de Leeuw aan het zoeken naar kritiek ja... Heel erg flauw. Alleen al flauw omdat ie per sé wilde weten voor wie hij het zong (alsof dat wat uitmaakt).
Die gast denkt aan zn oma en was ijzersterk bezig en dan moet ie volgens Paul, omdat het een "liefdesliedje" is, aan zn liefje denken... Ga toch weg...
Ik kan het misschien mis hebben, maar met zijn commentaar beinvloed Paul wel een hoop stemmers. Misschien dat Paul stilletjes John wel een van de favorieten vindt en op zo'n manier voor John stemmen wint. Maar dat kunnen ook mijn para gedachten zijn, hoor
  maandag 22 september 2008 @ 00:23:11 #188
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61815353
Baer en Samir door... dat is toch apart.
  maandag 22 september 2008 @ 00:26:15 #189
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_61815396
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
Baer en Samir door... dat is toch apart.
ja de amateurs hebben nog een steuntje in de rug nodig van de jury
is natuurlijk ook beter voor het programma, want al die bakvissen zorgen via SMS wel voor omzet door te stemmen op Amir
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 22 september 2008 @ 00:31:49 #190
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61815489
Staat nog steeds niet op uitzending gemist
  ESF Reporter maandag 22 september 2008 @ 00:38:50 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_61815599
Ik ben terug. Moe! En niet voldaan. Maar het was wel superleuk. Nu even de topics doorspitten.

Ik heb tegen meneer Pizzazzz gezegd dat ik een beetje boos ben op 'm.
Heb een sing-off met Freek gezien en een sing-out van Freek tijdens de repetitie! Kijk dat pik je dan toch nog even mee. Want hij zal die sing-out nooit hoeven zingen denk ik.
Oh en Amir en Freek waren echt helemaal ondersteboven na Remko's exit.

CDP is trouwens erg cool.
  maandag 22 september 2008 @ 00:41:20 #192
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61815632
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
Staat nog steeds niet op uitzending gemist
nu wel
  maandag 22 september 2008 @ 00:44:53 #193
130755 Kinga
versier hier
pi_61815678
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug. Moe! En niet voldaan. Maar het was wel superleuk. Nu even de topics doorspitten.

Ik heb tegen meneer Pizzazzz gezegd dat ik een beetje boos ben op 'm.
Heb een sing-off met Freek gezien en een sing-out van Freek tijdens de repetitie! Kijk dat pik je dan toch nog even mee. Want hij zal die sing-out nooit hoeven zingen denk ik.
Oh en Amir en Freek waren echt helemaal ondersteboven na Remko's exit.

CDP is trouwens erg cool.
Ach gossie, ja van Amir kon je wel al zien tijdens dat eindlied...

En heb net de show nog maar eens gekeken op de site. Damn, die stem van Amir tijdens Total eclipse of the heart!
  ESF Reporter maandag 22 september 2008 @ 00:50:50 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_61815775
Trouwens, het groepsnummer was definitief geen playback.
Voor degene die zich afvroeg wat er in het uur wordt gedaan dat ze moeten wachten op de uitslag:

we kregen hapjes en drankjes en de resultaatshow wordt even heel snel doorgenomen met Frits die zegt "Zo, Roy, wat vond je blahblah blah" en Roy zegt "Nou hoepsiefloeps blahblah" volgende item. 'Total eclipse of the heart' werd twee keer geoefend, de choreograaf komt er nog even bij en schuift de kandidaten wat heen en weer, pasjes oefenen. En dan gaan ze een fake-uitslag doen en dit keer zaten Freek en Amir in de sing-off. En dan gooien ze er zomaar iemand uit, dit keer Freek, die moet de sing-out doen. Dan nog de lead-in voor de liveshow en het uur is hoepsiefloeps alweer voorbij.

Echt superleuke avond gehad. Waarom in godsnaam had ik niet meer kaartjes gehaald?

Zit nu trouwens de show nog even te kijken, wat een dramatische (in goede zin van het woord) lichtshow had Roy bij z'n optreden! Is toch eigenlijk wel heel bepalend geweest voor z'n liedje. Groot applaus, maar dan voornamelijk voor de mensen die het licht verzorgden.

We zaten helemaal 'bovenin', achter de bank waar de Josephs zaten. Ik zat niet naast CDP, m'n 3 vriendinnen zaten er tussen (CDP ik voelde een afstand! ).

Ik dus na de show:
ik: "Meneer Nijholt ik ben wel een beetje boos op u."
MN: "Hoezo?"
ik: "Remko."
MN: "Die jongen kan prrrrrrachtig zingen maar HIJ DOET ERRRR NIETS MEEEEEEEEEE!"
En toen ging hij nog een hele tirade tegen me ophangen over het hoe en wat en ik werd een beetje bang.

Heb de Josephs niet gesproken maar heb in de pauze wel met een gehaktstaaf naar Remco gezwaaid en hij lachte vrolijk terug en zwaaide.

[ Bericht 13% gewijzigd door Cee op 22-09-2008 09:05:25 ]
  maandag 22 september 2008 @ 01:09:05 #195
130755 Kinga
versier hier
pi_61815991
Wat een leuk verslagje Cee!

Ik hoor Willem dat ook echt zeggen... pffff. Nee bij Robin komt het eruit.
  ESF Reporter maandag 22 september 2008 @ 01:30:09 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_61816181
Ik ben nu foto's en filmpjes op m'n laptop aan 't gooien. Maar eigenlijk moet ik maar eens gaan slapen.
  maandag 22 september 2008 @ 02:11:26 #197
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61816389
Allemachtig, wat een show zeg!!!

Baer - Leuk geacteerd, maar verder vond ik het niet bijzonder. Begrijp de sing off dan ook wel
Mathijs - Draak van een cheesy kutnummer, en dan nog met een allerbelabberde Nederlandse vertaling ook. Voor zo'n shitnummer heeft ie het netjes gezongen, en wat knap dat ie nog zoveel uitstraling bij dat nummer op kan brengen
Roy - Wow! Die legde alles erin. Ik was van de zang niet bijzonder onder de indruk, wel van zijn inleving, en het lichtje erop was FE-NO-ME-NAAL. Open wit, in een stuk of 8 topjes, fantastisch!
Remko - Hij zag er nogal ongemakkelijk uit, maar dat doet ie steeds. Of dat met arrogantie te maken heeft? Ik denk juist onzekerheid. Niet slecht gezongen.
Hein - Het refrein zette ie vals in, en hij zong onverstaanbaar.
Amir-Zag er erg fatterig uit vond ik. Zong het wel aardig, heeft een soort van flair over zich. Laatste uithaal was maar zo-zo
John - Erg mooi. Ik kreeg weer kippenvel. Helaas heeft hij niet de kop voor Joseph. Ik vind hem bepaald onaantrekkelijk
Freek - Keurig gedaan, erg beheerst gezongen. Verder vind ik het nog steeds een kutventje.
Robin - Het begin was valsig, en ik vond het geheel nogal statisch overkomen

De eerste sing off was dramatisch. Erg chaotisch alles, en Hein leek wel onder de drugs te zitten, helemaal hyper. Het maakte mij niet zoveel uit wie Willem zou kiezen, ik vond ze beiden niet goed vanavond.

Het tweede gedeelte vond ik fantastisch!! Total eclips of the heart was echt geweldig. Uit dat nummer vond ik heel duidelijk blijken wie de Josephs zouden zijn. John of Mathijs zijn het voor mij. En als ik dan moet kiezen op uiterlijk wordt het Mathijs. Maar John zingt veel en veel beter. Die droeg het nummer ook.

Sing off was goed gedaan, en die laatste uithaal van Remko dan weer wel erg goed.

Toch blij dat hij eruit is.
pi_61817220
Ik vond Roy in het begin maar niks, maar ik moet zeggen dat ik gister echt verbaasd over 'm was! Vond echt dat ie het goed idee, zowel bij z'n eigen nummer als bij Total eclips!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61817269
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:50 schreef Cee het volgende:
Ik dus na de show:
ik: "Meneer Nijholt ik ben wel een beetje boos op u."
MN: "Hoezo?"
ik: "Remko."
MN: "Die jongen kan prrrrrrachtig zingen maar HIJ DOET ERRRR NIETS MEEEEEEEEEE!"
En toen ging hij nog een hele tirade tegen me ophangen over het hoe en wat en ik werd een beetje bang.
Ik hoor t 'm al zeggen
  ESF Reporter maandag 22 september 2008 @ 09:01:29 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_61817847
1,3 miljoen kijkers voor de liveshow, 1,1 miljoen voor de uitslagshow. Zo gaat ie goed.
Ik zit de beelden te bekijken en we zijn vooralsnog geeneen keer vol in beeld geweest thank God.

CDP ben je veilig thuisgekomen?
Ik ga naar m'n werk. Vanavond spam ik dit topic wel weer verder door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')