abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61811948
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef MaxC het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, 3 jaar geleden nog in de CL-finale en daar verdedigde hij echt heel goed. Hoe kan hij dan zulke fouten maken?
Hebben wij naar dezelfde finale zitten kijken? Oleguer was de slechtste man op het veld toen, werd compleet gedold door Ljungberg. Zat er finaal naast bij de goal van Campbell en werd niet voor niks uit het veld gehaald door Rijkaard.
pi_61812200
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hebben wij naar dezelfde finale zitten kijken? Oleguer was de slechtste man op het veld toen, werd compleet gedold door Ljungberg. Zat er finaal naast bij de goal van Campbell en werd niet voor niks uit het veld gehaald door Rijkaard.
eensch.. zelfde dekfouten maakte hij vandaag weer..
pi_61812273
Vond hem niet alleen vandaag fouten maken die niet horen maar iedere wedstrijd die hij speelde tot nu toe!
pi_61814110
2 punten van ons gejat vandaag.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 21 september 2008 @ 23:41:59 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61814348
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61814533
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
In de winterstop maar een extra verdediger halen dan.
2 jaar telaat

m'n broek zakt echt af als ik mensen verbaast zie kijken dat Oleguer niet goed speelt. zwakke schakel bij Barca is opeens een defensieve rots in de Eredivisie?
pi_61814583
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:48 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

2 jaar telaat

m'n broek zakt echt af als ik mensen verbaast zie kijken dat Oleguer niet goed speelt. zwakke schakel bij Barca is opeens een defensieve rots in de Eredivisie?
Jep, aangezien het niveau hier aanzienlijk minder is, niet zo'n klein beetje ook.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61814761
Wat een kutwedstrijd vandaag. Een gigantische kutarbitrage, en een ongemotiveerd Ajax.

Over Schaamhaar praat ik niet eens, gezien het feit hij beide kanten op slecht floot.

Feyenoord had gewoon meer beleving in het spel zitten. Dat is de enige rede dat we vandaag maar 1 puntje hebben meegenomen uit Rotterdam.
Wel komisch is het om te lezen dat wij het als 2 verliespunten zien, terwijl de Rotterdamse aanhang het duidelijk als winst ziet.
Zo zie je dat in Rotterdam een kinderhand vlug gevuld is.
pi_61814858
Wat is die site van televoetbal ofzo waarbij je alle doelpunten kunt zien?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61814860
En komt er ook nog bij dat ik ruzie kreeg met mun "wijf".
Daarna eventjes verhaal halen bij haar ouders waar ze naartoe was gegaan, en de boel wat verbouwd.
Opgepakt door de politie en wat uurtjes vastgezeten.
Dus zoals je begrijpt is heel mijn dag echt naar de kutjes.
  maandag 22 september 2008 @ 00:01:14 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61814901
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef Badabingea het volgende:
Wat is die site van televoetbal ofzo waarbij je alle doelpunten kunt zien?
deze?
http://end.sport2media.com/vod.php
pi_61814923
quote:
Ja topper, thnx.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61814928
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jep, aangezien het niveau hier aanzienlijk minder is, niet zo'n klein beetje ook.
zo werkt het natuurlijk niet. een speler van Ajax zou kwalitatief zo goed moeten zijn dat hij bij een Europese top of subtop club een belangrijke basisspeler zou zijn. eigenlijk moeten we spelers hebben voor wie de Eredivisie een te veel te laag niveau is... voorin hebben we die spelers maar achterin echter geen enkele. een speler die door het ijs zakt bij Barca zal dan ook gegarandeerd Ajax niet beter maken.

edit: er zijn ongetwijfeld uitzonderingen, maar ik zou zo scouten om de kwaliteit te waarborgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door DJ_Ryow op 22-09-2008 00:09:11 ]
  maandag 22 september 2008 @ 00:11:38 #164
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61815135
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:33 schreef Radegast het volgende:

[..]
Oleguer was de slechtste man op het veld toen, werd compleet gedold door Ljungberg. Zat er finaal naast bij de goal van Campbell en werd niet voor niks uit het veld gehaald door Rijkaard.
Jep, en toch haalt ajax hem he
Maar ik geef hem nog even, denk dat hij even moet wennen, was met gabri namelijk ook zo.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61815221
Wat een zaadmiddag . Heb er maar niet teveel energie in gestoken. Gister er al uitgezet bij een feest.
pi_61815308
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:15 schreef Nashje het volgende:
Wat een zaadmiddag . Heb er maar niet teveel energie in gestoken. Gister er al uitgezet bij een feest.
Heb vandaag lekker mn verjaardag gevierd. Had de wedstrijd nog wel gezien maar dat kon de pret niet drukken. Kon ook wel leven met de uitslag ondanks de fouten vd arbitrage maar ik vond Feijenoord verrassend sterk.

Volgens mij rookt Sno voor de wedstrijd nog snel een paar jointjes, wat een slome gast die het spel vertraagd. De volgende wedstrijd kan ie beter een paar lijntjes naar binnen werken.
pi_61815320
Genaaid door de scheids!
Kutzooi, vorig jaar ook al met die kutmols en Maduro.

Vanaf nu alles winnen
pi_61815450
Ik denk eerlijk gezegd dat van Basten steeds minder populair gaat worden als hij geen wedstrijden naar zijn hand om kan zetten door wissels. Vandaag ook weer.. die man lijkt net ten Cate met zijn wisselbeleid.. veel te laat wisselen en on nodig jongens erin houden.

Hij moet doen waar het team om vraagt en dat was na de 1-2 een voetballende speler erin brengen zodat de bal in de ploeg zou blijven.

Feyenoord had 3 spitsen erin gebracht en was rijp voor de slacht als je het voetballend op zou lossen. Maar hij bracht Enoh erin .. sorry dan breng je een aanvallende middenvelder erin met voetballende kwaliteiten en ga je niet achteruit lopen en vragen om een goal.

Vorige keer had hij dezelfde fout gemaakt door Huntelaar eruit te halen.. toen werd het goed geluld omdat Ajax won.. nu krijg je de deksel al dan niet terecht op je neus.. je vraagt erom als je in de eigen 16 de tegenstander uit nodigd.
pi_61815487
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Chadi het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat van Basten steeds minder populair gaat worden als hij geen wedstrijden naar zijn hand om kan zetten door wissels. Vandaag ook weer.. die man lijkt net ten Cate met zijn wisselbeleid.. veel te laat wisselen en on nodig jongens erin houden.

Hij moet doen waar het team om vraagt en dat was na de 1-2 een voetballende speler erin brengen zodat de bal in de ploeg zou blijven.

Feyenoord had 3 spitsen erin gebracht en was rijp voor de slacht als je het voetballend op zou lossen. Maar hij bracht Enoh erin .. sorry dan breng je een aanvallende middenvelder erin met voetballende kwaliteiten en ga je niet achteruit lopen en vragen om een goal.

Vorige keer had hij dezelfde fout gemaakt door Huntelaar eruit te halen.. toen werd het goed geluld omdat Ajax won.. nu krijg je de deksel al dan niet terecht op je neus.. je vraagt erom als je in de eigen 16 de tegenstander uit nodigd.
Marco denkt een wedstrijd op slot te kunnen gooien door 10 min. voor tijd een verdedigende middenvelder in te brengen die gaat bikkelen, daar valt wel iets voor te zeggen want vorige week pakte dat wel goed uit. Vandaag werd Gabri gewoon heel erg gemist.
pi_61815498
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Jep, en toch haalt ajax hem he
Maar ik geef hem nog even, denk dat hij even moet wennen, was met gabri namelijk ook zo.
Oleguer kan (en zal) best een heel nuttige defensieve kracht worden voor Ajax, zoals Gabri dat nu is op het middenveld. Maar ze zullen Ajax de komende jaren niet naar een hoger niveau brengen, als ze die kwaliteit wel hadden gehad hadden ze nu niet in de Eredivisie gespeeld...

Even heel iets anders, ik las ergens dat Ajax concrete interesse heeft voor een jonge Servische (?) speler. Zou die Lemic daar ergens weer mee van doen hebben? En moet Ajax zo'n jongen willen halen als dat zo zou zijn?
pi_61815558
het opstelbeleid vind ik tot nu toe slechter dan het wisselbeleid. het lijkt Koeman wel.. z'n eigen foutjes herstellen met wissels. na het inbrengen van Lindgren viel snel de 1-2 en ging het beter met Ajax. helaas viel de 1-3 niet en de rest is bekend...
pi_61815581
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Oleguer kan (en zal) best een heel nuttige defensieve kracht worden voor Ajax, zoals Gabri dat nu is op het middenveld. Maar ze zullen Ajax de komende jaren niet naar een hoger niveau brengen, als ze die kwaliteit wel hadden gehad hadden ze nu niet in de Eredivisie gespeeld...

Even heel iets anders, ik las ergens dat Ajax concrete interesse heeft voor een jonge Servische (?) speler. Zou die Lemic daar ergens weer mee van doen hebben? En moet Ajax zo'n jongen willen halen als dat zo zou zijn?
Gerrie Muhren schijnt in Servie geweest te zijn. Gaat om de 16-jarige Djuricic. Zijn zaakwaarnemer heeft al toegegeven: "Ik wil hem zo snel mogelijk bij Ajax zien."
pi_61815594
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:31 schreef toma het volgende:

[..]

Marco denkt een wedstrijd op slot te kunnen gooien door 10 min. voor tijd een verdedigende middenvelder in te brengen die gaat bikkelen, daar valt wel iets voor te zeggen want vorige week pakte dat wel goed uit. Vandaag werd Gabri gewoon heel erg gemist.
Vorige week was het meer geluk dan wijsheid. Je moet altijd ver van eigen doel verdedigen omdat je kwaliteiten daar liggen en je een zwakke verdediging in de eigen 16 hebt.
pi_61815620
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
het opstelbeleid vind ik tot nu toe slechter dan het wisselbeleid. het lijkt Koeman wel.. z'n eigen foutjes herstellen met wissels. na het inbrengen van Lindgren viel snel de 1-2 en ging het beter met Ajax. helaas viel de 1-3 niet en de rest is bekend...
Ik vind dat Marco het in sommige opzichten wel goed doet. Zo heeft hij Vertonghen op het middenveld gezet en speelt hij super. Ook ben ik na vandaag ook positief over Sarpong hij heeft gewoon goed gespeeld. Sulejmani speelt als 10 ook wel lekker dicht tegen Huntelaar aan en in de combinatie met Suarez gaat het ook wel lekker. Maar hij moet Sno nu echt eens uit de basis gaan halen want die gast vertraagd de boel verschrikkelijk en hij loopt constant achter de feiten aan.
pi_61815630
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef toma het volgende:

[..]

Ik vind dat Marco het in sommige opzichten wel goed doet. Zo heeft hij Vertonghen op het middenveld gezet en speelt hij super. Ook ben ik na vandaag ook positief over Sarpong hij heeft gewoon goed gespeeld. Sulejmani speelt als 10 ook wel lekker dicht tegen Huntelaar aan en in de combinatie met Suarez gaat het ook wel lekker. Maar hij moet Sno nu echt eens uit de basis gaan halen want die gast vertraagd de boel verschrikkelijk en hij loopt constant achter de feiten aan.
Sno is eruit zodra Gabri weer speel klaar is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')