Ik zeg nergens dat ik de mensen die dat doen geen tokkies vindenquote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan anderen tokkies noemen
Dat komt meer omdat het in dit geval om een vrij belangrijk moment ging. En omdat het nogal gevoelig ligt. Maar, zoals je hopelijk heb gemerkt, probeer ik er met enig niveau over te praten.quote:Op zondag 21 september 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk is de verdeling foute beslissingen ongeveer 50-50. Dat Feyenoord een mazzeltje behaald uit zo'n foute beslissing is kut voor ons, maar het hoort erbij. Wat ik probeer aan te geven is dat het nergens op slaat om te roepen dat de scheidsrechter bevooroordeeld is. Dat mag je doen net na de wedstrijd maar als als we uren verder zijn vind ik het gewoon zielig als je dat blijft roepen.
Klopt ik reageerde ook niet op jou, maar op een aantal mensen hier die schijnbaar altijd een excuus moeten zoeken waardoor het weer eens niet aan Ajax ligt.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat het in dit geval om een vrij belangrijk moment ging. En omdat het nogal gevoelig ligt. Maar, zoals je hopelijk heb gemerkt, probeer ik er met enig niveau over te praten.
Dan zijn we het eens, denk ik zo.quote:Op zondag 21 september 2008 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt ik reageerde ook niet op jou, maar op een aantal mensen hier die schijnbaar altijd een excuus moeten zoeken waardoor het weer eens niet aan Ajax ligt.
Dan kan je echt NIET op mij doelen, ik heb al meerdere malen gezegd dat ik Ajax erg slecht vond, alleen vond ik ook braamhaar echt heel erg slecht, en als je dan niet van een rotterdams hart wil spreken, dan heeft ie heel toevallig erg in hun voordeel gefloten...quote:Op zondag 21 september 2008 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt ik reageerde ook niet op jou, maar op een aantal mensen hier die schijnbaar altijd een excuus moeten zoeken waardoor het weer eens niet aan Ajax ligt.
Ach ja, de kids gaan ook een keertje mee...quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Trieste actie inderdaad. Kneusjes.quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zijn lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik de mensen die dat doen geen tokkies vinden![]()
maar het is natuurlijk wel lachwekkend
Wie zijn wij?quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie zijn lachwekkend inderdaad.
Utrecht-thuis als het goed is al.quote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Tvp met Gabri hopelijk volgende week terug.
Dat is fijn.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Utrecht-thuis als het goed is al.
In het vorige topic.quote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
Al foto's van dat Feyenoord-logo op zijn kop?
Ja meerderequote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
maar als je zegt dat ze dom zijn generaliseer jequote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
Medische staff kan ook veel aan de hamstrings van Suljemani doen van te vorenquote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef Sethje het volgende:
wat een blunder met sulejmani zeg , wat is dat toch met de medische staf alltijd
Maar ze zijn echt niet dom hoor daar, echt niet!quote:
Ben jij niet diegene die maar excuses ging zoeken waarom feyenoord zelfs de 1e ring niet vol kreeg tegen Kalmar?quote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer dat jullie aanhang vandaag erg matig was. Heb jullie de hele wedstrijd niet gehoord. Alleen na de doelpunten kwamen jullie een beetje los.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Medische staff kan ook veel aan de hamstrings van Suljemani doen van te voren
Sulejmani kleine twee maanden en Oleguer nog niets over gehoord.quote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoe lang zijn Sulejmani en Oleguer geblesseerd?
Ja idd want we zitten al zo ruim in de verdedigers.quote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Op risico wederom., maar met de blessure van Oleguer moeten we alleen blij zijn...
Is wel goed voor Van der Wiel, dan blijft die sowieso in de basis.quote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Op risico wederom., maar met de blessure van Oleguer moeten we alleen blij zijn...
Nee, en dat is fout nummer 2038 van MvB, maar Silva kwam nog wel eens mee op vorig seizoen, en met succes. En dat kan/wil/durft onze "winnaar CL 2006" totaal niet, dus nu heeft MvB geen keuze meer om Silva op te stellen, en dat is gunstig ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja idd want we zitten al zo ruim in de verdedigers.
Was dat jou hoogtepunt van vandaag?quote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was dat jou hoogtepunt van vandaag?
Met spellingsfouten hoef je niet gelijk al dom te zijn?quote:Op zondag 21 september 2008 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keer.
Boehoe wij zijn zo domquote:Op zondag 21 september 2008 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keer.
Graag.quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boehoe wij zijn zo dom![]()
Zal ik anders ff een tifo doekje van jullie posten die vast bleef hangen, en daarna in 2en scheurde?
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boehoe wij zijn zo dom![]()
Zal ik anders ff een tifo doekje van jullie posten die vast bleef hangen, en daarna in 2en scheurde?
Ow, nu ben je ook vast dom!quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!
Maar als je onvoldoende kwaliteit hebt kun je geen goede opstelling maken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is fout nummer 2038 van MvB, maar Silva kwam nog wel eens mee op vorig seizoen, en met succes. En dat kan/wil/durft onze "winnaar CL 2006" totaal niet, dus nu heeft MvB geen keuze meer om Silva op te stellen, en dat is gunstig ja.
MvB is tot nog toe een waardeloze trainer gebleken, dus elke dwang tot een goede opstelling is meegenomen...
Alle Ajacieden?quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom halen alle Ajacieden er nou opeens randzaken zoals "Rotterdammers zijn dom" etc erbij? Erg gefrustreerd dat ons middenveld van gemiddeld 19 jaar jullie over de knie hebben gelegd?
Geeft jullie niveau maar weer eens aan.
Wat is omgangen?quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |