Ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Medische staff kan ook veel aan de hamstrings van Suljemani doen van te voren
Sulejmani kleine twee maanden en Oleguer nog niets over gehoord.quote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoe lang zijn Sulejmani en Oleguer geblesseerd?
Ja idd want we zitten al zo ruim in de verdedigers.quote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Op risico wederom., maar met de blessure van Oleguer moeten we alleen blij zijn...
Is wel goed voor Van der Wiel, dan blijft die sowieso in de basis.quote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Op risico wederom., maar met de blessure van Oleguer moeten we alleen blij zijn...
Nee, en dat is fout nummer 2038 van MvB, maar Silva kwam nog wel eens mee op vorig seizoen, en met succes. En dat kan/wil/durft onze "winnaar CL 2006" totaal niet, dus nu heeft MvB geen keuze meer om Silva op te stellen, en dat is gunstig ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja idd want we zitten al zo ruim in de verdedigers.
Was dat jou hoogtepunt van vandaag?quote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef M0NTANA het volgende:
Al foto's van dat Feyenoord-logo op zijn kop?
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was dat jou hoogtepunt van vandaag?
Met spellingsfouten hoef je niet gelijk al dom te zijn?quote:Op zondag 21 september 2008 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keer.
Boehoe wij zijn zo domquote:Op zondag 21 september 2008 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewijs nummer 100083843 dat F'noorders zo fucking dom zijn, en jouW spelfout bewijst het alleen al vandaag voor de zoveelste keer.
Graag.quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boehoe wij zijn zo dom![]()
Zal ik anders ff een tifo doekje van jullie posten die vast bleef hangen, en daarna in 2en scheurde?
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boehoe wij zijn zo dom![]()
Zal ik anders ff een tifo doekje van jullie posten die vast bleef hangen, en daarna in 2en scheurde?
Ow, nu ben je ook vast dom!quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!
Maar als je onvoldoende kwaliteit hebt kun je geen goede opstelling maken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is fout nummer 2038 van MvB, maar Silva kwam nog wel eens mee op vorig seizoen, en met succes. En dat kan/wil/durft onze "winnaar CL 2006" totaal niet, dus nu heeft MvB geen keuze meer om Silva op te stellen, en dat is gunstig ja.
MvB is tot nog toe een waardeloze trainer gebleken, dus elke dwang tot een goede opstelling is meegenomen...
Alle Ajacieden?quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom halen alle Ajacieden er nou opeens randzaken zoals "Rotterdammers zijn dom" etc erbij? Erg gefrustreerd dat ons middenveld van gemiddeld 19 jaar jullie over de knie hebben gelegd?
Geeft jullie niveau maar weer eens aan.
Wat is omgangen?quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt ff anders dan een doek vanaf moment 1 verkeerd omgangen, of zoals vandaag een van jullie vriendjes die hier mij probeerde terecht te wijzen met het woord "eens" door "is" te vervangen. Ik weet best dat het voorbeelden zijn, maar jullie maken het wel heel makkelijk altijd op FOK!
Steeds met dezelfde frustratie argumenten komen wordt ook saai hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom halen alle Ajacieden er nou opeens randzaken zoals "Rotterdammers zijn dom" etc erbij? Erg gefrustreerd dat ons middenveld van gemiddeld 19 jaar jullie over de knie hebben gelegd?
Omdat het een schijtmod van de eerste orde is.quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Sjimz waarom grijp je niet gewoon in dan met dit kinderachtig gedoe mee te doen.
Alle ajaciedenquote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach een geintje moet kunnen en zo lang men nog niet over de schreef gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Sjimz waarom grijp je niet gewoon in dan met dit kinderachtig gedoe mee te doen.
omgangen????quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt maar jij wilde geen mod wordenquote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een schijtmod van de eerste orde is.
Dit is meer topic vervuilen, over wie dommer is etc etc....gejank om een tifosi lekker boeiend.quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach een geintje moet kunnen en zo lang men nog niet over de schreef gaat.
Anders krijg ik weer het verwijt dat ik te snel edit
Het is dus nooit goed
Doet Wilders ook.quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Alle ajacieden
Waarom nou weer iedereen over 1 kam scheren Dirk...
Have funquote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
omgangen????
Mensen ik wens jullie nog een fijne avond.
Ik ben feesten in het dorp
Klopt, toen hebben ze zich zo kapot gezopen dat ze daarna maar wat gekozen hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar jij wilde geen mod worden
Ach de tifosi is wat mij betreft nog steeds ontopic.quote:Op zondag 21 september 2008 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dit is meer topic vervuilen, over wie dommer is etc etc....gejank om een tifosi lekker boeiend.
Mooi en nu ga je maar weer nuttig posten.quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen hebben ze zich zo kapot gezopen dat ze daarna maar wat gekozen hebben.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach de tifosi is wat mij betreft nog steeds ontopic.
Moest Peter nog huilen vanwege je vlag?quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doet Wilders ook.
En nu ben ik echt pleiten. Het bier roept!
Ik wacht wel op de compilatie DVD.quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor de laatste keer dan!
Voor mensen die interesse hebben in een DVD van deze wedstrijd. Die is te downloaden via nieuwsgroepen!
Ik haal hem wel in HD kwaliteit binnenquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor de laatste keer dan!
Voor mensen die interesse hebben in een DVD van deze wedstrijd. Die is te downloaden via nieuwsgroepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |