Hoezo lijkt Marcellis het niet te hebben? Die stond gisteren weer eens ontzet-tend sterk te verdedigen. Ondanks het feit dat hij niet centraal stond, was hij duidelijk de leider achterin en liep hij bijna alle ruimtes dicht. Bijna...want hij kan natuurlijk niet ALLE gaten dichten.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, maar nieuw is dat ik me ook zorgen maak om de vorm van onze verdedigers. Bréchet zit ineens in een dip vanaf Atletico, Marcellis lijkt het nog niet te hebben, (...)
Dat vind ik nou zorgelijk.
Het speelschema is erg lelijk enonduidelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er mis met de OP?
Marcellis is onze hoop in bange dagen, onze rots in de branding.En dat heeft hij knap voor elkaar bebokst op die leeftijdquote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt Marcellis het niet te hebben? Die stond gisteren weer eens ontzet-tend sterk te verdedigen. Ondanks het feit dat hij niet centraal stond, was hij duidelijk de leider achterin en liep hij bijna alle ruimtes dicht. Bijna...want hij kan natuurlijk niet ALLE gaten dichten.
Ik dacht dat Manco al terug was?quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef Vitamine_C het volgende:
Komt allemaal wel goed dit seizoen. Ben absoluut ook nog niet onder de indruk van de concurrenten.
Met Amrabat en Manco terug zit er al een stuk meer creativiteit in de aanval.
Nee, die wedstrijd was verzet naar zaterdag.quote:Op zondag 21 september 2008 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week goed maken.
Vrijdag al zie ik
Is dat hele gebeuren nu een succes, of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef ruud.nl het volgende:
Met dat racegebeuren gaat het beter dan met het voetbal, daar heeft de PSV-auto de race gewonnen vanmiddag.
Schijnt volgende week in zolder te zijn en die PSV'er staat tweede in de tussenstand. Je kunt overigens met de spelersbus naar die GPquote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat hele gebeuren nu een succes, of niet?
PSV is tiende geworden. AC Milan (met Doornbos achter het struur) heeft riant gewonnen.quote:Op maandag 22 september 2008 08:26 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb geen flauw idee, ik las alleen dat PSV had gewonnen.
Mij lijkt het hele gebeuren niet echt veel potentie te hebben, ik denk dat er veel te weinig draagvlak voor is.
quote:Uitslag race 1 Superleague Formula Nürburgring:
01. AC Milan SF Racing Team R. Doornbos 46:13.313
02. RSC Anderlecht SF Racing Team C. Dolby -6.631
03. Galatasaray SK SF Racing Team A. Pier Guidi -19.978
04. Rangers FC SF Racing Team J. Walker -23.002
05. Beijing Gouan SF Racing Team D. Rigon -29.603
06. Sevilla FC SF Racing Team B. García -30.140
07. SC Corinthians SF Racing Team A. Pizzonia -34.028
08. FC Porto SF Racing Team T. Gommendy -42.546
09. FC Basel SF Racing Team M. Wissel -43.436
10. PSV Eindhoven SF Racing Team Y. Buurman -53.033
11. Al-Ain SF Racing Team A. Zuber -53.541
12. Olympiacos SF Racing Team K. Andersen -6 ronden
13. Tottenham Hotspur SF Racing Team D. Tappy -8 ronden
14. Liverpool FC SF Racing Team A. Valles -19 ronden
15. BVB Borussia Dortmund SF Racing Team N. Philippe -23 ronden
16. Flamengo SF Racing Team T. Rocha
17. AS Roma SF Racing Team E. Toccacelo
18. Atletico de Madrid SF Racing Team A. Soucek
filmpjequote:Yelmer Buurman wint tweede race op Nürnburgring!
21 september 2008 15:45
PSV MEDIA - Yelmer Buurman heeft het weekeinde voor PSV toch nog veel glans gegeven. De coureur won op de Nürnburgring de tweede race van het weekeinde in de Superleague Formula, een prachtige prestatie nadat hij eerder op de dag nog problemen had met zijn koppeling. De eerste race won Robert Doornbos.
Buurman stuurde de PSV-bolide naar een overwinning en klom op het podium.
“Dit is fantastisch”
Na de prachtige zege van Buurman mocht hij op het erepodium een beker in ontvangst nemen, waarbij het clublied van PSV gespeeld werd. Tijdens het eerste raceweekeinde op circuit Donington in Engeland werd Buurman al eens vierde in de PSV-bolide, maar in Duitsland was het dus in tweede instantie wel raak. Buurman startte vanaf de vierde rij en lag lange tijd tweede, maar wist uiteindelijk toch de zege te grijpen. “Dit is fantastisch. Ik moet het team bedanken dat ze de auto zo snel weer op de rit kregen. We waren al snel en hadden pech, maar dit maakt alles goed. Ik kijk uit naar de race op Zolder over een paar weken en hoop dat er dan veel PSV-fans zijn”, aldus Buurman. PSV TV is erbij in Duitsland en komt later met een reportage van de overwinning van Buurman. Het Superleague Formula team van PSV staat door de tiende plaats van zondagochtend en de schitterende zege in de middag op de tweede plaats in het klassement. De race op Zolder vindt plaats in het weekeinde van 4 en 5 oktober.
quote:21/9/2008 - Buurman wint vierde race voor PSV
Het meedoen van PSV aan de Superleague Formula autoracing geeft verdeeldheid onder de fans. Voor de fans die wel geïnteresseerd zijn: Yelmer Buurman won zojuist de vierde race van het seizoen. Hij bleef Anderlecht en Beijing net voor. In de derde race eerder vandaag eindigde hij op een tiende plaats na technische problemen. Robert Doornbos won die race voor AC Milan.
PSV Netwerk
Buurman staat na vier races op een tweede plaats op de ranglijst, achter Beijing. "Ik kijk uit naar de race op Zolder over een paar weken en hoop dat er dan veel PSV-fans zijn", aldus Buurman op PSV.nl
Ik denk 2 aangezien ze ook al in Italie hebben gereden toch?quote:Op maandag 22 september 2008 08:40 schreef Neoktheone het volgende:
Hoeveel races zijn er wel niet in een weekend
Atletico kan beter voetballen dan racen helaas...quote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV is tiende geworden. AC Milan (met Doornbos achter het struur) heeft riant gewonnen.![]()
[..]
Het is aan voetbal gerelateerd aangezien er alleen voetbalclubs meedoen. Op die manier kun je wel meer onderwerpen hier uitsluiten. En als het je niet bevalt, dan lees je het toch gewoon nietquote:Op maandag 22 september 2008 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we dat gezever over nietszeggende autoraces niet buiten VBL doen?
Dan kunnen we hier alle andere takken van PSV ook wel gaan besprekenquote:Op maandag 22 september 2008 10:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is aan voetbal gerelateerd aangezien er alleen voetbalclubs meedoen. Op die manier kun je wel meer onderwerpen hier uitsluiten. En als het je niet bevalt, dan lees je het toch gewoon niet
Ach ik vind het wel leuk hoor. Doen we het tenminste ergens goed in Europa.quote:Op maandag 22 september 2008 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier alle andere takken van PSV ook wel gaan bespreken. Racen is geen voetbal en heeft er ook geen zak mee te maken behalve dat er in dit geval de naam van wat voetbalclubs aan hangen
blijft wel een beetje jammer dat je de halve A1 moet opstellen omdat ze anders niet meer in het bekertoernooi mogen spelenquote:Op maandag 22 september 2008 10:56 schreef ruud.nl het volgende:
Goed, morgen dus weer een zware uitwedstrijd.
Hopen dat daarin een beter PSV voor de dag komt dan in de laatste wedstrijden.
quote:Op maandag 22 september 2008 11:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
blijft wel een beetje jammer dat je de halve A1 moet opstellen omdat ze anders niet meer in het bekertoernooi mogen spelen
Voor!quote:Op maandag 22 september 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
Nu ik erover nadenk, ze kunnen ook gewoon een geschorste speler bij jong PSV opstellen, dan is die hele wedstrijd toch ongeldig en kunnen we Manco ook eens zien spelen
Klopt en aanvangstijd is 19:45 uur ipv 20:45 uur (kwam ik net pas achterquote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijd was verzet naar zaterdag.
Bron: voetbalprimeurquote:PSV-spelers voelen zich machteloos
PSV verloor in vier dagen tijd twee belangrijke duels. Na de oorwassing tegen Atlético Madrid (0-3), was zaterdagavond ook AZ met 1-0 te sterk. Zondag staken de spelers de koppen bij elkaar om de problemen te bespreken.
Al pratend en discussiërend kwamen de PSV’ers tot de wrange conclusie dat ze zich zaterdag even machteloos voelden als in de slotfase van vorig seizoen, zo meldt het AD. Het is nog veel te vroeg om PSV af te schrijven als titelfavoriet, maar het goede gevoel van de eerste twee wedstrijden zijn de Eindhovenaren wel kwijt.
PSV-trainer Huub Stevens denkt te weten wat de oorzaken van de mindere prestaties zijn. "Ik denk dat ik de redenen wel weet, maar die ga ik niet met journalisten bespreken. Dat doe ik intern, met de spelers."
beetje snel om nu al een oordeel te vellen over een net opgestarte raceklasse.quote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat hele gebeuren nu een succes, of niet?
verschil met alle andere PSV takken is dat dit gewoon direct geld omlevert voor de voetbaltakquote:Op maandag 22 september 2008 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier alle andere takken van PSV ook wel gaan bespreken. Racen is geen voetbal en heeft er ook geen zak mee te maken behalve dat er in dit geval de naam van wat voetbalclubs aan hangen
Tja, dat is ook niet zo gek, de selectie heeft nog steeds min of meer dezelfde zwakke plekken als vorig jaar.quote:
Die gast kostte op zijn minst 9 miljoen. Dan was de selectie niet zo breed geweest en krijg je een Feyenoord effect bij een aantal blessures. We hebben geen geld weet je nogquote:Op maandag 22 september 2008 15:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens leuk weer met Piet gisteravond die vertelde over de verdedigers. De man had wel een uitstekende verdediger genoemd die ik liever had dan deze mannen nu.
Jammer dat het stuk ongeluk Reker en zijn compadres genaamd het zooitje van de RVC.
Door deze mannen.. gaat PSV naar de knoppen.
Middelmatige spelers halen terwijl je er toppers voor kan krijgen.
wat de Visser gisteren vertelde lag vorig jaar ook allemaal al op straat.quote:Op maandag 22 september 2008 15:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens leuk weer met Piet gisteravond die vertelde over de verdedigers. De man had wel een uitstekende verdediger genoemd die ik liever had dan deze mannen nu.
Jammer dat het stuk ongeluk Reker en zijn compadres genaamd het zooitje van de RVC.
Door deze mannen.. gaat PSV naar de knoppen.
Middelmatige spelers halen terwijl je er toppers voor kan krijgen.
tja we geven wel 8 miljoen uit aan Lazovic en 7 miljoen aan Koevrmans........... tis maar waar je voor kiest.quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die gast kostte op zijn minst 9 miljoen. Dan was de selectie niet zo breed geweest en krijg je een Feyenoord effect bij een aantal blessures. We hebben geen geld weet je nog
een team met ook een paar aanvallers blijkbaar..quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat de Visser gisteren vertelde lag vorig jaar ook allemaal al op straat.
[..]
tja we geven wel 8 miljoen uit aan Lazovic en 7 miljoen aan Koevrmans........... tis maar waar je voor kiest.
Gaat natuurlijk over 2 verschillende situaties.quote:Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
ja maar als je voor een spits zo'n bedrag uit wil geven mag je dat wat mij betreft zeker voor een topverdediger uitgeven.
Geen Afellay, wordt nog lastig!quote:EINDHOVEN - Na pijnlijke nederlagen tegen Atletico Madrid (0-3) en AZ (0-1) heeft landskampioen PSV dringend behoefte aan een succesje. Dat gaat er dinsdagavond in Eindhoven geheid komen.
De hoofdmacht van trainer-coach Huub Stevens treedt in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB-beker aan tegen een wel heel erg vertrouwde opponent: Jong PSV, dat als bekerwinnaar vorig seizoen bij de beloften aan het hoofdtoernooi mag deelnemen. Het publiek heeft gratis toegang.
Oud-speler Anton Janssen is sinds 2006 coach van het Eindhovense talententeam. De 45-jarige oefenmeester, die in 1988 met PSV de Europa Cup voor landskampioenen won, stond maandag op trainingscomplex De Herdgang voor één keer meer in de belangstelling dan zijn baas Stevens.
Janssen sprak in zijn vooruitblik van een mooie kans voor zijn jeugdige manschappen om zichzelf te bewijzen. Hij erkende echter ook het bijzondere karakter van het PSV-onderonsje.
"Het is natuurlijk een bizarre, bijna onmogelijke wedstrijd. Bij de loting hoopte ik op heel wat anders. Elke tegenstander was goed, behalve deze. Maar we gaan proberen ervan te genieten. We spelen in het Philips Stadion, er is een goed doel aan de avond verbonden en we voetballen tegen een team uit de top van de eredivisie. Dit is een fantastisch moment om je te laten zien, ook omdat de wedstrijd rechtstreeks op de televisie wordt uitgezonden", gaf Janssen aan.
Jong PSV speelt dinsdagavond met vijf jongens die nog A-junior zijn: doelman Jeroen Zoet, Martijn Thomassen, Arne Nilis, Lars Hutten en Kay Velda. Funso Ojo, ook nog een speler die qua leeftijd in de A1 mag uitkomen, is toegevoegd aan de eerste selectie van Stevens. Beide trainers hebben in onderling overleg besloten om voor deze wedstrijd geen spelers uit de A-selectie met Jong PSV te laten meedoen.
"We beschouwen het gewoon als een wedstrijd die we willen winnen. Ik hoop ook dat het een echt duel wordt", zei Janssen. "Het kwaliteitsverschil is natuurlijk groot. Ik beschik over een heel jong team. We hebben tegen het grote PSV niets te verliezen. Ik kijk ook niet naar het resultaat. De uitvoering is voor mij veel belangrijker. Het zou mooi zijn als we nog een beetje aan ons eigen spel kunnen toekomen."
Afspraken met hoofdcoach Stevens over de opstelling of over de speelwijze van Jong PSV zijn volgens Janssen niet aan de orde. "Er zijn geen stilzwijgende overeenkomsten. Dat kan ook niet: een stapje minder doen of uit positie lopen. We zullen vol en scherp aan de wedstrijd beginnen."
De coach van Jong PSV heeft zich in elk geval grondig op de bekerwedstrijd tegen de 'grote broer' voorbereid. "Ja, we hebben zelfs videobeelden bekeken. Dat kun je normaal in onze competitie niet gauw doen, maar hier wel. Dan moet je dat ook benutten. Maar we gaan ons niet aanpassen ofzo. PSV kan in deze wedstrijd inderdaad niet verliezen. Maar ik had veel liever een andere tegenstander gehad."
Jan Kromkamp maakt dinsdagavond zijn rentree in de hoofdmacht van de landskampioen. De verdediger is hersteld van de knieblessure die hem de start van de competitie kostte.
Ook Carlos Salcido lijkt inzetbaar. De Mexicaan miste zaterdag de door zijn club verloren uitwedstrijd bij AZ (1-0) wegens een knieblessure. Trainer Huub Stevens mag ook weer een beroep op Nordin Amrabat doen. De aanvaller keert terug van een schorsing.
Ibrahim Afellay komt waarschijnlijk niet in actie tegen Jong PSV. De international heeft een gekneusde teen overgehouden aan het duel met AZ. Hij krijgt vermoedelijk rust.
Okee die wedstrijd heb ik niet kunnen zien, dus die zit niet in mijn oordeel over hem. Ik vind hem verder dit seizoen nog niet zo sterk als vorig seizoen. Neemt niet weg dat hij zeker onze beste verdediger en onze hoop in bange dagen is, en dat hij na nog zo'n goed seizoen eigenlijk onbedreigd in oranje hoort te staan. Maar ik mis nog even de scherpte en de vorm (maar het kan ook door de slapheid van de rest van de verdediging komen dat ik datzelfde oordeel ook over Marcellis heb).quote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt Marcellis het niet te hebben? Die stond gisteren weer eens ontzet-tend sterk te verdedigen. Ondanks het feit dat hij niet centraal stond, was hij duidelijk de leider achterin en liep hij bijna alle ruimtes dicht. Bijna...want hij kan natuurlijk niet ALLE gaten dichten.
dat gaf de Visser toch ook gewoon toequote:Op maandag 22 september 2008 18:54 schreef Valdivia het volgende:
Verhaal van De Visser rammelde aan alle kanten.
Begon ie over Van Aanholt die vanuit de PSV-jeugd naar Chelsea is gegaan (waar De Visser notabene zelf werkzaam is) en dat Nederlandse clubs zulke spelers moet behouden, terwijl dat in 9 van de 10 gevallen gewoon puur een kwestie is van geld. Ook beetje vreemd dat ie kwam beweren dat Van Aanholt linksback had moeten staan zodat Pieters niet gekocht hoefde te worden omdat Pieters tekort kwam tegen Atletico Madrid, terwijl Van Aanholt een kereltje is van net 18, alsof die zich wel even staande had gehouden in de CL tegen een ploeg als Atletico.
Haha inderdaad, dat maakte het een extra merkwaardig verhaal.quote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaf de Visser toch ook gewoon toe
PSV betaald geen ¤ 9 miljoen voor een verdediger....quote:Op maandag 22 september 2008 15:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach, verder vond ik de Visser juist nog erg betrokken bij PSV.quote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef dndiek het volgende:
Dan heb je ook weer 2 mooie bij elkaar zitten, die wat over PSV willen vertellen.
Waarom zou Jong PSV het 1ste elftal moeten laten scoren?quote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef Chadi het volgende:
PSV kan toch tegen jong PSV zeggen ..jongens een halfje en dan moeten jullie maar rustig aan doen en ons laten scoren .. of zo ????
Ik kan me voorstellen dat die jongens de kans krijgen om eindelijk fanatiek van leer te gaan tegen het eerste. Als wij vroeger een wedstrijd speelden tegen ons tweede ging het er soms bikkelhard aan toe.quote:Op maandag 22 september 2008 23:11 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Waarom zou Jong PSV het 1ste elftal moeten laten scoren?
Dat gebeurd ook wel zonder hulp van de tegenstander hoor
Snap ik Chadi, maar Jasper Waalkens tegenover Dirk Marcellis en Freek Heerkens tegenover Dank Lazovic... Dan kun je fanatiek van leer gaan wat je wilt lijkt me...quote:Op maandag 22 september 2008 23:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die jongens de kans krijgen om eindelijk fanatiek van leer te gaan tegen het eerste. Als wij vroeger een wedstrijd speelden tegen ons tweede ging het er soms bikkelhard aan toe.
Hehequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:33 schreef dndiek het volgende:Romario en Nilis doen mee bij Jong PSV
Ik ben vooral benieuwd naar wie Koevermans en Lazovic heeft aanbevolenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef jde_kok het volgende:
Ach alsof die Piet de Visser nou zoveel grootheden heeft aanbevolen de laatste jaren...
Iemand als Jan Reker en Adrie van Kraaij (als TD) moeten we op langere termijn beoordelen vind ik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, mijn mening blijft dat we met Reker en de RVC aan macht op een neerwaardse spiraal zitten op sportief gebied.
Als die van mij nog geldig was was ik ook gegaanquote:
Ik wou eigenlijk gaan met mijn broertje omdat hij zo blij was toen hij hoorde dat het vroeg begon en gratis wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga wel kijken en leuk voor mijn zoontje dat het lekker vroeg begint
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Iemand als Jan Reker en Adrie van Kraaij (als TD) moeten we op langere termijn beoordelen vind ik.
Zij hebben het heft in handen genomen en de groep-Lemic buiten de deur gezet afgelopen zomer, nu krijgen ze in mijn ogen enkele jaren de tijd om een echt sterk elftal neer te zetten á la wat er stond in het jaar dat de halve finale CL haalden. Dat er op dit moment nog niet zo'n elftal staat is ze niet echt kwalijk te nemen in mijn ogen maar op langere termijn moet er toch een opwaartste spiraal te herkennen zijn natuurlijk.
En het buiten werken van Lemic is natuurlijk hoe dan ook een goeie stap geweest want het lijkt me nu inmiddels toch wel duidelijk dat die man veel te veel macht naar zich toe trok binnen PSV.
het vreemde is dat de voorzitter van de RvC één jaar lang de dagelijkse leiding binnen PSV had en destijds niets aan die corruptie deed. MAar hij mag nu wel fijn president commissaris zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef noxious het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Ondanks dat ik Reker een onbeschofte onbenul vind, komt dat voornamelijk door zijn voorkomen in de pers. Zijn grootste verdienste tot nu toe lijkt me de corruptie binnen PSV compleet weg te snijden, dat hij daarbij wat eieren heeft gebroken, so be it.
Ik zie nog steeds meer gevaar in de immer zittende RvC, en de macht die zijn hebben of zichzelf toekennen bij tijden. Daar zou ik ook graag wat vernieuwing in willen zien, liever dan een nieuwe AD.
Hoe dan ook kunnen we ze pas over enkele jaren beoordelen, er zijn weinig besturen die in 1 jaar een zinkend schip weer volledig op de rails hebben gekregen (schip? rails? Naja, je snapt waar ik heen wil...).
Toen de RvC het dagelijks bestuur zo'n beetje over nam ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Eens met HL_Dog43, alleen wil ik Reker even buiten beschouwing laten, de tendens is ingezet toen de RVC teveel macht kreeg en er strubbelingen kwamen tussen Harry van Raaij/Guus Hiddink en de RvC. Anders had Robinho hier gespeeld geloof ik
Ach, corruptie, Reker en de RvC zijn 2 handen op 1 buik, Reker is door de RvC als ideale kandidaat neergezet, mét ingeperkte bevoegdheden waarvan het onduidelijk is waar die nu liggen, waarschijnlijk bij de RvC zelf (quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef noxious het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Ondanks dat ik Reker een onbeschofte onbenul vind, komt dat voornamelijk door zijn voorkomen in de pers. Zijn grootste verdienste tot nu toe lijkt me de corruptie binnen PSV compleet weg te snijden, dat hij daarbij wat eieren heeft gebroken, so be it.
Ik zie nog steeds meer gevaar in de immer zittende RvC, en de macht die zijn hebben of zichzelf toekennen bij tijden. Daar zou ik ook graag wat vernieuwing in willen zien, liever dan een nieuwe AD.
Hoe dan ook kunnen we ze pas over enkele jaren beoordelen, er zijn weinig besturen die in 1 jaar een zinkend schip weer volledig op de rails hebben gekregen (schip? rails? Naja, je snapt waar ik heen wil...).
quote:Opstelling PSV:
Cássio Ramos, Kromkamp, Addo, Salcido, Pieters, Wuytens, Ojo, Nijland, Culina, Amrabat en Lazovic.
Wissels: Isaksson, Zonneveld, Maza, Manco en Dzsudzsák.
Nu nog even hopen dat ze Stuntelaar een oor aannaaienquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:55 schreef WooZ het volgende:
sulemanji 8 weken aan de kant, das de eerste die we hopelijk kunnen wegstrepen voor het uitduel
Hoorde je goed, maar volgens mij is dat meer een storm in een glas waterquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:23 schreef Frenkel het volgende:
Hoorde ik nou iets over conflict tussen Lazovic en Stevens, of heb ik het mis?
Dat van Reker en zijn vriendjes zie je ook duidelijk bij de trainersaanstellingen. Vegoosen was zelfs een goede vriend en de aanstelling van Stevens was ook vreemd. Rutten en Jol vertellen beiden dat ze niet meteen kunnen komen maar wel volgend seizoen, Jol zelfs waarschijnlijk al na de winterstop....... dat blijkt geen optie voor Reker maar vervolgens strikt hij Stevens die ook pas na het seizoen kan komen......quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen de RvC het dagelijks bestuur zo'n beetje over nam ja...![]()
Los van of dat bestuur goed of slecht was, een RvC hóórt per definitie niet die rol te spelen. Normaal gesproken hoor je niet eens te weten dat er een RvC is omdat ze als het goed is gewoon niet in de media komen.
Ik vind dat een gevaarlijke ontwikkeling en ben er van overtuigd dat een en ander ook maar weinig te maken had met het feit of van Raaij en Guus 'zo onverantwoord' bezig waren maar eerder gewoon met een ordinaire machtsstrijd. Het soort mensen dat in de RvC komt te zitten van welk bedrijf dan ook is nou eenmaal vaak het soort wat graag macht heeft. Niemand zit daar uit pure clubliefde. Wat betreft clubliefde heb ik mensen als van Raaij en Hiddink toch ook wel een stuk hoger zitten dan Schuitema en Reker.
Laten we eerlijk wezen, sinds Reker aan het roer staat (voor zover hij geen marionet van de groep Timmer is) doet hij ook niks anders dan vriendjes van hem voordeeltjes gunnen. Wat ook zo opvallend is is dat écht alles wat ook maar naar Lemic ruikt de club uit lijkt te moeten. Zo ook de spelers. Dat Fagner's contract ontbonden wordt, Reis naar het 2e elftal is teruggezet en PSV zeker niet onwelwillend tegenover een transfer van Lazovic stond tot vlak voor het sluiten van de transfermarkt is allemaal wel héél toevallig.
Ik wil hier geen hele complottheorieën in de wereld brengen maar die eerste 2 worden wel bijzonder gemakkelijk afgeschreven (terwijl ze nog zo'n beetje als dé nieuwe talenten werden binnen gehaald) en ik verwacht min of meer dat Lazovic de 2e helft van de competitie ook ergens anders speelt.
Maar goed, we zitten nu in zwaar weer, laten we maar eens kijken hoe Reker en zijn vrienden ons hier doorheen loodsen en dan oordelen. 1 ding is zeker, de afgelopen 2 jaar is PSV er niet sterker op geworden en als Ajax dit jaar zijn zaakjes ook maar marginaal beter voor elkaar heeft dan vorig jaar zie ik ons geen kampioen worden.
quote:Op woensdag 24 september 2008 01:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Familie van?
Zelfde vraag trouwens voor Hasselbaink.
quote:Funso Ojo: ook met 'kleinere stapjes' naar de top
door Frank van den Heuvel. dinsdag 23 september 2008 | 23:17 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 23 september 2008 | 23:22
EINDHOVEN - Zondagochtend kwam hij nèt op tijd voor de training aan op De Herdgang. Funso Ojo werd meteen bij trainer Huub Stevens geroepen en de jonge Belg vreesde dat hij aangesproken zou worden op het feit dat hij zo laat was. ,,Maar gelukkig was het een positief gesprek. Hij vertelde dat ik bij het eerste team zou komen."
Nu had hij sowieso al uitgekeken naar dinsdag, erop rekenend dat hij gewoon met Jong PSV zou meespelen. Maar gisteravond stond hij op het middenveld van de hoofdmacht, daar waar hij op termijn zo graag naartoe wil. Funso Ojo had genoten van zijn eerste optreden in het Philips Stadion, dat gedurende de eerste helft aardig volliep. "Het waren echt mooie momenten", vertelde hij in de catacomben. "Zeker toen de supporters zich gingen roeren, bijvoorbeeld met de wave, maakte dat wel indruk."
Ojo is net zeventien jaar en een van de pareltjes in de PSV-opleiding. En hij is gretig. Stiekem had hij gehoopt dat hij afgelopen zomer al bij de A-selectie zou zijn gehaald, net als landgenoot Stijn Wuytens. "Ik heb daarover al een paar keer met de trainer gesproken. Hij zegt dat ik rustig moet blijven en dat ik er met kleinere stapjes ook kom. Als ik zo blijf spelen bij Jong PSV, hoef ik me denk ik geen zorgen te maken."
Toen PSV-1 al na vier minuten op voorsprong kwam, leek er een monsterscore in de lucht te hangen. Maar volgens Freek Heerkens was die angst er bij de beloften van PSV niet. "Dat doelpunt viel ongelukkig, maar we hebben de koppies niet laten hangen en zijn er negentig minuten vol voor gegaan." Ook voor Heerkens was het zijn debuut in het Philips Stadion. Hij omschrijft het als 'een supergevoel'. "Spelen voor zoveel mensen is fantastisch. Je schreeuwt je de longen uit je lijf, maar je kunt je richting medespelers nauwelijks verstaanbaar maken."
Het onderonsje verliep erg sportief, op één moment na, in de 67e minuut. Danko Lazovic raakte Heerkens met een armbeweging vol in het gezicht. De Jong PSV-verdediger wilde er na afloop niet te veel woorden aan vuil maken. "Het was een akkefietje. Danko probeerde zich breed te maken en raakte me. Ik ga ervan uit dat hij het niet expres deed."
Vond dat toch een aardig misselijke actie van Lazovic. En gezien zijn matte reactie meteen erna (geen excuses o.i.d.) leek het mij juist wel bewust. Beetje jammer...quote:Het onderonsje verliep erg sportief, op één moment na, in de 67e minuut. Danko Lazovic raakte Heerkens met een armbeweging vol in het gezicht. De Jong PSV-verdediger wilde er na afloop niet te veel woorden aan vuil maken. "Het was een akkefietje. Danko probeerde zich breed te maken en raakte me. Ik ga ervan uit dat hij het niet expres deed."
Dan ben je snel tevreden. Maar goed, als je het vergelijkt met hoe triest de rest over het veld sjokte was het al heel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef Valdivia het volgende:
Ach, dit was voor het overgrote deel gewoon een B-elftal.
Ik maak me er niet zo druk om of het vanavond wel of niet goed liep.
Amrabat vond ik overigens prima spelen, als één van de weinigen 'volwaardige' spelers.
Kom op dit is een veredeld trainingspartijtje wat wordt opgeleukt doordat er veel familie en fans zijn. Met name voor de junioren is het leuk om zo een keer in beeld te komenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je snel tevreden. Maar goed, als je het vergelijkt met hoe triest de rest over het veld sjokte was het al heel wat natuurlijk.
Eerlijk gezegd denk ik alleen niet dat er 'zelfvertrouwen getankd' is dit duel maar dat er alleen maar meer twijfel in de kopjes is gaan zitten.
Dat een alinea die het ED na elke wedstrijd van PSV waarin Lazovic meedeet kan copy/pasten.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef WooZ het volgende:
desalniettemin miste lazo toch weer enkele dotten van kansen las ik net in het ED...
Ja, Piet ziet het toch altijd zo goedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef Valdivia het volgende:
Dat zal zeker gaan gebeuren in de toekomst ja.
Kan me niet voorstellen dat Cassio Ramos nog langer dan dan een jaar bij PSV speelt sowieso.
Wat een clown is dat, zogenaamde de nieuwe Gomes volgens Piet de Visser.
Gomes werd ook door velen een clown genoemd in zijn beginperiode bij PSVquote:Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef Valdivia het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Cassio Ramos nog langer dan dan een jaar bij PSV speelt sowieso.
Wat een clown is dat, zogenaamde de nieuwe Gomes volgens Piet de Visser.
Dat laatste geldt voor elke scout, ik denk dat je blij mag zijn als van elke 10 spelers die je haalt er 1 een echte topper blijkt te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, Piet ziet het toch altijd zo goed. Tuurlijk heeft hij ons aan een paar goede spelers geholpen, maar daartegenover staan ook een enorme lijst aan prutsers en weggegooid geld...
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef okee6 het volgende:
3-0 winnen van een gerespecteerde vereniging als PSV is goed werk
Helemaal waar. Maar er wordt vaak gedaan alsof de Visser een echte topscout is en dat vind ik persoonlijk erg overdreven...quote:Op woensdag 24 september 2008 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste geldt voor elke scout, ik denk dat je blij mag zijn als van elke 10 spelers die je haalt er 1 een echte topper blijkt te zijn.
Klopt. Een speler als Ronaldo, Kezman of Alex scouten in Brazilie/Servie is net zo 'lastig' als Juve/Real/Chelski zijnde Afellay, Marcellis en de Guzman te scouten in Nederland. Het waren gewoon (op jonge leeftijd) al topspelers in eigen competitie.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar er wordt vaak gedaan alsof de Visser een echte topscout is en dat vind ik persoonlijk erg overdreven...
Ball is toch wel het absolute dieptepunt van de afgelopen jaren of hoe heb ik dat?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef rubbereend het volgende:
ja we zitten lekker dik in de goede linksbackshopelijk kan Salcido snel weer daar gaan spelen
Michael Ball het dieptepunt?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ball is toch wel het absolute dieptepunt van de afgelopen jaren of hoe heb ik dat?
mwah ik vind op zich Kluivert en Reiziger ook wel miskopen geweest..quote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Michael Ball het dieptepunt?
Wat dacht je van Archie Thompson
Zonder Kluivert waren we geen kampioen gewordenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah ik vind op zich Kluivert en Reiziger ook wel miskopen geweest..
Hij gaf die wedstrijd ook een penalty weg waardoor Man.Utd de titel praktisch niet meer kon mislopenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:52 schreef Frenkel het volgende:
Hoop toch niet dat Ball dit bij PSV heeft geleerd!!
Wie is eigenlijk aan komen zetten met Leandro, Marquinho, Gakhokidze, Vonlanthen en Fagner?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ben Pietje nog altijd dankbaar dat door zijn inzet ik Diego Tardelli in het Philips stadion heb mogen aanschouwen
Fagner en Leandro kunnen best voetballen denk.. poep in je ogen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk aan komen zetten met Leandro, Marquinho, Gakhokidze, Vonlanthen en Fagner?
Trouwens Hoogstrate mag ook wel bestempeld worden als miskoop (weet niet wie hem gescout had).
Het draait niet alleen om voetballende kwaliteiten, en dat moet meegenomen worden bij het scouten.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Fagner en Leandro kunnen best voetballen denk.. poep in je ogen?
Neem aan dat je weet dat er jaren niet omgekeken is naar Gakhokidze (zelfs amper mee gepraat) en Hoogstrate kun je niet zien als een miskoop aangezien er geen psychische tests worden afgenomen bij nieuwe spelers....quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk aan komen zetten met Leandro, Marquinho, Gakhokidze, Vonlanthen en Fagner?
Trouwens Hoogstrate mag ook wel bestempeld worden als miskoop (weet niet wie hem gescout had).
Tuurlijk, maar hoe zo'n jongen zich ontwikkelt kan je niet voorspellen. Het is een risico wat je neemt bij zulke jonge jongens, zeker uit die cultuur, daar kan je niet de scouts de schuld van geven.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om voetballende kwaliteiten, en dat moet meegenomen worden bij het scouten.
ze zullen vast best kunnen voetballen.. ze hebben het alleen niet gemaakt bij PSV en zijn via de achterdeur vertrokken.. dus miskoop..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Fagner en Leandro kunnen best voetballen denk.. poep in je ogen?
quote:Gomes aan de telefoon!
De liefde voor PSV is nog lang niet versleten bij Heurelho Gomes. Logisch ook, bij Tottenham Hotspur is het tobben geblazen. Afgelopen weekeinde behaalde de doelman met Spurs een schraal gelijkspel (0-0) in de thuiswedstrijd tegen Wigan Athletic, vorige week verloor hij op eigen veld tegen Aston Villa en het uitzicht op een tweede rondje UEFA Cup is na de magere zege op Wisla Krakow (2-1) ook niet geweldig.
Tottenham staat troosteloos onderaan. De tientallen miljoenen ponden die werden geïnvesteerd in nieuwe sterspelers hebben nog weinig vreugde gebracht. Gomes lijdt eronder. Zijn kennissen in Eindhoven weten het zeker: Gomie heeft een beetje heimwee naar Eindhoven.
Deze week schalde zijn schaterlach even over De Herdgang. Na de ochtendtraining had Gomes een kort telefoongesprek met Otman Bakkal en plezier van de Braziliaan was in de omtrek van Bakkal goed hoorbaar.
De Spaanstalige betrokkenen bij het eerste elftal kwamen met nog meer klein leed naar buiten. Ook Alex is niet gelukkig. Hij verbijt zijn tijd bij Chelsea, zou volgens zijn vrienden best voelen voor een terugkeer naar PSV, maar weet ook dat het prijskaartje dat rond zijn nek hangt veel te zwaar weegt voor de Eindhovense club.
Hetzelfde gevoel teistert Mateja Kezman. Die had na zijn avontuur bij Fenerbahce graag weer voor PSV willen spelen, maar het werd PSG.
Ze zullen alledrie een zeldzaam gevulde bankrekening overhouden aan hun voetballoopbaan. Maar echt gelukkig, dat zijn ze niet, de voormalige helden van PSV.
Tja, leuk om te lezen, maar Gomes heeft z'n eigen glazen ingegooid bij PSV en Alex zal waarschijnlijk altijd te duur blijven.quote:
Lemic heeft Gomes z'n glazen ingegooid en in mijn ogen blijft hij altijd een heldquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tja, leuk om te lezen, maar Gomes heeft z'n eigen glazen ingegooid bij PSV en Alex zal waarschijnlijk altijd te duur blijven.
quote:JR heeft daarna Gomes geconfonteerd met contracten en rekeningen waaruit bleek dat Lemic niet alleen PSV financeel benadeeld had (al jaren), maar ook Gomes. Gomes heeft daarna alle contacten verbroken met Lemic (volgens JR) , maar voelde zich te onzeker om excuses aan te bieden aan het PSV publiek over de gang van zaken, zodat een afscheids wedstrijd onwaarschijnlijk (onmogenlijk) is.
Ik heb Alex en Gomes nooit echt voorin zien spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:18 schreef jde_kok het volgende:
Lijkt me duidelijk. Hoewel ik Kezman nou niet echt terughoef, hoewel die andere 2 er voorin ook niet veel van bakken.
Gomes en Alex denk ik sowieso wel! Kezman weet ik niet, maar ik denk hij ook!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
![]()
hadden ze ook flink salaris willen inleveren dan?
quote:In de periode dat PSV het bekerduel met AZ speelt, speelt staan er maar liefst vier uitwedstrijden achter elkaar op het programma. Achtereenvolgens gaat PSV naar Zuid-Frankrijk (Olympique Marseille), Nijmegen (N.E.C.), Alkmaar (AZ) en Amsterdam (Ajax).
Dat soort periodes gaan de laatste jaren meestal heel erg goed, dus laten we hopen op wederom een succesje dit seizoenquote:
Alex sowieso terugquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:18 schreef Manu82 het volgende:
De Spaanstalige betrokkenen bij het eerste elftal kwamen met nog meer klein leed naar buiten. Ook Alex is niet gelukkig. Hij verbijt zijn tijd bij Chelsea, zou volgens zijn vrienden best voelen voor een terugkeer naar PSV, maar weet ook dat het prijskaartje dat rond zijn nek hangt veel te zwaar weegt voor de Eindhovense club.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Zou niet de eerste keer zijn dat wanneer een oud-speler niet 100% succes heeft in het buitenland, meteen weer wordt teruggelinkt wordt naar de club waar hij dat wel had.quote:
Tuurlijk komen die niet terug. Is toch ook meer wishfull thinking. Gomes geeft het echt niet op na een paar mindere wedstrijden en Alex kan bij een andere Engelse club vast meer spelen dan bij Chelsea en net zoveel verdienen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Zou niet de eerste keer zijn dat wanneer een oud-speler niet 100% succes heeft in het buitenland, meteen weer wordt teruggelinkt wordt naar de club waar hij dat wel had.
Alle drie zijn ze min of meer aan een nieuw avontuur begonnen, denk niet dat ze het zo snel opgeven.
Alex kan ook wel bij AC Milan of Real Madrid aan de slag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Tuurlijk komen die niet terug. Is toch ook meer wishfull thinking. Gomes geeft het echt niet op na een paar mindere wedstrijden en Alex kan bij een andere Engelse club vast meer spelen dan bij Chelsea en net zoveel verdienen.
En Lee kon ook al financieel niet rondkomen met PSVquote:
Die moet je toch niet meer terug willen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Lee kon ook al financieel niet rondkomen met PSV
Maar Kezman heeft vorig jaar gezegd dat hij graag terugkomt naar PSV, maar nu nog niet
AMEN!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef rubbereend het volgende:
tja hij is beter dan wat we nu voorin hebben lopen
En wie moeten daar voor gaan zorgen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:00 schreef WooZ het volgende:
ach nu maar hopen dat ze in eindhoven even goed naar real gekeken hebben en we tenminste zaterdag aardig wat skone goalen te zien krijgen
Nijlandquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
AMEN!
Reker: Die topspits komt er.
Wat komt er? Juist...
Zonder Afellay moet je toch ook gewoon van Volendam kunnen winnen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:30 schreef Manu82 het volgende:
Afellay nog steeds onzeker voor vanavond...
We hebben in principe respect voor elke tegenstanderquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Afellay moet je toch ook gewoon van Volendam kunnen winnen?
Dat zou moeten kunnen maar ik sta niet raar te kijken al PSV vanavond gelijk speelt of zelfs verliest met wat pech. Als Volendam gewoon voor de goal gaat hangen moet ik nog zien of onze topspelers er een gat in kunnen slaan....quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Afellay moet je toch ook gewoon van Volendam kunnen winnen?
Speelde vorige week matig, maar mag van mij spelen, maar dan wel tweede helft Mancoquote:
Volgt iemand hem eigenlijk een beetje bij omniworld?quote:27/9/2008 - Zeefuik: over twee seizoenen spits van PSV
De aan FC Omniworld verhuurde Zeefuik laat in een interview in het Algemeen Dagblad weten dat zijn doel is om over twee seizoen terug te keren bij PSV. "Doordat ik zo vroeg voor PSV debuteerde, zijn mensen veel van me gaan verwachten. Maar ik ben pas achttien! Ik moet nog veel leren, zoals nóg sterker aan de bal zijn. En beweeglijker voor het doel zijn. Maar ik zeg je, Omniworld is voor mij geen eindstation. Hierna wil ik naar een club in de eredivisie, om over twee seizoenen de spits van PSV te worden."
Doet niet mee. Kromkamp welquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef Wouter het volgende:
Is al definitief bekend of Afellay meedoet?
Best knap dat PSV met die 1-0 'tjes nog kampioen werd op doelsaldo anderhalf jaar geleden.quote:
iddquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:04 schreef Manu82 het volgende:
Waarom Amrabat op de bank en Manco niet bij selectie
Bakkal!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:08 schreef Manu82 het volgende:
Bakkal komt er tenminst in, heeft z'n diner ook gehad :S
Zoals afgesproken, glashelderquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
1-0 zoals ALTIJD.
Gewoon op de zelfde voet doorgaan als voorgaand seizoen.quote:
Ik vroeg me altijd al af waaraan je homo's kan herkennen.. maar dat is dus aan motoriek ! Aha ! Op de brandstapel met iedereen die niet zulke macho stappen zet als BansheeBoy (ban she-boy ?)quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mijn bevestigen dat Nijland inderdaad homo is? Zijn motoriek verraadt dat nl.²
Hoezo? Robben heeft toch best wel een stabiele vriendin?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:13 schreef manny het volgende:
Robben de 2e inderdaad
Ik denk dat je niet zo op stereotype dingetjes af moet gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mijn bevestigen dat Nijland inderdaad homo is? Zijn motoriek verraadt dat nl.²
Maar heeft wel zo'n zelfde loopje / motoriekquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Robben heeft toch best wel een stabiele vriendin?²
Haha precies wat ik aan een vriend vroeg, of ie toevallig nog een goed boek bij had..quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:40 schreef Neoktheone het volgende:
Geweldig genoten in het stadion.
Volgende week neem ik een boek mee
Het niveau van PSV is idd om te huilen de laatste tijd maar om dan bij de eerste foute pass een fluitconcert te geven heeft geen enkele zin. Fluit lekker op het einde als de wedstrijd is gespeeld maar moedig ze wel de volle 90 minuten aan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef Manu82 het volgende:
Misschien moet je wat vaker gaan, dan klaag je niet over het uitfluiten
Salcido + Dzudszak speelden mijn inziens redelijk goed. Vond voornamelijk Koef, Lazo en Mendez om te huilen.quote:
Dzudszak rent lekker een eind in het wilde weg, maar als het op de eindpass aankomt wordt het een lastiger verhaal. Om over de corners van vanavond maar niet te beginnen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:56 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Salcido + Dzudszak speelden mijn inziens redelijk goed. Vond voornamelijk Koef, Lazo en Mendez om te huilen.
Klopt, het is 1-0 geworden. Draak van een wedstrijd, maar toch weer 3 punten. Kwaliteit hè.quote:
Deed ie om de ramadanquote:Op zondag 28 september 2008 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begin zo langzamerhand toch te twijfelen aan Stevens. Amrabat en Bakkal uit de basis laten
Dat geloof ik goed maar laat ze dan gewoon starten om ze later te wisselen.quote:
ach, tegen Volendam verwacht je als coach gewoon dat het niet zoveel kwaad kan om die twee eruit te laten. Is natuurlijk ook met het oog op woensdag gedaan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat geloof ik goed maar laat ze dan gewoon starten om ze later te wisselen.
Niet? Elke boerenlul weet dat PSV een ernstig gebrek aan creativiteit en aanvallend vermogen heeft. Zeker als Ibi er niet bij is. Dan ook nog eens die 2 buiten de ploeg laten is vragen om problemen, die kregen we dan ook.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
ach, tegen Volendam verwacht je als coach gewoon dat het niet zoveel kwaad kan om die twee eruit te laten. Is natuurlijk ook met het oog op woensdag gedaan.
zelfs lazovic ging ineens corners nemenquote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef -SG- het volgende:
Mendez, wat een pauper.
Ik vond dzsudszak trouwens wel goed spelen.
Ohja en ze mogen van mij gaan trainen op vrije trappen en corners. Sodeju die waren slecht.
Daar hebben we dus juist het team niet voor. Ik snap dat echt niet, we spelen al jaren baggervoetbal en winnen zelden met grote cijfers en nóg roepen er mensen steevast dat er wel eventjes met 'een nulletje of vier gewonnen gaat worden'. Sorry, maar dan heb je gewoon een plank voor je kop.quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef Vitamine_C het volgende:
Elke boerenlul weet ook dat Volendam het slechtste team van de eredivisie heeft en dat zelfs het team dat er stond (ook met het gebrek aan creativitiet) daar gewoon met een nulletje of 4 over heen moet walsen.
Dat hebben we toch allemaal? Je gaat kijken naar werknemers die in tonnen worden betaald om niet eens een bal over 40 meter nauwkeurig te kunnen trappen. Als je dan kijkt wat men voorheen voor zulk geld presteren moest. Zou je de voetballers reeel betalen, kon je een echte vedette halen. Niet dat die zo gek te krijgen is, maar goed.quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb je gewoon een plank voor je kop.
de tijd dat we echt goede corners hadden ligt ook alweer een jaar of 3 achter onsquote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef -SG- het volgende:
Mendez, wat een pauper.
Ik vond dzsudszak trouwens wel goed spelen.
Ohja en ze mogen van mij gaan trainen op vrije trappen en corners. Sodeju die waren slecht.
mooie borrelpraatquote:Op zondag 28 september 2008 16:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch allemaal? Je gaat kijken naar werknemers die in tonnen worden betaald om niet eens een bal over 40 meter nauwkeurig te kunnen trappen. Als je dan kijkt wat men voorheen voor zulk geld presteren moest. Zou je de voetballers reeel betalen, kon je een echte vedette halen. Niet dat die zo gek te krijgen is, maar goed.
Geloel. Gewoon vaststellen wat de arbeidsvoorwaarden moeten zijn. Tegenwoordig kunnen clubs salariskorting bedingen opdat de speler in kwestie een parate techniek 'mag laten vallen'. En dat doen zij maar wat graag.quote:Op zondag 28 september 2008 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie borrelpraatkwestie van vraag en aanbod, de vraag is dus verdeinen die jongens gewoon het terrechte bedrag.
Waar we na 4 wedstrijden staan boeit me niet zoveel. Ik maak me zorgen over waar we na 34 wedstrijden gaan als we het al zo moeilijk hebben met degradatiekandidaten.quote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef Ruudt het volgende:
Ach, we staan gewoon 2e.
Jij maakt je veel te snel zorgen. We voetballen al jaren matig tegen degradatiekandidaten. Als je een zwakke voorhoede hebt en je moet tegen een ploeg spelen die zich ingraaft, dan wordt het lastig. Als we verliezen van Ajax, Feyenoord, Heerenveen, etc. (AZquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar we na 4 wedstrijden staan boeit me niet zoveel. Ik maak me zorgen over waar we na 34 wedstrijden gaan als we het al zo moeilijk hebben met degradatiekandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |