Haha.. je hebt er moeite mee hequote:Op zondag 21 september 2008 14:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
braamhaar, mols en feyenoordaltijd die penalties
preciesquote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je zelf verliest?
Nouja lachend, Feyenoord en Ajax lopen 1 punt in hoorquote:
Deze wedstrijd alleen bekeken dan. Wat gebeurd is is al gebeurd dus ja. Dit heeft PSV liever dan dat Ajax of Feyenoord zou winnen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je zelf verliest?
de graafschap ookquote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eerder AZ als lachende derde, die lopen zo op iedereen in.
onzin het is het lieverdje van die opperscheidsrechtersknakker.quote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef VoreG het volgende:
braamhaar heeft echt z'n laatste klassieker gefloten wat een mongool
What else is newquote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een dom publiek heeft dat Feyenoord toch. Moet je ze eens zien schreeuwen.²
24 minuten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelang duurt het nog btw?
Je doet je username weer eer aanquote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Braamhaar staat perfect te fluiten, alleen had Suarez 2e geel moeten hebben voor die schwalbe.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef Prosac het volgende:
terecht die 2-2. Feyenoord domineert de 2e helft
quote:Op zondag 21 september 2008 14:26 schreef franske19 het volgende:
KPN Eredivisie waar niet de spelers maar de scheidsrechters het scoreverloop bepalen.
Als ik jou was zou ik morgen even naar de opticien gaanquote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Braamhaar staat perfect te fluiten, alleen had Suarez 2e geel moeten hebben voor die schwalbe.
Ja, maar jij bent objectief, dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ehm nee? er is al 3x gewisseld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:26 schreef Chadi het volgende:
Oleguer eruit.. geschenk uit de hemel.. kan eindelijk een ander centraal duo de kans krijgen.
En we schuiven het weer lekker met z'n allen op de scheids!quote:Op zondag 21 september 2008 14:27 schreef franske19 het volgende:
Ajax weer bestolen.
En dat moet ik geloven?quote:
Echt schandalige wedstrijd fluit die muppet..quote:Op zondag 21 september 2008 14:25 schreef VoreG het volgende:
braamhaar heeft echt z'n laatste klassieker gefloten wat een mongool
Bedank eerst gewoon Ajax maar, voor deze enorme slechte prestatie.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef frenzy2003 het volgende:
bedankt schaamhaar, voor dit belabberde gelijke spel!
Kom op zeg, Ajax speelde erg slecht de 2e helft, op het moment dat Feyenoord zou moeten gaan scoren, maakt Huntelaar onverdiend de 1-2.quote:
Bedank liever je eigen team. In de 2e helft buiten goal niet gevaarlijk geweest. 2-2 is gewoon terechte stand als je naar het spel beeld kijkt.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef frenzy2003 het volgende:
bedankt schaamhaar, voor dit belabberde gelijke spel!
Dat doet hij niet expres, dat komt door zijn beperkte motoriek.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kutzooi zeg. Weer genaaid door die smerige schwalbehoer Mols
Alle uitlatingen van de verslaggever je eigen maken. Hoe zielig kan je zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 14:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Feijenoord verdient meer dan dit. Ajax presteert slecht onder druk zeg
De joden hadden moeten verliezen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, de josti's zijn blij met een gelijkspel.
Logisch, zeker na donderdag dacht iedereen aan een afstraffing.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, de josti's zijn blij met een gelijkspel.
heb jij dezelfde wedstijd gekeken? Timmer mag heeeel erg blij zijn dat hij geen rood kreeg, Suarez krijgt geen penalty waar hij behoorlijk werd vastgehouden en Mols krijgt dan alsnog een penalty door weer een schwalbe. als je beide situaties vergelijkt voor een penalty zie je zelf dat er voor ajax slecht werd gefloten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef Irrem het volgende:
[..]
En we schuiven het weer lekker met z'n allen op de scheids!
quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef peaceman het volgende:
Tja je kan braamhaar wel de schuld geven, maar braamhaar verzuimt ook een penalty aan feijenoord te geven in de 1e helft.
Ik kan leven met 2-2. Uiteindelijk een verdiende uitslag, denk ik.
de jodenquote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De joden hadden moeten verliezen.
Gelukkig dat PSV gisteravond verloren heeft.
Kun je ook van jou zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doet hij niet expres, dat komt door zijn beperkte motoriek.²
Tja, en Timmer had rood moeten krijgen eerste helft. Al met al was die Braamhaar de slechtste op het veld vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef peaceman het volgende:
Tja je kan braamhaar wel de schuld geven, maar braamhaar verzuimt ook een penalty aan feijenoord te geven in de 1e helft.
Ik kan leven met 2-2. Uiteindelijk een verdiende uitslag, denk ik.
Hij floot toch ook geen penalty voor die Schwalbe van Suarez.quote:
En makaay een pingel. En Timmer rood. Ach je kan wel de scheids de schuld geven maar zoals ik al zei Ajax heeft in 2e helft niet veel goed gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef VoreG het volgende:
belachelijk dat mols die penalty wel krijgt en suarez niet. Ongelooflijk
tokkie feyenoorder.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
de joden
toch een end op tokkie feyenoorder.
Die deed niets wat verkeerd was.. penalty heeft meer te maken met de opticien van braamhaar.quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef MyDyingBride het volgende:
Die Emanuelson moeten ze niet meer mee laten spelen. Heeft al te veel ellende veroorzaakt.
het heeft er toch geen ene fuck mee te maken dat feyenoord beter was. Je wordt gewoon genaaidquote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En makaay een pingel. En Timmer rood. Ach je kan wel de scheids de schuld geven maar zoals ik al zei Ajax heeft in 2e helft niet veel goed gedaan
Jah hij had hem namelijk ook met 3 handen kunnen vast houdenquote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
niks ervan Keje, je kan een pingel geven aan Suarez, maar kleren uittrekken...
Urby maakt gewoon een overduidelijke domme LICHTE overtreding.quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die deed niets wat verkeerd was.. penalty heeft meer te maken met de opticien van braamhaar.
klopt wat laat die keje molenaar zich kennen zeg, hier moet je bovenstaan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef venomsnake het volgende:
Lekker frustie die gast in de studio
En die eerste niet pigel van makaay dan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
het heeft er toch geen ene fuck mee te maken dat feyenoord beter was. Je wordt gewoon genaaid
Precies, een onterechte penalty kun je niet teniet doen door te zeggen 'och ja feyenoord was toch beter in de tweede helft'. Als dat zo was hadden ze zelf maar moeten scoren.quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Kijk, Molenaar weet hoe het is. Gewoon genaaid hier. Dat feyenoord beter was heeft er geen ene flikker mee te maken; scoren moet je. En dat hebben ze op eigen kracht niet meer gedaan. Ergo; genaaid.
Vergeet niet de niet gegeven penalty in de eerste helft toen het nog 0-0 was.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we het erop houden dat Schaamhaar de wedstrijd gigantisch heeft verneukt.
Feyenoord krijgt wel een strafschop, terwijl Ajax er ook eentje had moeten krijgen. En die was wel terecht geweest.
Ook had Timmer rood moeten krijgen.
Verder kan ik leven met de 2-2 uitslag. Bij Feyenoord zat er veel meer beleving in het spel dan bij Ajax.
Alles is ook ajax hequote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha Keje moest bijna huilen
Ajaxdivisie Live
MAN MAN MAN die eerste actie van makaay was ook een penalty voor Feyenoord dus hou maar op. Bij ajax ligt het alijtd aan het veld, publiek of de scheids.quote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Precies, een onterechte penalty kun je niet teniet doen door te zeggen 'och ja feyenoord was toch beter in de tweede helft'. Als dat zo was hadden ze zelf maar moeten scoren.
Sterker nog Urby maakte niet de overtreding..Mols hield hem vastquote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Urby maakt gewoon een overduidelijke domme LICHTE overtreding.
Op zich niet meteen een penalty waard nee, maar als je het zo duidelijk gaat doen. Tja.
Hij bewijst gewoon weer het feit dat hij echt geen hersencapaciteit heeft.
Braamhaar was verder overigens wel een drama ja. Wel in Amsterdams voordeel, vond ik tho'.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Cyber2003 het volgende:
En nu kunnen de Ajaciedjes weer gaan zeuren over het veld, de scheidsrechter, het stadion, de tegenstander, de bal, de shirtjes, de sokken en de schoenen van de wedstrijd. Alles behalve het eigen spel natuurlijk, want dat is goddelijk en aanvallend oppermachtig.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef Blawh het volgende:
Barca, je kan niet zeggen dat Bramhaar geen guts heeft.
Vakje 410 is natuurlijk wel de elite van de samenleving.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alles is ook ajax he
wat zijn we weer zielig.
als je dat tokkie publiek ook ziet zitten in de kuipwat een kneuzen met hun petje, oorring, tatoeage, tokkiecity.
en bij feyenoord niet wou je zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
MAN MAN MAN die eerste actie van makaay was ook een penalty voor Feyenoord dus hou maar op. Bij ajax ligt het alijtd aan het veld, publiek of de scheids.
Nou als je voor de analyse van Feyenoord-Ajax van Halst en Molenaar in de studio hebt zitten, heb je op zijn minst de schijn tegenquote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Rossoneri het volgende:
Alles is ook ajax he
wat zijn we weer zielig.
Feyenoord ook in de 1e helftquote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef steeze het volgende:
Bedankt balhaar, gelijkspel was overigens gewoon terecht. Want het was gewoon een kutwedstrijd met slecht voetbal. Maar Suarez had ook gewoon een pingel moeten krijgen.
Overwicht (op het middenveld) hadden ze wel op een gegeven moment, maar kansen zijn er ook door hun niet gecreëerd.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een terecht punt van Feyenoord. Ze hadden in de eerste helft al een penal moeten hebben, dus wel een kwestie van gerechtigheid in mijn ogen.
Ja en Ajax had ook een penalty moeten hebben en Timmer moest er in de 1e helft al af.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een terecht punt van Feyenoord. Ze hadden in de eerste helft al een penal moeten hebben, dus wel een kwestie van gerechtigheid in mijn ogen.
nope, maar ik schat ze een stuk hoger in dan die havenslaven.quote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Vakje 410 is natuurlijk wel de elite van de samenleving.
Had Suarez ook een pingel moeten hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze die spelers wat langer houden en er een team van maken dan moet het beter gaan. Dat is nog altijd het grootste probleem bij Ajax.quote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef StarGazer het volgende:
Kut Braamhaar.
Verder schaam ik mij kapot dat een Ajax dat 32 miljoen euro heeft geïnvesteerd zo waardeloos voetbalt.
Wat een wanprestatie.
feyenoorders zeggen altijd dat ze de schijn tegen hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou als je voor de analyse van Feyenoord-Ajax van Halst en Molenaar in de studio hebt zitten, heb je op zijn minst de schijn tegen
het spel was zwak, matig, slecht dat word hier ronduit beaamd. toch fluit de scheidsrechter slecht, als hij geen rood geeft aan Timmer in de eerste helft, het moment van makaay met de pingel heb ik dan gemist. maar als je voor zo'n licht vergrijp een pingel geeft 5 minuten voor tijd weet je dat je de wedstrijd kapot fluit, hij hoort dan suarez minimaal ook een strafschop te geven imo.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Cyber2003 het volgende:
En nu kunnen de Ajaciedjes weer gaan zeuren over het veld, de scheidsrechter, het stadion, de tegenstander, de bal, de shirtjes, de sokken en de schoenen van de wedstrijd. Alles behalve het eigen spel natuurlijk, want dat is goddelijk en aanvallend oppermachtig.
En Suarez had z'n tweede geel moeten hebben...quote:Op zondag 21 september 2008 14:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja en Ajax had ook een penalty moeten hebben en Timmer moest er in de 1e helft al af.
Man man man, in 1 post Ajax supporters verwijten dat ze over de scheids zeuren én zelf voor de zoveelste keer over die actie van Makaay in de eerste helft beginnen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
MAN MAN MAN die eerste actie van makaay was ook een penalty voor Feyenoord dus hou maar op. Bij ajax ligt het alijtd aan het veld, publiek of de scheids.
Idd, ik had een totaal ander Ajax verwachtquote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Blawh het volgende:
Heatwave, Daggla en nog een paar meer krijgen toch gelijk. Veel Ajacieden hier riepen dat het een eitje zou worden, een monsterscore, etc.
Mwoah, ik blijf er bij dat Timmer er zeer genadig af is gekomen met een gele kaart.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
ehm, heb jij de situatie gezien? ja? hij speelde enkel leonardo en wel zo onbeholpen als ik maar kan verzinnen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge. Hou aub eens op over die rode kaart van Timmer.
Hij speelt 1. de bal en 2. Leonardo is verre van doorgebroken. Wat een gejank hier.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je het MBO niet afgerond?
Punt lijkt me toch duidelijk: scheids was bagger twee kanten op.quote:Op zondag 21 september 2008 14:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Man man man, in 1 post Ajax supporters verwijten dat ze over de scheids zeuren én zelf voor de zoveelste keer over die actie van Makaay in de eerste helft beginnen.
Hoe doen ze dat dan bij Ajax?quote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef honda1990 het volgende:
Mols![]()
En dan dat publiekwat een tokkies bij elkaar zeg
Zulk soort mensen zitten in de bijstand en gaan met hun laatste spaarcentjes met elkaar in een vak zitten naar hun club kijken en zodra er gescoord is gaan de shirtjes uit en gaan ze elkaar omhelzen want ja....dat is het legioen
_!
Ach maar in het geval van Ajax is altijd alleen hun onrecht aangedaan, ze roepen om de penalty die ze niet gegeven is, Feijenoord had er al 1 in de eerste helft moeten krijgen, werd ook niet gegeven, maar daar hoor je ze niet over, en rood voor Timmer, was geen doorgesproken speler, tevens hij ging voor de bal, geel is terecht hier, Suarez had idd een 2e gele kaart verdiend, dus ik denk dat Feijenoord meer genaaid is door Braamhaar dan Ajax, maar ja ze moeten toch weer even verbergen dat ze gewoon door zichzelf verloren hebben, waardeloos voetbal, slecht combineren, teveel balverlies. Feijenoord kon niet beter, dit Ajax kan wel beter.quote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En Suarez had z'n tweede geel moeten hebben...![]()
Oftewel: zo blijven we bezig.
Inderdaad, dit zijn niet bepaald de types die van Nederland een kenniseconomie maken.quote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef honda1990 het volgende:
Mols![]()
Zulk soort mensen zitten in de bijstand en gaan met hun laatste spaarcentjes met elkaar in een vak zitten naar hun club kijken en zodra er gescoord is gaan de shirtjes uit en gaan ze elkaar omhelzen want ja....dat is het legioen
_!
Had ie hem "volgens het boekje" ook aan ajax moeten geven.quote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Mols![]()
Terechte pingel. Vasthouden = overtreding. Volgens het boekje.
Leo had de bal bij zich, als je met je hele lijf Leo omver weet te werpen zit die bal er vast wel ergens tussen ja.. En als je een keeper voorbij bent is de kans toch wel héél groot dat je gaat scoren hé.. Dat is gewoon rood dus. Als het nou geen rood was omdat hij niet floot was het weer wat anders, maar als je fluit moet je rood gevenquote:Op zondag 21 september 2008 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge. Hou aub eens op over die rode kaart van Timmer.
Hij speelt 1. de bal en 2. Leonardo is verre van doorgebroken. Wat een gejank hier.
Alleen maar hooggeschoolde mensen. En wat computernerdjes zoals Rossoneriquote:Op zondag 21 september 2008 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe doen ze dat dan bij Ajax?
Volgens mij heeft elke club wel tokkies.
en makaay in de eerste helft ook. werd duidelijk vastgehouden door oleguerquote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef steeze het volgende:
Bedankt balhaar, gelijkspel was overigens gewoon terecht. Want het was gewoon een kutwedstrijd met slecht voetbal. Maar Suarez had ook gewoon een pingel moeten krijgen.
Grappig dat uit onderzoek blijkt dat de Feyenoordsupporter gemiddeld het meeste verdient van de Eredivisie dacht ik.quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn niet bepaald de types die van Nederland een kenniseconomie maken.²
snelle conclusie weer, knap hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen maar hooggeschoolde mensen. En wat computernerdjes zoals Rossoneri
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef honda1990 het volgende:
Mols![]()
_!
Klopt, als je bij Ajax kijkt zie je ook gasten met een kale kop en overgewicht in hun 30e levensjaar die nog thuis wonen bij hun moeder, daarbij heel veel kinderen met dikke winterjassen zodat ze erg breed lijken, dat noemen ze dan hooligans. Overal loopt tokkie volk rond, en Feijenoord heeft er niet meer dan bij Ajax.quote:Op zondag 21 september 2008 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
hahaha, frustratie is mooi, gelijk maar richten op allerlei andere randzaken. Zullen we eens wat fotos gaan maken in andere stadions?quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alles is ook ajax he
wat zijn we weer zielig.
als je dat tokkie publiek ook ziet zitten in de kuipwat een kneuzen met hun petje, oorring, tatoeage, tokkiecity.
Tuurlijk heeft elke club tokkies, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen, punt is is dat bij feyenoord er bijna alleen maar tokkies rondlopenquote:Op zondag 21 september 2008 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
lekker gekleurde bril heb je. aantal overtredingen 23-23quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef marp0 het volgende:
wat een pauperwedstrijd, ik vond het echt werkelijk een saaie wedstrijd.
Voetbal was kut, ik zag alleen maar overtredingen gemaakt worden, vooral aan feyenoords kant.
Die penalty was lullig, jammer voor Ajax dat ze deze wedstrijd uit handen geven.
Dat zal zelfs Braamhaar niet ontkennen. Ik heb hem geen een keer zien juichen iig.quote:Op zondag 21 september 2008 14:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Punt lijkt me toch duidelijk: scheids was bagger twee kanten op.
Heb je een bron van dit onderzoek? Zou ik wel willen lezenquote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grappig dat uit onderzoek blijkt dat de Feyenoordsupporter gemiddeld het meeste verdient van de Eredivisie dacht ik.
Meerendeel van die types zijn in het normale leven ook een stuk normaler weet ik uit eigen kring. Maar tijdens dit soort wedstrijden doen ze erg debiel enzo ja.Passie.
Als ze bij zo'n onderzoek ook zwart bijklussen naast de uitkering toestaan dan zullen Feyenoordfans wel het meeste verdienen ja.quote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grappig dat uit onderzoek blijkt dat de Feyenoordsupporter gemiddeld het meeste verdient van de Eredivisie dacht ik.
Gelukkig ben jij zo'n held die zijn gezicht durft te vertonen in je fobo.quote:Op zondag 21 september 2008 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je fotoboek en je kinderachtige reacties hier op het internet zeggen genoeg.
Vond ik minder aan de hand. Al met al valt er wel over meer wat te zeggen. Hoe dan ook vind ik een gelijkspel wel gerechtvaardigd.quote:Op zondag 21 september 2008 14:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Had Suarez ook een pingel moeten hebben.
Dat dus.quote:
hou toch op over genaaid. zegt de naam Machlas je nog wat?quote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering tering tering Mols tering feyenoord tering Braamhaar. niet dat Ajax geweldig was maar qua kansen en score verloop voor de 2de keer in 2 seizoenen genaaid door een penalty in de klassieker.kutdag
Sinds wanneer is dat een reden om hem niet toe te kennen?quote:
Is het jullie ook niet opgevallen dat dit soort uitspraken totaal niet ter zake doen?quote:Op zondag 21 september 2008 14:55 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Is het jullie ook niet opgevallen dat de gemiddelde Feyenoorder zeer lelijk is?
Dat moet je aan Braamhaar vragen. Of zijn grensrechter... die er wrs beter zicht op had.quote:Op zondag 21 september 2008 14:55 schreef Fiskus het volgende:
Sinds wanneer is dat een reden om hem niet toe te kennen?
Eehm, bij allebei was er miniem contact...en weinig aan de hand, dat klopt.quote:Op zondag 21 september 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vond ik minder aan de hand. Al met al valt er wel over meer wat te zeggen. Hoe dan ook vind ik een gelijkspel wel gerechtvaardigd.
Als je echte clubliefde heb treur je als speler zijnde ook nog.quote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef G.Fawkes het volgende:
De spelers zijn lang en breed de douches uit, zijn van hun lekkere drankjes en hun geile vrouwen/vriendinnen aan het genieten en hier zijn mensen nog steeds aan het huilen.
Iets met gefrustreerd denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het jullie ook niet opgevallen dat dit soort uitspraken totaal niet ter zake doen?
Geef eens gewoon eerlijk toe dat hij niet terecht was..quote:
Die speelt inmiddels in Madrid.quote:Op zondag 21 september 2008 14:58 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als je echte clubliefde heb treur je als speler zijnde ook nog.
Clubliefdequote:Op zondag 21 september 2008 14:58 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als je echte clubliefde heb treur je als speler zijnde ook nog.
Goh, Loekie is ook weer onder zijn steen vandaan gekropen hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef Dr.Crane het volgende:
Boehoe, wat een jankerds hier.
zolang je maar niet over de prestatie van de eigen spelers hoeft te klagen he, alles is geoorloofd, tot aan de haardracht van dat jongentje dat in in de 76e minuut even 2 seconden langs kwam toe.quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het jullie ook niet opgevallen dat dit soort uitspraken totaal niet ter zake doen?
Ja, timmermannen en loodsmedewerkers verdienen steeds meer tegenwoordig.quote:Op zondag 21 september 2008 14:55 schreef Prosac het volgende:
Het onderzoek over de gemiddelde salarissen bij de supporters van voetbalclubs heeft in de VI gestaan. Was voor Eredivisie Live. Bij Feyenoord zaten de supporters met gemiddeld het hoogste salaris inderdaad.
omg wat een onzin. Tuurlijk is er clubliefde kijk maar naar maldini. Het feit dat er tegenwoordig zo weinig clubliefde is is geld. Nationalisme is ook nodig voor het behouden van de nederlandse identiteit maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ClubliefdeEr zullen best spelers zijn die er om treuren maar dat zal zijn omdat ze niet het resultaat hebben kunnen neerzetten. Clubliefde is zo iets doms. Waarom zoveel waarde hechten aan een instantie die jou naam niet eens kent. Serieus clubliefde is nog dommer dan nationalisme
Feyenoord heeft geen geldquote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoeveel heeft Feyenoord aan Braamhaar betaald? Wat een ongelofelijke kutmongool is dat zeg!
Ajax was beter en verdiende een overwinning. Pingel was zwaar onterecht
Clubliefde is wel erg makkelijk als je bij Milan speelt hè.quote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
omg wat een onzin. Tuurlijk is er clubliefde kijk maar naar maldini.
En dat vind jij dus minderwaardige mensen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, timmermannen en loodsmedewerkers verdienen steeds meer tegenwoordig.
Waar zei ik dat? feyenoorders vind ik trouwens inderdaad minderwaardige mensen, timmermannen en loodswerkers an sich helemaal niet.quote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat vind jij dus minderwaardige mensen.
Och toen Maldini begon in zn carrière verdiende die ook wel goed, maar lang niet zo veel als nu het geval is.quote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Clubliefde is wel erg makkelijk als je bij Milan speelt hè.
Nergens, maar die conclusie trek ik aan de hand van de "Bij Feyenoord zitten alleen a-socialen op de tribune"-nondiscussie.quote:Op zondag 21 september 2008 15:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? feyenoorders vind ik trouwens inderdaad minderwaardige mensen, timmermannen en loodswerkers an sich helemaal niet.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoeveel heeft Feyenoord aan Braamhaar betaald? Wat een ongelofelijke kutmongool is dat zeg!
Liever allebei niet.quote:Op zondag 21 september 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Liever Timmerman dan systeembeheerder.
Spannend omdat het meeslepend was. Van goed voetbal was absoluut geen sprake, van beide kanten overigens niet.. Dat een scheids t moet beslissen is gewoon jammerquote:Op zondag 21 september 2008 15:08 schreef cemeteryslut het volgende:
nou, ik vond het een spannende wedstrijd!
Dat dusquote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef Manu82 het volgende:
Mooi werk
Toch maar 1 punt verloren dit weekend
Mols deed het vrij geslepen vond ik. Suarez was opzichtiger bezig.quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eehm, bij allebei was er miniem contact...en weinig aan de hand, dat klopt.
Het is alleen triest dat hij hem niet geeft aan Suarez (al dan niet vanwege een vermeende reputatie, die een scheidsrechter niet moet meenemen in z'n achterhoofd vind ik) en wel wederom in een duikel partij van die Mols trapt, dat is gewoon sneu.
sowieso veel overtredingen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef maril het volgende:
Bij dat doelpunt van Huntelaar ging er een overtreding van ajax aan vooraf bij een aanval van Feyenoord die niet werd bestraft, dus niet zo janken bij ajax.
Van dit Feyenoord kun je nu ook nog geen goed voetbal verwachten, van Ajax wel.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spannend omdat het meeslepend was. Van goed voetbal was absoluut geen sprake, van beide kanten overigens niet.. Dat een scheids t moet beslissen is gewoon jammer
dat zeg ikquote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spannend omdat het meeslepend was. Van goed voetbal was absoluut geen sprake, van beide kanten overigens niet.. Dat een scheids t moet beslissen is gewoon jammer
Reageer eens op mijn antwoordquote:
En dat is volgens jou een criterium als het om het toekennen van een penalty gaat? Hoe geslepen je de scheids overtuigen kan?quote:Op zondag 21 september 2008 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mols deed het vrij geslepen vond ik. Suarez was opzichtiger bezig.
staat licht op z'n voetenquote:Op zondag 21 september 2008 15:16 schreef TC03 het volgende:
- Ajax had in de eerste helft een licht overwicht. Ondanks het geringe aantal kansen was de voorsprpng terecht.
- Feyenoord is in de eerste helft een penalty onthouden.
- Ajax is in de tweede helft een penalty onthouden.
- De tweede helft had Feyenoord het intiatief en overwicht.
- Dw gegeven penalty was terecht. Mols staat nou eenmaal licht op z'n voeten, nu ook.
- De duurste selectie van Nederland kan niet winnen van het B-elftal van Feyenoord.
- Terechte uitslag waarmee Ajax een punt won en Feyenoord er twee verloor.
Je snapt het niet?quote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Och toen Maldini begon in zn carrière verdiende die ook wel goed, maar lang niet zo veel als nu het geval is.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:16 schreef TC03 het volgende:
- Dw gegeven penalty was terecht. Mols staat nou eenmaal licht op z'n voeten, nu ook.
Totti.quote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Clubliefde is wel erg makkelijk als je bij Milan speelt hè.
Nee dat zag je tochquote:Op zondag 21 september 2008 15:18 schreef Rossoneri het volgende:
Suarez staat ook licht op zn voeten, krijgt die dan ook een penalty?
Oh ja, want jullie A-elftal is zo goedquote:Op zondag 21 september 2008 15:16 schreef TC03 het volgende:
- De duurste selectie van Nederland kan niet winnen van het B-elftal van Feyenoord.
quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef eens gewoon eerlijk toe dat hij niet terecht was..
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het niet gezien hebt ofwel?quote:
Tussen drie man in, belachelijkquote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef Prosac het volgende:
ik zie net nogmaals die 1-1 van Tomasson, toch eigenlijk ongelooflijk dat hij die in kan koppen
Een volledig fitte selectie doet nauwelijks onder aan die van jullie. Jullie hebben een betere aanval (wat ik overigens nog niet terug gezien heb tot nu toe) maar wij een beter middenveld.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, want jullie A-elftal is zo goed
Er missen zes basisspelers. Het lijkt me dat het A-elftal wel beter is en hier zonder problemen had gewonnen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, want jullie A-elftal is zo goed
Ja, een keer half.quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het niet gezien hebt ofwel?
Je vergeet Stekelenburg die niet weet wat precies te doen..quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tussen drie man in, belachelijk.
Het was dan ook heel erg knullig.quote:Op zondag 21 september 2008 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zag er echt knullig uit.
Een topclub kan tenminste 2 elftallen opstellen die gelijkwaardig aan elkaar zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er missen zes basisspelers. Het lijkt me dat het A-elftal wel beter is en hier zonder problemen had gewonnen.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je vergeet Stekelenburg die niet weet wat precies te doen..
Huntelaar op Eredivisie Live.. boos op Braamhaar, maar ook zelf (als Ajax zijnde dan) erg slecht gespeeld.
Wat een gelulquote:Op zondag 21 september 2008 15:33 schreef Rossoneri het volgende:
Een topclub kan tenminste 2 elftallen opstellen die gelijkwaardig aan elkaar zijn.
ach nee natuurlijk niet, ga toch gauw weg man.quote:Op zondag 21 september 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een gelukDat kan Ajax ook niet hoor
Ja, en bij Ajax moest Sulejmani er al snel uit.quote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er missen zes basisspelers. Het lijkt me dat het A-elftal wel beter is en hier zonder problemen had gewonnen.
En Gabri ontbreekt.quote:Op zondag 21 september 2008 15:34 schreef RayMania het volgende:
Ja, en bij Ajax moest Sulejmani er al snel uit.
Ze hebben niet eens twee gelijkwaardige keepers. Laat staan de rest.quote:Op zondag 21 september 2008 15:34 schreef Rossoneri het volgende:
ach nee natuurlijk niet, ga toch gauw weg man.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een topclub kan tenminste 2 elftallen opstellen die gelijkwaardig aan elkaar zijn.
Stekelenburg en Vermeer?quote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens twee gelijkwaardige keepers. Laat staan de rest.
Maar je mag ze wel noemen hoor.
Ja logisch he als je vaste keeper bent. Als Vermeer nu gewoon weer een seizoen was verhuurd komt die er ook welquote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stekelenburg is beter en vooral verder.
Die komt er vast wel ja. Maar je geeft hiermee zelf al aan dat ze op dit moment niet gelijkwaardig zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 15:41 schreef Rossoneri het volgende:
Ja logisch he als je vaste keeper bent. Als Vermeer nu gewoon weer een seizoen was verhuurd komt die er ook wel
Jawel alleen in denk dat Vermeer nog een stuk verder kan komen dat Stekelenburg. Al ben ik wel van mening dat Stekelenburg een wat betere lijnkeeper is.quote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die komt er vast wel ja. Maar je geeft hiermee zelf al aan dat ze op dit moment niet gelijkwaardig zijn.
Ik mag hopen dat je niet echt uit 1982 komtquote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef Manu82 het volgende:
Wie zitten er hier eigenlijk het hardst te huilen de Feyenoord fans of die van 020?
Is toch wel een klein beetje om te lachen?quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet echt uit 1982 komt
Tuurlijk dat is waar. Maar niet elke Ajacied stond hier te schreeuwen over een monsterscorequote:Op zondag 21 september 2008 15:52 schreef Blawh het volgende:
Is toch wel een klein beetje om te lachen?
Voor de wedstrijd die grote mond bij velen over een monsterscore en dan achteraf reageren met 'zie die tokkies eens blij zijn, alsof ze kampioen zijn'. De mensen die zo reageren vragen er een beetje om uitgelachen te worden natuurlijk.
welke 2e A-elftal heeft Ajax nog dan..quote:Op zondag 21 september 2008 15:34 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
ach nee natuurlijk niet, ga toch gauw weg man.
Klopt, daarom zei ik ook dat de mensen die zo reageerden het aan zichzelf te wijten hebben dat ze uitgelachen worden.quote:Op zondag 21 september 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is waar. Maar niet elke Ajacied stond hier te schreeuwen over een monsterscore.
Preciesquote:Op zondag 21 september 2008 16:00 schreef Blawh het volgende:
Klopt, daarom zei ik ook dat de mensen die zo reageerden het aan zichzelf te wijten hebben dat ze uitgelachen worden.
Maar dan ga je als 25/26 jarige toch niet op internet 020 typen omdat je dan stoer bentquote:Op zondag 21 september 2008 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is toch wel een klein beetje om te lachen?
Voor de wedstrijd die grote mond bij velen over een monsterscore en dan achteraf reageren met 'zie die tokkies eens blij zijn, alsof ze kampioen zijn'. De mensen die zo reageren vragen er een beetje om uitgelachen te worden natuurlijk.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed dan, je ziet het wel vaker verkeerd namelijkquote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nou trouwens bij de herhaling van de 1-2 allemaal lege plekken bovenin, was het niet uitverkocht dan?
Iemand een filmpje van de goal en het juichen van Huntelaar? Dan zal ik het even op een screen zettenquote:Op zondag 21 september 2008 16:03 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed dan, je ziet het wel vaker verkeerd namelijk
Wedstrijd was uitverkocht. Misschien heb je het over de bufferzone naast het uitvak, of anders gewoon mensen die bij elkaar of in een ander vak gaan staan.quote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nou trouwens bij de herhaling van de 1-2 allemaal lege plekken bovenin, was het niet uitverkocht dan?
quote:Op zondag 21 september 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wedstrijd was uitverkocht. Misschien heb je het over de bufferzone naast het uitvak, of anders gewoon mensen die bij elkaar of in een ander vak gaan staan.
Er waren aan beide kanten meerdere malen mogelijkheden om een 2e gele kaart te trekken.quote:Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef MaxC het volgende:
1e helft was Ajax gewoon beter, 2e helft Feyenoord. Bekijk de kansen en de statistieken er maar op na. Braamhaar floot erg slecht bij veel kleine dingen maar aan beide kanten. Er waren 4 grote momenten:
1)Makaay had 100% penalty moeten hebben
2)Timmer had 100% rood moeten hebben
3)Suaréz had 100% penalty moeten hebben
4) Mols was ongeveer 50% penalty, ene scheids geeft hem andere niet.
Als je het allemaal optelt is Ajax gewoon genaaid en Feyenoord verdiende een gelijkspel meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |