degene die dat altijd zei is toch overleden vorig jaar ofzoquote:
Big Brother medewerker Katja overledenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
degene die dat altijd zei is toch overleden vorig jaar ofzo
Wie was dat dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De vrouw die dat zegt is overleden.
Nee ben scholier.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Opperkwal het volgende:
Doet iemand hier eigenlijk iets met films (camera-man, videotheek, etc...) als beroep
Wat deed je en wat doe je?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik begin net aan een nieuwe opleiding.
Onthoud dat we in FTR heel anders met elkaar omgaan als in KLB.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:18 schreef Opperkwal het volgende:
Dit vind ik nou misselijk: Comedy Central #5
ik had het goed recht om hem lul te noemen
Dat had ik wel doorquote:Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Onthoud dat we in FTR heel anders met elkaar omgaan als in KLB.
Daar heb je wel gelijk in hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dat had ik wel door
maar het is wel zo misselijk, leuke serie even verpest.
Heb als afstudeerproject een korte speelfilm gemaakt, telt dat ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:11 schreef Opperkwal het volgende:
Doet iemand hier eigenlijk iets met films (camera-man, videotheek, etc...) als beroep
Welk productiebedrijf?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb als afstudeerproject een korte speelfilm gemaakt, telt dat ook?Tijdens de studie ook veel AV gedaan, studio-uitzendingen als camera, tijdens stage in 3e jaar half jaar bij televisieproductiebedrijf gewerkt en nu vrijwilliger bij een lokale omroep.
Een in het zuiden van het land actief zijnde bedrijf. Maakt programma's voor L1, regionale omroep en, of ze dat nu nog doen weet ik niet, sport voor RTL5.quote:
L1, wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een in het zuiden van het land actief zijnde bedrijf. Maakt programma's voor L1, regionale omroep en, of ze dat nu nog doen weet ik niet, sport voor RTL5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |