Ik weet nog wel dat ze tijdens het noodratsoen alleen shag kregen en zei peuken uit de asbak ging halen en de rest ging oproken.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die Tanja gewoon nog doorpafte.
oh dat volgde ik niet meer na BB1quote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tanja uut Grunn.
Ze deed mee aan Big Brother, ze beviel live op tv.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze tijdens het noodratsoen alleen shag kregen en zei peuken uit de asbak ging halen en de rest ging oproken.
geen last vanquote:Op woensdag 24 september 2008 21:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En als je download is je internet gelijk een stuk slomer.
700 / 1,4 gb, valt nog mee, heb hier een externe hardeschijf staan van 300gb dus dat duurt even voordat ik die vol heb.quote:
Ik zie het.quote:
BB1 was geweldig, de rest was niks, totdat het op Talpa kwam, toen werd het weer ouderwets leuk.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat volgde ik niet meer na BB1en dat volgde ik maar half
ik heb ongeveer 450Gb aan series zie ik netquote:Op woensdag 24 september 2008 21:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
700 / 1,4 gb, valt nog mee, heb hier een externe hardeschijf staan van 300gb dus dat duurt even voordat ik die vol heb.
Is dat eigenlijk op DVD gekomen, het eerste seizoen?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:00 schreef Tabloid het volgende:
Ik kan me alleen nog herrineren dat ze een opdracht moesten maken met lego en de finale dat Bart het huis uit kwam sprinten.![]()
En dan de stukjes die tachtig keer werden herhaald de afgelopen jaren.
Ik rond de 150 gb films denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 450Gb aan series zie ik net
Dat spel heb ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:02 schreef Tabloid het volgende:
Er waren twee VHS banden met hoogtepunten.
Daarnaast kwam er nog een spel uit.
zo ongeveerquote:Op woensdag 24 september 2008 22:02 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik rond de 150 gb films denk ik.
450 is wel heul veel, kijk je non-stop series?
Dat had ik eerst ook met films, inmiddels kijk ik gewoon alles wat ik download heb geloof ik alle films gezien op mijn computer. Veel verwijderd na back-up terug zetten.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo ongeveerik hou van series
maar er zitten er ook een aantal tussen waar ik nog niet eens aan begonnen ben, die me niet boeien of die al afgelopen zijn en waar maar 6 afleveringen van zijn gemaakt. Maar ik moet en zal het zien voor ik het weggooi
Je speelt een mini Big Brother met een paar anderen, best grappig.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen in dat spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |