check out de grote wijvenposter op de boot in de bar waar een terrorist rondloopt volgens mij crew quarter a ofzo.
lekkur
gewoon in de bar staan dan 1st person op de muur voor je
See ya
quote:Bij 256 post gaat een topic automatisch op slot, vandaar een nieuwe.
Op woensdag 20 maart 2002 18:39 schreef jacco het volgende:
Vraagje waarom wordt een 2de aangemaakt? omdat de ander te vol was ozo
quote:En daar dank ik u voor
Op woensdag 20 maart 2002 18:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij 256 post gaat een topic automatisch op slot, vandaar een nieuwe.
Helaas deze week nog geen tijd gehad om verder te spelen.
Er hangt ergens op Big Shell (vlakbij die oog scanner) een poster van Charlie's Angels!
Kep nu iets van 14 foto's met (voor 80% japanse) wijven!
De mooiste hangen in de Dining Hall, waar je Peter Stillman (die bommen nigga) tegenkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 20-03-2002 21:55]
quote:Zodra ik ze allemaal heb, komen er uiteraard ook foto's van incl. Ray
Op donderdag 21 maart 2002 10:23 schreef Gio het volgende:
Robhimself, bij die action figures zitten toch ook stukken van metal gear ray? Zodat wanneer je alle figures hebt, je een complete ray hebt? Fototje daarvan?
quote:koel!
Op donderdag 21 maart 2002 10:14 schreef Robhimself het volgende:
*schop* vanavond weer 2 action figures erbij
Menage A trois tussen Olga, Snake en Raiden pictures volgen
(heb jij geld teveel btw )
quote:Teveel? Nee! Genoeg? krap aan!
Op donderdag 21 maart 2002 12:54 schreef BDisOKE het volgende:[..]
koel!
Vind het trouwens wel jammer dat er geen figures van Vamp & Fatman zijn!(heb jij geld teveel btw
)
Hoe zit het met die nieuwe foto's?
quote:Rustig aan....heb de figures nog niet, die heb ik vanavond, de foto's komen volgende week ergens...patience is a virtue....
Op donderdag 21 maart 2002 16:05 schreef BDisOKE het volgende:
ja, k'wil ze ook wel graag eigenlijk. k'hoop dat ze nog een tijdje beschikbaar blijven!Hoe zit het met die nieuwe foto's?
quote:volgende week??
Op donderdag 21 maart 2002 17:20 schreef Robhimself het volgende:[..]
vanavond, de foto's komen volgende week ergens...patience is a virtue....
DIT SPEL IS VEELS TE KORT!!!
godverdomme koop je op donderdagavond een spel, ben je zaterdagavond al klaar, what tha fuck
wel cool spel hoor, alleen veel te snel uitte spelen
Ik vond het dus tegenvallen jah, ik dacht ok nu begint het door naar de volgende map --> the end
Flikker toch op godverdegodver 70 euro naar de klote geflikkerd
quote:Kep er weer 2 figures bij!
Op donderdag 21 maart 2002 20:10 schreef jacco het volgende:
precies dan is het spel toch niet tekort
En Raiden
En ik ben nog steeds bezig met de posters en dogtags
quote:Jawel, ik wist alleen niet wat ik moest zeggen
Op vrijdag 22 maart 2002 12:50 schreef Robhimself het volgende:
Anybody there?
quote:Nee nog niet, en dat ga ik ook niet proberen, verhaal is toch iedere keer hetzelfde?
Op donderdag 21 maart 2002 18:54 schreef jacco het volgende:
hoezo te kort heb je alle dog tags al en op alle moeilijkheids levels al gespeeld en alle easter egg's al gevonden en..........
quote:verhaal alleen maakt nog geen spel
Op vrijdag 22 maart 2002 13:11 schreef vosss het volgende:[..]
Nee nog niet, en dat ga ik ook niet proberen, verhaal is toch iedere keer hetzelfde?
Was een leuk verhaal maar had langer gemogen
quote:ja, ok tis natuurlijk net wat een mens interesseerd.
Op vrijdag 22 maart 2002 13:19 schreef vosss het volgende:
En dat vinnik nou net niet. Of ik nou op een andere plek die codec gebruik en dat er net 1 ander zinnetje uitkomt interresseert me niet.
Ik heb mn 'opdrachten' uitgevoerd en zie de aftiteling langskomen.
Dan is voor mij een spel uitgespeeld Ik ben er dan iig mee uitgespeeld
btw die olga ziet er best strak uit hij glimt alleen een beetje erg of is dat sunscream
see ya
quote:Welke, die van Piggyback? Die heb ik ook nml. !! Mooi stukkie drukwerk, non?
Op zaterdag 23 maart 2002 00:56 schreef BDisOKE het volgende:
Hee! ik heb dat boek gekocht! 200+ bladzijden voor 15 euro! echt een mooi boek volledige walkthrough, secrets, tips. etc. errug mooi!!
quote:yup! errug mooi!! Enige minpunt(je) vind ik dat t'ie niet hardcover is!
Op zaterdag 23 maart 2002 13:52 schreef Robhimself het volgende:[..]
Welke, die van Piggyback? Die heb ik ook nml. !! Mooi stukkie drukwerk, non?
JE leert gewoon alles over het spel, er zijn echt veel dingen die ik nog niet wist
iemand tips?
Snake heeft nu trouwens een trendy zonne brilletje op wel geinig!
quote:Yup, schakel zn koptelefoon uit met de M9. Problem solved
Op zondag 24 maart 2002 02:55 schreef BDisOKE het volgende:
hey, ben nu bezig met de "dog-tags" alleen er lukken een aantal niet. Bijv. die in deck 2 port met die koptelefoon op, en die daarna. Zodra ik die met de koptelefoon onder schot hou slaat hij alarm. (en knal ik zijn brains eruit) maarja dan heb ik zijn tags nog niet
![]()
iemand tips?
Snake heeft nu trouwens een trendy zonne brilletje op
wel geinig!
quote:Daar ben ik voor aan het gaan op t moment
Op zaterdag 23 maart 2002 16:50 schreef jacco het volgende:
Heeft iemand al de bandana voor infinite ammo en de stealth bandana, waardoor je onzichtbaar word?
quote:Ik heb ze gisteren niet gezien
Op maandag 25 maart 2002 11:05 schreef Robhimself het volgende:
VANAVOND WEER FOTO'S!!!![]()
quote:
Op maandag 25 maart 2002 11:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb ze gisteren niet gezien
Was je niet stoned?
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 25-03-2002 13:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 25-03-2002 20:01]
de mZzl
Zo,zo!
Waar is Snake mee bezig?
Grof Geweld!!
Olga nam de term "Suck my rocket" iets te letterlijk!
Groepsfoto!
quote:Klopt, zitten 2 hoofdjes bij
Op dinsdag 26 maart 2002 00:09 schreef BDisOKE het volgende:
hee! lachen man!! Geinige foto\s! >:)Hoe zit dat met Raiden? zitten er twee hoofden bij? neem aan dat dat masken niet overr zijn blonde plukkies past
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 18:01 schreef jacco het volgende:
Yo Rob je hebt jezelf weer overtroffen, lachuh mansee ya i'll be back
quote:Ik zit ook nog op normal, ik mis er 7 van de tanker tot nu toe....
Op dinsdag 26 maart 2002 17:45 schreef wc-eend het volgende:
zo...... voor de tweede keer uitgespeeld, nog 8 dogtags vermised op normal, en dan ga ik easy doen
quote:staat er in dat boek van jullie dan niet (piggyback als ik me niet vergis) waar je die dog tags kan vinden?
Op dinsdag 26 maart 2002 18:37 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik zit ook nog op normal, ik mis er 7 van de tanker tot nu toe....
quote:Ik wil ALLLES uit t spel halen, dus ik zoek zelf.
Op dinsdag 26 maart 2002 19:35 schreef jacco het volgende:[..]
staat er in dat boek van jullie dan niet (piggyback als ik me niet vergis) waar je die dog tags kan vinden?
want heb nu een blad waar ze allemaal in staan op alle verschillende moeilijksheids nivo's
of zijn jullie van die Die-hards die doorzoeken tot ze erbij neervallen. waaronder ik natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 26-03-2002 20:11]
quote:hoe doe je dat met je save games? als je bijv. normal al gehaald hebt met alle tags, en je haalt hard. save je die dan over die andere game? of vind hij vanzelf alle tags bijelkaarr. en krijg je dan als je opnieuw begint automatisch die items??
Op dinsdag 26 maart 2002 18:37 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik zit ook nog op normal, ik mis er 7 van de tanker tot nu toe....
quote:Alles op 1 save (die rode, deze krijg je als j m uitgespeeld hebt).Suc6
Op woensdag 27 maart 2002 03:05 schreef BDisOKE het volgende:[..]
hoe doe je dat met je save games? als je bijv. normal al gehaald hebt met alle tags, en je haalt hard. save je die dan over die andere game? of vind hij vanzelf alle tags bijelkaarr. en krijg je dan als je opnieuw begint automatisch die items??
quote:hmmm volgens mij doe ik iets niet goed.... ik heb net een easy over een hard save game met bijna alle tags gesaved, maar die van hard zie ik nu niet? Of ziet MGS ze vanzelf in de verschillende savegames??
Op woensdag 27 maart 2002 08:33 schreef Robhimself het volgende:[..]
Alles op 1 save (die rode, deze krijg je als j m uitgespeeld hebt).Suc6
Op elk difficulty level, zijn de tags totaal verschillend (zowel namen als aantal) dus je bent wel ff bezig.
// word hier nou zo weinig gepost of lijkt dat maar zo?
quote:Het spel onthoudt zelf alle dogtags
Op donderdag 28 maart 2002 01:13 schreef BDisOKE het volgende:[..]
hmmm volgens mij doe ik iets niet goed.... ik heb net een easy over een hard save game met bijna alle tags gesaved, maar die van hard zie ik nu niet? Of ziet MGS ze vanzelf in de verschillende savegames??
![]()
// word hier nou zo weinig gepost of lijkt dat maar zo?
quote:You're welcome BDisOKE-san!
Op vrijdag 29 maart 2002 01:20 schreef BDisOKE het volgende:
bandana![]()
(thnx for the help met het saven mr. Robhimself!)
maaruh heeft iemand alle 361 tags zodat je een geheime url krijgt van konami waar je sreensavers en dergelijke kan downloaden. ik lees het wel.
de mZzl
quote:URL hebben? Here ya go fella! ;)
Op vrijdag 29 maart 2002 14:13 schreef jacco het volgende:
Heb nu volgens mij echt alle easter egg's gevonden en of gezien, en met die tags zit het ook wel goed.
heb de bandana en stealth van de tanker, en infinite ammo en grip op de plantmaaruh heeft iemand alle 361 tags zodat je een geheime url krijgt van konami waar je sreensavers en dergelijke kan downloaden. ik lees het wel.
de mZzl
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 29-03-2002 14:46]
quote:mijn dank is groot!!
Op vrijdag 29 maart 2002 14:18 schreef Robhimself het volgende:[..]
URL hebben? Here ya go fella! ;)
![]()
![]()
quote:Heh, die van Konami niet, denk ik
Op vrijdag 29 maart 2002 14:58 schreef BDisOKE het volgende:[..]
mijn dank is groot!!
quote:boeiuh!
Op vrijdag 29 maart 2002 15:06 schreef Robhimself het volgende:[..]
Heh, die van Konami niet, denk ik
//hee! er zowaar weer gepost hier!!!
quote:tjah, je moet toch wat, als je op je werk zit
Op vrijdag 29 maart 2002 15:09 schreef BDisOKE het volgende:[..]
boeiuh!
![]()
//hee! er zowaar weer gepost hier!!!
quote:GVD
Op vrijdag 29 maart 2002 15:21 schreef BDisOKE het volgende:
LOL, ik zit thuis te werken maar heb het eeeigenlijk wel gezien voor vandaag!Dus misschien kruip ik zo wel achterr de PS2
Stealth pakkie halen
btw thanks for de url rob. maaruh betekent dat je dus alle dogtags hebt of hoe zit dat.
quote:My little secret
Op vrijdag 29 maart 2002 16:38 schreef jacco het volgende:
He guys veel plezier op het werk maar zit nu lekker met een pilsje achter de pc, effe chillen. strax terrasje op de korenmarkt. en dan zien we wel weer verder.btw thanks for de url rob. maaruh betekent dat je dus alle dogtags hebt of hoe zit dat.
quote:Kewl he? die stealth suit!!
Op vrijdag 29 maart 2002 20:44 schreef BDisOKE het volgende:
Rennend schieten is trouwens ook koel!alleen nog niet zo effectief, maar misschien dat het met de stealth suit zo beter gaat
heb nu alle tags op normal tanker, en plant mis ik er nog wat.
ben nu bezig op easy alle tags op de tanker.
Ow heb nog wat geinigs ontdekt weet niet of dit al bekend was, maar als je een deur van een kluisje eruit slaat met een poster van een babe erop en je gaat erop liggen dan zoomt de camera een stukje in, en dat gebeurt niet bij de normale kluis deuren.
hmmm en nog een vraag, hoe krijg je die bandana's want ik heb hem 2 keer uitgespeeld ( tanker+plant) op normal en 1 keer alleen de tanker op normal ( daar had snake een zonnebrilletje) thx voor info.
ow hoe krijg je die razor blade om snake z'n baardje eraf te krijgen
greets
p.s BDisOKE, jij bent ook een lui varken! Had je zelf ff op kunnen zoeken in die strategy guide van Piggyback
Wazig einde.
quote:Ja he? Ik vond het persoonlijk een vrij zwak eind...
Op dinsdag 16 april 2002 18:02 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk de tijd gevonden om het uit te spelen.Wazig einde.
quote:Hoe kwam Asenal Gear opeens in hartje New York terecht?
Op dinsdag 16 april 2002 18:05 schreef Emizea het volgende:
Ja he? Ik vond het persoonlijk een vrij zwak eind...
Maar goed, de graphics, geluid, speelbaarheid en de rest van het verhaal maakt veel goed!
Wel een open einde, dus hopelijk bied het volgende deel wat meer duidelijkheid.
EDIT: Of Liquid in het lijf van Ocelot!
quote:Ewww...nee.
Op dinsdag 16 april 2002 18:11 schreef Emizea het volgende:
Weet niet, daar ging Ocelot er toch mee van door??
En Raiden (lees:jij) ging er dan toch zogenaamd achter aan ofzo?EDIT: Of Liquid in het lijf van Ocelot!
Ocelot/Liquid ging ervandoor met de oorspronkelijke Metal Gear Ray. Snake dook erachteraan en heeft een zendertje eraan vastgemaakt.
quote:Arsenal Gear is een drijvende Metal Gear fabriek..een schip dus..deze zat verborgen onder Big Shell
Op dinsdag 16 april 2002 18:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ewww...nee.
Ocelot/Liquid ging ervandoor met de oorspronkelijke Metal Gear Ray. Snake dook erachteraan en heeft een zendertje eraan vastgemaakt.
greetz
quote:Precies, maar hoe komt dat ding in hartje New York terecht?
Op dinsdag 16 april 2002 18:24 schreef Robhimself het volgende:
Arsenal Gear is een drijvende Metal Gear fabriek..een schip dus..deze zat verborgen onder Big Shell
Ik ben laatst daar geweest, en dat beeld van Washington staat toch echt een behoorlijk eind van het water.
Zowiezo vond ik het laatste stuk wel wazig.
Waren de gebeurtenissen Metal Gear Solid I en II nu:
* Virtual Reality
* Bewust opgezet om the ultimate soldier te creeren.
* Bewust opgezet zodat de patriots konden begrijpen hoe ze mensen konden manipuleren.
quote:Goed he? Die Patriots zijn dus al dood, maar toch leven ze in cyberspace (in de mainframes van Arsenal). Idd erg vaag..maarja daar ist ook Metal Gear Solid voor.....
Op dinsdag 16 april 2002 18:55 schreef jacco het volgende:
Yo guys dit gaat diep heel diep
quote:Klopt, dat hoor je op het laatst.
Op dinsdag 16 april 2002 19:03 schreef Robhimself het volgende:
Goed he? Die Patriots zijn dus al dood, maar toch leven ze in cyberspace (in de mainframes van Arsenal). Idd erg vaag..maarja daar ist ook Metal Gear Solid voor.....
Op een gegeven moment zeg Rose toch ook dat het gelukt is leven zelf digitaal op te slaan.
quote:Ting, ting, ting! We have a winner!
Op dinsdag 16 april 2002 19:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klopt, dat hoor je op het laatst.
Op een gegeven moment zeg Rose toch ook dat het gelukt is leven zelf digitaal op te slaan.
quote:Maar het blijft allemaal erg wazig, net zoals Jack en Rose op het laatst weer zo lief doen. Terwijl die hoer hem gewoon gebruikt heeft. Als het aan mij had gelegen had ze een kogel door de kop gekregen
Op dinsdag 16 april 2002 19:48 schreef Robhimself het volgende:
Ting, ting, ting! We have a winner!
Ben echt benieuwd naar deel 3!
quote:Eg wel
Op dinsdag 16 april 2002 19:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar het blijft allemaal erg wazig, net zoals Jack en Rose op het laatst weer zo lief doen. Terwijl die hoer hem gewoon gebruikt heeft. Als het aan mij had gelegen had ze een kogel door de kop gekregen
Ben echt benieuwd naar deel 3!
want heb het gevoel dat Metal Gear nou wel genoeg uitgemolken is en het dan echt science fiction wordt.
ps. denk nou niet dat ik denk dat dit echt was/is. maar er zit nog wel een beetje realiteit in.
de mZzl
quote:ok, hoeveel foto's heeft iedereen van vrouwen posters? kep er zelf 25
Op donderdag 18 april 2002 18:51 schreef jacco het volgende:
compleet uitbuiten die zooi
quote:oh tsja volgens mij ben je dan de enige in deze topic, want volgens mij had iedereen hem nou wel uitgespeelt
Op donderdag 18 april 2002 22:45 schreef dapluiz het volgende:
hoorde er bij de 15 afgelopen posts niet duidelijk boven te staan : ****SPOILERS***** ?
Nu weet ik zo'n beetje het einde al terwijl ik net fatman heb verslagen. (ja niet ver, maar ik heb niet zoveel tijd om te spelen..)
verder succes nog met spelen
btw heb mijn eigen FHM's maar effe uitgezocht en toch bijna alle foto's terug kunnen vinden. pretty cool i think
greetz
quote:ook true
Op donderdag 18 april 2002 22:50 schreef jacco het volgende:[..]
oh tsja volgens mij ben je dan de enige in deze topic, want volgens mij had iedereen hem nou wel uitgespeelt
quote:
VR missions, extra missions, Snake side stories, new playable characters - honestly, we were in a right state when we heard what Konami and Kojima-san had in store, but - stone the crows! - we never thought we'd see Snake grinding on a skateboard, making Tony Hawk look like a great big nonce.It appears that Konami has included a special mode where Snake can skateboard around the game's environments, pulling off phat stunts while racking up 'nuff points. Clearly, obviously the way forward, whichever way you look at it.
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid2.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid3.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid4.jpg
. En straks komt MGS2 Substance uit voor De xbox, jeeeh. Maarja heb hem al uitgespeeld op de ps2
quote:hahahaahah fantastisch
Op donderdag 23 mei 2002 15:32 schreef The.PhantoM het volgende:
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid1.jpghttp://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid2.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid3.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/solid4.jpg
. En straks komt MGS2 Substance uit voor De xbox, jeeeh. Maarja heb hem al uitgespeeld op de ps2
Guus
quote:Nou.......... nog iemand antwoord???
Op vrijdag 19 juli 2002 14:12 schreef thabest het volgende:
Sorry nog niet alle c4 uitgeschakelt.
Ik moet ze nog in 'trut a' uitschakelen. Maar ik snap niet hoe/waar je die kan uitschakelen, weet iemand dit?Doeg
Guus
quote:Tis alweer zo'n tijd geleden voor me...
Op zaterdag 20 juli 2002 12:43 schreef gieling.com het volgende:[..]
Nou.......... nog iemand antwoord???
Ik kan me een lastige herrineren in een toilet, die zit boven de spiegel namelijk.
En als allerlaatste moet je bij die duikboot wezen waar je het spel begint. ( je komt daar uit het water )
Als iemand dit weet, in welke strut zitten ze ?
Zoek en gij zult vinden.
quote:In de laatste strut, bij al die bewakers en dozen en deuren, daar liggen de meeste wapens.
Op donderdag 14 november 2002 08:21 schreef Choller het volgende:
Ik ben nu ook nu (pas) bezig om de bommen uit te schakelen in sector 1, maar ik kan nergens een geweer vinden. Ik heb alleen de SOCOM maar ik kom overal kogels voor de M9 en M4 en nog een geweer tegen, zijn de geweeren ergens te vinden.Als iemand dit weet, in welke strut zitten ze ?
quote:Is dat de Warehouse trut ?
Op donderdag 14 november 2002 09:55 schreef Bastard het volgende:[..]
In de laatste strut, bij al die bewakers en dozen en deuren, daar liggen de meeste wapens.
Wel leuke woord, trut.
quote:Ik weet dat het daar druk is .... maar je zal wel moeten. Vlgs mij moet je eerst naar beneden toe, daar 1 of bewakers uitschakelen en dan door rennen naar de deuren.
Op donderdag 14 november 2002 10:58 schreef Choller het volgende:[..]
Is dat de Warehouse trut ?
Dus nadat je van die c4 bij de vliegtuig heb uitgeschakeld ?
Ik kan daarna die mensen niet uitschakelen, want ze zien me meteen, en als ik schiet dan horen de andere mensen mij....bleh...Wel leuke woord, trut.
* Bastard heeft het al wel een tijdje geleden gespeeld hoor.
Heb em net gister gehaald.
What can I say...snappy
En wanneer komt ie nou uit?
Op de site van musicstore.nl staat dat ie de 7e uit is gekomen, terwijl de winkels zelf nog nix in huis hebben. Van andere plaatsen online komt 18-3-2003 wat vaker voor. Mogen we 'm dan in de winkel verwachten???
quote:Gloedje nieuw bij Dixons voor ¤14.95,-...
Op vrijdag 28 februari 2003 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gister nog een bod uitgebracht op Metal Gear Solid op de PSone. Moet ik gewoon in mijn collectie hebben en kost geen drol op eBay.
MGS (psone) voor 14.95 ? Das interessant !
Metal Gear (msx2)
Solid Snake (msx2+scc5 sound chip)
Metal Gear (nes)
Snake's Revenge (nes)
Metal Gear solid Intergral(psx/pc)
Metal gear Solid (Gameboy color)
en nu dus Substance
quote:Waarom had je MGS2 niet voor de PS2 gehaald dan als je zo\n fan bent?
Op donderdag 3 april 2003 04:20 schreef Vampier het volgende:
Vandaag kwam Substance voor de PC binnen met FedEx (kwijlend de DVD in mijn DVD speler gedouwd en 7.9gig op mijn hdd gepleurd) ik begon harder te kwijlen toen ik eenmaal het spel starte... het ship was zo naar de kelder... nogal logisch als je alle voorgaande delen uitgespeeld hebtMetal Gear (msx2)
Solid Snake (msx2+scc5 sound chip)
Metal Gear (nes)
Snake's Revenge (nes)
Metal Gear solid Intergral(psx/pc)
Metal gear Solid (Gameboy color)en nu dus Substance
![]()
quote:Omdat ik geen ps2 hoef
Op donderdag 3 april 2003 19:05 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Waarom had je MGS2 niet voor de PS2 gehaald dan als je zo\n fan bent?
quote:Zet je censor eens aan en ga alle pijlers eens af...
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef kibber het volgende:
Begin em een beetje te schamen....
iedereen heeft hem uitgespeeld en ik op mijn XBOX nog niet...
Ik weet niet wat ik moet doen nadat ik die C4 odner die harrier heb uitgeschakeld waar moet ik dan heen?
spoiler : er zit er eentje in het toilet. Eentje zit onder een luik, eentje zit achter een openstaande deur. De rest moet je zelf zoeken... zelfs die je niet kunt sniffen met de censor.
quote:http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/13576.html
Op zaterdag 5 april 2003 17:58 schreef kibber het volgende:
THX heb hem, zit nu op die shell 1-2 brug maar hoeveel van die control units zijn er eigenlijk? als ik denk dat ik ze allemaal heb gehad onploft de boel of moet je die cyper ook nog neerhalen als je al die units heb gehad?
quote:Kijk eens OP die cypher
Op zaterdag 5 april 2003 17:58 schreef kibber het volgende:
THX heb hem, zit nu op die shell 1-2 brug maar hoeveel van die control units zijn er eigenlijk? als ik denk dat ik ze allemaal heb gehad onploft de boel of moet je die cyper ook nog neerhalen als je al die units heb gehad?
quote:Zet het spel eens op Very Easy
Op dinsdag 29 april 2003 14:49 schreef Hakkert het volgende:
Ik moet nu Solidus verslaan, maar tjeempie das nie makkelijk... oftewel.. UT LUKT NIE!!!!Ik weet wel hoe ik het moet aanpakken, maar tering die gast krijg ik nie kapot...
quote:gewoon meppen, schieten hakken en slaan! gaat ie wel dood, uiteindelijk
Op dinsdag 29 april 2003 18:15 schreef JK het volgende:[..]
Zet het spel eens op Very Easy
quote:Hmmmz je hebt alleen een zwaard
Op dinsdag 29 april 2003 18:24 schreef werkeend het volgende:[..]
gewoon meppen, schieten hakken en slaan! gaat ie wel dood, uiteindelijk
quote:naast het feit dat ik niet eens weet wat het inhoudt vind ik het echt de meest dommme en achterlijkste afkorting wat men kan tiepen hier
Op woensdag 20 maart 2002 18:35 schreef wc-eend het volgende:
w00t
quote:als je effe de search functie had gebruikt, had je zo de Betekenis gevonden, en tjah jij vindt dat woord dan wel dom en achterlijk, ik vind jou dom en achterlijk omdat je je druk maakt om een woordje..
Op donderdag 1 mei 2003 16:52 schreef Nyles het volgende:[..]
naast het feit dat ik niet eens weet wat het inhoudt vind ik het echt de meest dommme en achterlijkste afkorting wat men kan tiepen hier
quote:agree
Op maandag 5 mei 2003 09:42 schreef wc-eend het volgende:[..]
als je effe de search functie had gebruikt, had je zo de FOK!"]Betekenis[/url] gevonden, en tjah jij vindt dat woord dan wel dom en achterlijk, ik vind jou dom en achterlijk omdat je je druk maakt om een woordje..
quote:Ja maar ze beheersen nu nog de publieke opinie e.d dus ze moeten nog bestaan maar ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan maken
Op donderdag 1 mei 2003 15:30 schreef Hakkert het volgende:
hehehe dat was achteraf ook nie zo slim he... Maar dan moet je de patriots uitschakelen?? Hoe kan dat nou dan.. Die lui waren toch al 100 jaar dood? Hmmz daar zullen ze wel een leuk vervolg aan geven dus
Waarschijnlijk laat de game nog wel even op zich wachten. Bij Metal Gear Solid 2 duurde het ongeveer iets meer dan een jaar na de eerste beelden werden getoond voordat de game klaar was. Als we deze aanname doortrekken dan zal Metal Gear Solid 2 ergens in de zomer van 2004 verschijnen.
Meer informatie dus op de E3.
============
Bron gamez.nl
quote:Ja en een HEEEEEEEEEEEEEEEEL stuk minder filmpjes dan deel 2 zeg... sjonge jonge, zat gister gewoon een MGS film te kijken
Op dinsdag 6 mei 2003 17:35 schreef wc-eend het volgende:
hopelijk komt het nieuwe deel ook op de PS2, van mag hij gewoon de graphics van deeltje 2 gebruiken, alleen nieuw verhaal en nieuwe stuff is eigenlijk nodig :p
alleen werkt hideo nou ook nog mee aan mgs 3?
quote:Goed I-D
Op dinsdag 13 mei 2003 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zal ik hier maar een centraal Metal Gear Solid topic van maken? Aangezien MGS3 binnenkort op de PS2 verschijnt en MGS: Twin Snakes op de GC.
quote:Jaja, die heb ik zeer binnenkort weer voor de PS1
Op dinsdag 13 mei 2003 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:
E3 2003: MGS3 Only for PS2Konami and Sony confirm good news for Sony owners
May 13, 2003 - "We are delighted to bringing Metal Gear Solid 3 exclusively to the PlayStation 2. This franchise has a huge legacy on the PlayStation console and its third iteration, the advanced PlayStation 2 hardware allows us to deliver another groundbreaking title to fans of the series," said Geoff Mulligan, Chief Operating Officer, Konami of America, Inc. "This title adds to the strength of the outstanding PlayStation 2 lineup and gives us the opportunity to reach the world's largest hardware gaming audience at launch."Andrew House, executive vice president, Sony Computer Entertainment of America, said "We are pleased that Konami continues to debut new Metal Gear Solid properties exclusively on the PlayStation 2, as the success of this franchise helped propel gaming to new heights on our platform. Considering the enormous installed base of PlayStation 2 worldwide and its continued growth, we are confident that Konami's Metal Gear Solid 3 will the biggest and best game in the series to date."
IGN will be back with more on Metal Gear Solid 3: Snake Eater in just a few hours following Konami's E3 press conference. Be on the lookout for videos, screens, and info on the 12-minute trailer the company plans to showcase. Stay tuned.
IGN
Pics:
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-05-2003 11:53]
Pics:
quote:Ik denk dat niemand beseft hoe blij ik ben met mijn PS2
Op woensdag 14 mei 2003 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
En ze hebben ook een Preview van Metal Gear Solid 3 op de PS2:
http://www.gamespy.com/e32003/preview/ps2/1001973/Pics:
quote:PS2 Exclusive
Op woensdag 14 mei 2003 13:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
De plaatjes + filmpjes
quote:Denk dat Bastard weer een ps2 zal moeten kopen
Op woensdag 14 mei 2003 13:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
PS2 Exclusive
d8 dat het ps2 screens waren
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 14-05-2003 17:45]
quote:?
Op woensdag 14 mei 2003 17:42 schreef anima het volgende:
[edit]d8 dat het ps2 screens waren
quote:Ja,...dat kan je wel zeggen ja
Op woensdag 14 mei 2003 17:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Denk dat Bastard weer een ps2 zal moeten kopen
quote:Denk het niet
Op woensdag 14 mei 2003 17:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Denk dat Bastard weer een ps2 zal moeten kopen
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:17 schreef Markster het volgende:
yes mgs3 ps2 onlymgs
Maar Metal Gear Solid 3 slaat echt alles.......... Godver,..... wat heb ik daar zin in zeg
prachtig in een jungle een beetje stealth.
ik krijg een beetje metal gear: snakes revenge gevoelens als ik deze pics zie
anima begint te zwikken voor een game cube
quote:Vergis je niet he,...... op Cube komt de remake van de oude MGS (Twin Snakes) en op de PS2 komt MGS3 exclusive
Op donderdag 15 mei 2003 08:50 schreef anima het volgende:
Jezus dit is niet meer normaalprachtig in een jungle een beetje stealth.
ik krijg een beetje metal gear: snakes revenge gevoelens als ik deze pics zie
anima begint te zwikken voor een game cube
quote:En uiteindelijk het beste nieuws
Op vrijdag 16 mei 2003 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ben nu met de high resolution trailer bezig van de remake van MGS op Cube.Ik vind het MGS nieuws tot nu toe het coolste E3 nieuws
quote:Tis ook maar een demo en dat snake eaten heeft een soort van grappige nostalgische bedoeling denk ik (Solid Snake) Ik denk dat je dat nodig hebt ipv een ehbo spuitbus ofzo om je krachten terug te krijgen. Dat stuk met die zon heb ik even gemist denk ik
Op zondag 18 mei 2003 20:06 schreef anima het volgende:
ben ik de enige die dat stukje met die slang eten een beetje raar vind. ik bedoel dat stukje erna dat die zon soort vampier achtige schreeuw doet? verklaard misschien wel waarom er zo weinig ingegaan is op vamp in sons of liberty
quote:Het eerste screenshot in je vorige post is van Twin Snakes.
Op donderdag 15 mei 2003 08:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vergis je niet he,...... op Cube komt de remake van de oude MGS (Twin Snakes) en op de PS2 komt MGS3 exclusive
quote:Ja ? En ?
Op dinsdag 20 mei 2003 20:32 schreef craze het volgende:[..]
Het eerste screenshot in je vorige post is van Twin Snakes.
quote:Sorry,.... ik weet niet meer wat je bedoeld. Tis te lang geleden.
Op donderdag 22 mei 2003 10:36 schreef craze het volgende:
Het lijkt nu een beetje of het om een Snake Eater screenshot gaat
No offence hoor
Or maybe not so tasty. This week's update from the latest Japanese magazines involves ways to deal with your hunger while playing the game. Snake's gotta eat, and this time around rations aren't the only thing available. You've probably heard of Snake being able to eat a variety of foods he finds out and about in the jungle. It turns out that making Snake eat a single variety of food throughout the game won't be good enough, as the recovery power of a type of food decreases each time the food is consumed.
And what happens if you just can't bear the thought of eating some of the jungle's finest specimens? Apparently, Snake has a special meter which reflects his stamina (it's actually something other than stamina, but Konami hasn't given it a name yet). If you don't eat, this property will go down, and one of the side effects will be shaky hands when you try and fire your weapons.
quote:MGS 2 is pas uit, dus hoe kom jij nou op die 3?
Maar Metal Gear Solid 3 slaat echt alles
quote:deel 2 is al een tijdje uit hoor, mgs substance is pas uit.. das deel 2 met extra's
Op vrijdag 30 mei 2003 13:54 schreef Deadre het volgende:[..]
MGS 2 is pas uit, dus hoe kom jij nou op die 3?
quote:* anima zijn mond valt open
Op donderdag 29 mei 2003 09:37 schreef Chocobo het volgende:
May 28, 2003 - Konami's trailer for Metal Gear Solid 3 was one of this year's E3 highlights. With the game's unveiling out of the way, the company has started leaking out little bits of info on the game, and boy are they tasty.Or maybe not so tasty. This week's update from the latest Japanese magazines involves ways to deal with your hunger while playing the game. Snake's gotta eat, and this time around rations aren't the only thing available. You've probably heard of Snake being able to eat a variety of foods he finds out and about in the jungle. It turns out that making Snake eat a single variety of food throughout the game won't be good enough, as the recovery power of a type of food decreases each time the food is consumed.
And what happens if you just can't bear the thought of eating some of the jungle's finest specimens? Apparently, Snake has a special meter which reflects his stamina (it's actually something other than stamina, but Konami hasn't given it a name yet). If you don't eat, this property will go down, and one of the side effects will be shaky hands when you try and fire your weapons.
ahhhhh ik wil die game nu!!!!
quote:
"Your Name in METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES!" (Dog Tag Names) CampaignOn the Konami Computer Entertainment Japan website we are again running a Dog Tag campaign asking for names to be included in the upcoming "METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES" to be released next winter. We await names of those who did not send in their names last time for "Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty" and those whose names were not picked previously.
Click "ENTER CAMPAIGN" to go to the Campaign page. Register your name, date of birth, blood type, and nationality, and the data of those who have been selected will be encrypted on dog tags of enemy soldiers that appear in the game.http://www.konamijpn.com/products/mgs_tts/english/index.html
quote:* anima signed up
Op dinsdag 3 juni 2003 20:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
First up, let's look at hardware support. The game is for the PS2, meaning you'll have to have Sony's system to play it. But to get the most of the experience, you may also want to invest in a 5.1 channel audio system, as the game will support the standard. Additionally, those who have a PlayStation Broadband Unit (we presume this will translate to just the standard Network Adapter for the American market) will be able to take part in various bits of Online support. Currently, Konami only mentions monthly downloads of new camouflage for use in the game.
Outside of the hardware, this is indeed looking like a Metal Gear of a different breed. The natural environment is of course the first thing that jumps to mind when considering differences from previous installments, and in Metal Gear Solid 3, two-thirds of the game world is natural with the other one-third being man-made. The jungle setting plays a role in the game's stalking mode, as you have to make sure to not leave footprints behind. Additionally, dried leaves make crunching sounds, sure to alert enemies to your whereabouts. We'd suggest walking softly and carrying a big gun (with a silencer).
The focus on reality continues beyond this. As mentioned in last week's update, you'll have to at times hunt for food. It turns out that food you've collected can actually go bad after a while! Also, it's possible for the main character to break his leg when leaping from high up. Make sure you look before jumping, tactical espionage action fans.
Even with the added reality, Metal Gear is all about the drama. We're sure there are a few who were displeased with some of the twists found in Metal Gear Solid 2's story. This next installment of the series won't feature a character change midway through the game, reveals Kojima. However, there will apparently be something just as big, as the development team wants to surprise players.
But maybe by knowing you're expected to be surprised, you won't be surprised, just like in Unbreakable, when everyone was waiting for a big surprise, and when the surprise came out people were disappointed by it. Think about it!
Anyhow, we're sure you're all wondering just who exactly the main character is. There's been some speculation that the character seen in the E3 video was series mainstay Big Boss. Kojima comments, with a smile, that he's not sure if the character is Big Boss or someone else.
Finally, with regards to Metal Gear Solid Online, Kojima comments that he'd definitely like to make such a title, although he's not sure when it will happen, nor is he sure if it will end up as a sellable product.
For now, we're more than happy waiting in anticipation for Metal Gear Solid 3 and only Metal Gear Solid 3.
As seen in the E3 trailer, one of the key phrases in Metal Gear Solid is "Back to the origin." Kojima said that this has a number of meanings. One is from the users' reaction to Raiden in Metal Gear Solid 2. In Metal Gear Solid 3, the player character will stay the same and not change around. Unlike Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 will center its attention on the gameplay rather than the storyline, putting more focus on survival and action. Kojima also hinted that "Back to the origin" may apply in some way to Big Boss as well.
misschien terugkeer sigareten trick?
lijkt mij een mooie nostalgische zet
SNAKE PLISTEN CHRONICLES
YAY ik ben blij :p
et heeft niet veel te maken met MGS, maar snake plisken en snake(MGS) lijken veel op elkaar :p
quote:(CubeZone)
[Nieuws] MGS: The Twin Snakes nog dit jaar
EB Games vermeldt dat de eerste Metal Gear Solid game op de GameCube nog dit jaar zal verschijnen.Niet echt nieuws om voor warm te lopen, maar we wilden het jullie toch nog even vertellen. Metal Gear Solid: The Twin Snakes is de eerste Metal Gear Solid game (hoewel er al meerdere Metal Gear's waren verschenen) die op de PSOne uitkwam en nu in een soort special edition op de GameCube gebracht zal worden. De game zal volgens EB Games, een Amerikaanse online gamesite, op 4 november vervoerd worden, en dus vanaf 5 november uitkomen. Dit zal dan dezelfde week zijn als Final Fantasy.
Tja, het is wat om naar uit te kijken. We houden je in ieder geval op de hoogte voor meer informatie.
quote:Spoiler
Op vrijdag 6 juni 2003 11:51 schreef wc-eend het volgende:
ik snap dat hele big boss niet zo echtheb mgs gespeeld toen ik nog niet zo goed dat verhaal kon snappen..
Kan iemand kort uitleggen
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 12-06-2003 09:57]
quote:
MGS 3 TidbitOne small but significant detail on Snake Eater.
June 11, 2003 - One of the staple gameplay features of the Metal Gear Solid series has been the radar. Almost essential to the past MGS titles, the radar indicated enemy placement and range of vision -- things necessary to successfully navigate stealthily. How does this relate to Metal Gear Solid 3: Snake Eater? Simply put, the upcoming MGS title will not have a radar. At all.
What's this? No radar in Snake Eater?!? That's like Street Fighter with no fireballs, right? We're surprised with the news too, and one of the reasons given for the exclusion of the navigation tool is that the absence of it will create more tension. Also, with the majority of the game taking place in outdoor environments, the radar might not have been as effective as it once was. We think. And for those thinking that once Snake enters a more typical indoor environment the radar will be in full effect, think again. There will no radar, period.
So how will players know when they're in range of an enemy or not? We're not sure, but we'll go out on a limb and say that the new camouflage meter will play a big part, as will line of sight. Think a mix between Thief's stealth meter and Splinter Cell's plain line of sight implementations. We're just assuming all of this, of course, so don't be surprised if Kojima has something entirely different up his sleeve.
More information on MGS 3 is unavailable right now, and you can be sure Konami likes it that way. But as soon as some more info slips out, you'll be the first to know.
Bron: IGN
helemaal creepy. MGS3 wordt denk ik echt een hardcore MGS fan game.
* anima vertrouwd hideo op een meesterlijke game
quote:Ehmmm... kan je die plaatjes ff verwijderen ofzo, ze nemen 400 kb per stuk in beslag dus bij elkaar ruim zo'n 3 MB, dat laadt zo kut
Op zaterdag 7 juni 2003 08:58 schreef Chocobo het volgende:
MGS Cube remake
quote:Wat een verschil met een paar jaar terug.
Op zaterdag 7 juni 2003 08:58 schreef Chocobo het volgende:
MGS Cube remake
http://insider.ign.com/download/video/preview/ps2/m/mgs3_vidpreview_061303_400.mov
quote:Godver
Op zaterdag 14 juni 2003 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een videopreview (Insider only).http://insider.ign.com/download/video/preview/ps2/m/mgs3_vidpreview_061303_400.mov
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Godver
quote:
As shown by the trailer, Metal Gear Solid 3: Snake Eater has some sort of connection with the 1960s with the implication that the game (or at least a good portion of it) takes place somewhere in that decade. We also know that the lead character resembles Solid Snake, but if the game takes place in the 1960s, then technically that character can't be Snake. In Metal Gear Solid, Snake is approximately 30 years old, and the events on Shadow Moses Island occur sometime in the 21st century, so Solid Snake would be far too young to be a mercenary out in the jungle, eating snakes and a variety of fish--unless, of course, there's some sort of weird cloning factor involved, but let's not get ahead of ourselves. The only other explanation available at this point is that the character shown in the trailers is Big Boss, which makes sense for a number of reasons.Not only would Big Boss be the appropriate age (late 30s?) for this character, but the fact that he is the source of Solid and Liquid Snake's DNA would explain why he looks exactly like Solid Snake. There are a few other clues that suggest this character is Big Boss. One is that key letters in the Metal Gear Solid 3 E3 pamphlet spell out the name Big Boss. Another was pointed out by Kojima himself when he said that one scene in the trailer shows that the lead character is missing an eye. This scene is more than likely the one near the end where Snake is firing his weapon and then briefly stops to take a quick breath. According to the Metal Gear storyline, Big Boss lost his right eye during a mercenary mission--the character in the trailer is also missing his right eye. Coincidence? Probably not, but seeing as how Kojima hid the main character of Metal Gear Solid 2 from everyone for almost two years, anything is possible. Some have suspected that the character might even be Solidus Snake, or ex-United States President George Sears, but the cloning project for Liquid, Solid, and Solidus didn't begin until the 1970s.
If most of the game does indeed take place during the 1960s and in the Soviet Union, it wouldn't be totally unreasonable to expect some sort of cameos from Soviet-friendly characters that are a part of the Metal Gear storyline. Revolver Ocelot is one that comes to mind almost immediately since he was a resident of the Soviet Union at the time. Former KGB agent Psycho Mantis would also make an excellent cameo candidate. Anyway, we'll probably have to wait until ECTS--where Kojima will hopefully show a new trailer--before any additional speculation can be made.
Bron: Gamespot
quote:De vader van Solid
Op dinsdag 17 juni 2003 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer speculaties:
[..]
Dit spel wordt zwaar vet!
Alleen wat kut dat ik dus geen ps2 heb!! verdomme!
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 25-06-2003 09:21]
Er is trouwens ook een engelse forum speciaal gemaakt voor het spel MGS. Mensen gaan daar echt ver! Komen ze met hele theorien van: of The Patriots nou echt zullen bestaan of niet, bla bla bla
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 11:13 schreef Smots het volgende:
EIN-DE-LIJK heb ik ze dan: de originele MGS en Special Missions voor de PSX.
(ze lagen gisteren voor niet al te veel Geuro's bij mijn favo gameshop)
Ook al had ik de PC-versie al, toch vond ik dat ik dit meesterwerk ook op de PSX moest hebben.
Woei!
Ik heb trouwens windows XP.
Tenx.
vergelijk t maar met de port van GTA3
Patch 2.0 fixed niet alleen taal maar voegt ook Ati Radeon (minimaal 8500) support toe. Dus misschien fixed het nog meer problemen.
Nog geen tijd om hem uit te proberen.
screenies van een TV gefotografeert:
Begint al erg nice te worden. Schaduwen, reflecties, water en licht effecten zijn nu aanwezig in de game . Ik kan niet wachten op de volgende screens
hij valt erg tegen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 05:51 schreef Alessandro het volgende:
Wie weet er goeie sites om mgs Snake eater te kopen zonder creditcard.?
Zout op, hij is geweldig! Beste deel uit de reeksquote:Op donderdag 23 december 2004 15:39 schreef jimjim1983 het volgende:
hij valt erg tegen hoor.
vind je die camera niet zwaar klote?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zout op, hij is geweldig! Beste deel uit de reeks![]()
3d person was beter geweest, maar dat trekt de PS2 gewoon niet. Nu is het even wennen, maar dan gaat het wel lekker.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
vind je die camera niet zwaar klote?
ik vind het veel te vaak veel te onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3d person was beter geweest, maar dat trekt de PS2 gewoon niet. Nu is het even wennen, maar dan gaat het wel lekker.![]()
die laatste opmerking vind ik een beetje vreemd dus daar ga ik maar niet op in.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:51 schreef SS2Gohan het volgende:
Game is gewoon goed, camera is precies zo als in de voorgaande delen, als je nou gewoon zegt dat je de radar mist dan ben je tenminste eerlijk.
Om even over je camera gebeuren te hebben. Als je de vorige metal gear solid delen hebt gespeeld dan weet je dat de camera toen ook zo was. En koyama wou met dit derde deel de traditie hetzelfde houden zodat je de metal gear solid net als de voorgaande delen blijft houden. Anders als hij de camera zou veranderen in een 3d achter je dan zou het een andere demensie geven wat koyama dus niet wou. Hij heeft het wel overwogen maar werd misselijk toen hij het uitprobeerde zij hijquote:Op donderdag 23 december 2004 18:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die laatste opmerking vind ik een beetje vreemd dus daar ga ik maar niet op in.
de camera is hetzelfde ja maar de omgevingen zijn veel groter en daardoor komen de tegenstanders ook van meer kanten en dat is, als er veel tegenstanders zijn, gewoon zwaar kut omdat je het overzicht mist.
ja ik begrijp wel waarom de camera hetzelfde is gebleven, de gebieden hadden dan alleen wel kleiner moeten zijn vind ik, maarja ik schijn de enige hier te zijn die dat vindt.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:29 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Om even over je camera gebeuren te hebben. Als je de vorige metal gear solid delen hebt gespeeld dan weet je dat de camera toen ook zo was. En koyama wou met dit derde deel de traditie hetzelfde houden zodat je de metal gear solid net als de voorgaande delen blijft houden. Anders als hij de camera zou veranderen in een 3d achter je dan zou het een andere demensie geven wat koyama dus niet wou. Hij heeft het wel overwogen maar werd misselijk toen hij het uitprobeerde zij hijMaar reken erop dat er in een nieuwe metal gear zeker wat aan de camera zal veranderen.
Bron ergens gelezen interview van hem op ig dacht ik. Dus om nu met de camera te spelen in een derde en laatste deel in de solid serie trilogie zou een beetje apart zijn. En ik snap hem wel.
Ben het ook met je eens en veel mensen klagen erover waarom hij dat zo gedaan heeft. Maar het ging hem dus puur om de metal gear serie hetzelfde te houden en zo waardig af te sluiten. Het is wel kut maar na een tijdje gaat het wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik begrijp wel waarom de camera hetzelfde is gebleven, de gebieden hadden dan alleen wel kleiner moeten zijn vind ik, maarja ik schijn de enige hier te zijn die dat vindt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met die camera, maar dat zal wel aan mij liggen. Het is even wennen maar het maakt het spel echt spannender.
En als je het speelt zoals het hoort, dus sluipen, heb je geen "horden vijanden" die op je afkomen.![]()
Ow ja, dat is zo'n stoer stuk!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:42 schreef jimjim1983 het volgende:wel bij dat stuk in het begin, als je wakker wordt in dat huis.
tactischer denken? om de stap op R1 drukken om om je heen te kijken bedoel je.quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is zo'n stoer stuk!Tactischer denken, dan kom je al een heel eind.
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enigste
Ik ben zo ontzettend bezig geweest met mn Xbox dat ik deze bijna vergeten ben. Snel maar even besteld bij play.com, deze kan ik niet missen.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enigste
Ik ook natuurlijk!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |