Om even over je camera gebeuren te hebben. Als je de vorige metal gear solid delen hebt gespeeld dan weet je dat de camera toen ook zo was. En koyama wou met dit derde deel de traditie hetzelfde houden zodat je de metal gear solid net als de voorgaande delen blijft houden. Anders als hij de camera zou veranderen in een 3d achter je dan zou het een andere demensie geven wat koyama dus niet wou. Hij heeft het wel overwogen maar werd misselijk toen hij het uitprobeerde zij hijquote:Op donderdag 23 december 2004 18:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die laatste opmerking vind ik een beetje vreemd dus daar ga ik maar niet op in.
de camera is hetzelfde ja maar de omgevingen zijn veel groter en daardoor komen de tegenstanders ook van meer kanten en dat is, als er veel tegenstanders zijn, gewoon zwaar kut omdat je het overzicht mist.
ja ik begrijp wel waarom de camera hetzelfde is gebleven, de gebieden hadden dan alleen wel kleiner moeten zijn vind ik, maarja ik schijn de enige hier te zijn die dat vindt.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:29 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Om even over je camera gebeuren te hebben. Als je de vorige metal gear solid delen hebt gespeeld dan weet je dat de camera toen ook zo was. En koyama wou met dit derde deel de traditie hetzelfde houden zodat je de metal gear solid net als de voorgaande delen blijft houden. Anders als hij de camera zou veranderen in een 3d achter je dan zou het een andere demensie geven wat koyama dus niet wou. Hij heeft het wel overwogen maar werd misselijk toen hij het uitprobeerde zij hijMaar reken erop dat er in een nieuwe metal gear zeker wat aan de camera zal veranderen.
Bron ergens gelezen interview van hem op ig dacht ik. Dus om nu met de camera te spelen in een derde en laatste deel in de solid serie trilogie zou een beetje apart zijn. En ik snap hem wel.
Ben het ook met je eens en veel mensen klagen erover waarom hij dat zo gedaan heeft. Maar het ging hem dus puur om de metal gear serie hetzelfde te houden en zo waardig af te sluiten. Het is wel kut maar na een tijdje gaat het wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik begrijp wel waarom de camera hetzelfde is gebleven, de gebieden hadden dan alleen wel kleiner moeten zijn vind ik, maarja ik schijn de enige hier te zijn die dat vindt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met die camera, maar dat zal wel aan mij liggen. Het is even wennen maar het maakt het spel echt spannender.
En als je het speelt zoals het hoort, dus sluipen, heb je geen "horden vijanden" die op je afkomen.![]()
Ow ja, dat is zo'n stoer stuk!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:42 schreef jimjim1983 het volgende:wel bij dat stuk in het begin, als je wakker wordt in dat huis.
tactischer denken? om de stap op R1 drukken om om je heen te kijken bedoel je.quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is zo'n stoer stuk!Tactischer denken, dan kom je al een heel eind.
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enigste
Ik ben zo ontzettend bezig geweest met mn Xbox dat ik deze bijna vergeten ben. Snel maar even besteld bij play.com, deze kan ik niet missen.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enigste
Ik ook natuurlijk!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Alessandro het volgende:
Zijn er meer mensen die de pal versie gaan kopen of ben ik de enige
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |