Goed idee, maak er een fotoshop van!quote:Op woensdag 24 september 2008 00:09 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Wat een mongool, t lijkt wel zo'n Oompa Loompa
Er is nog genoeg mogelijk. Alleen alle dingen met 'baas' zijn al wel geweest. Maar gebaseerd op dat gesmolten hoofd alleen is toch genoeg te bedenken.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef DurumDoner het volgende:
Denk je nou dat ik 8 topics door ga spitten om te kijken of baashaas er al tussen zit?
Ja, jij komt in dit topic voor baas fotoshops, 8 delen vol, misschien wel 700 fotoshops liggen klaar voor uw vermaakquote:Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef DurumDoner het volgende:
Denk je nou dat ik 8 topics door ga spitten om te kijken of baashaas er al tussen zit?
Echt een geniale uitspraak, ik moest er bijna van huilenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef DurumDoner het volgende:
En terecht.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ze wel allemaal doorgespit![]()
Ik zit hier puur om mijn eigen photoshop kunsten te verbeteren, en laat Onur's harses nou een mooie uitdaging zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ja, jij komt in dit topic voor baas fotoshops, 8 delen vol, misschien wel 700 fotoshops liggen klaar voor uw vermaak![]()
Beetje raar als je fotoshops wil zien en dan niet gaat kijken in die topics
quote:
Die klusmier.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Pindaplaksel het volgende:
Haha die hyves van hem is ook mooi,
http://onurtorko.hyves.nl/
Zijn grote vriend heeft ook ff een krabbeltje achter gelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door CaptainCookie op 26-09-2008 00:02:31 ]
check z'n superdudes account maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
Ey wie is die gozer met die zonnebril? Volgens mij loop ik een beetje achter
onze baas verdient het niet om over mike portnoy heen gesoept te worden.quote:
Hij is een vijand van de baas. Check onur zijn superdudes maar en dan bij berichten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
Ey wie is die gozer met die zonnebril? Volgens mij loop ik een beetje achter
Ik zag Ansswaquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef jordeeeh het volgende:
Oh Gamelux jat ook aardig wat plaatjes weg.
Dude... Portretrecht anyone? Waarom kent niemand dat?quote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef SolidArt het volgende:
Haha, die sukkel zet zijn foto's zelf op internet.
Daaaaag privacy
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:04 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand hier iets mee als hij nog niet voorbij is gekomen
mijn dank is grootquote:
Of ik heb nog betere dingen te doen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:59 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan, zegt piekartz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef jambekkie het volgende:
[ afbeelding ]
bekjammie er ook maar 1 doen, verveel me de pleuris.
quote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef jambekkie het volgende:
[ afbeelding ]
bekjammie er ook maar 1 doen, verveel me de pleuris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |