quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef enilnomrow het volgende:
Ik gok dat er gewoon een knoepert van een spelfout in die Japanse tekens staat! Dat verklaart dan ook weer dat maar 2% het ziet: alleen mensen die Japans kunnen lezen.
Doet 'ie al jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Er is helemaal niks mis mee. TS probeert ons in het ootje te nemen.
Nee het heeft niet met taal te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef enilnomrow het volgende:
Ik gok dat er gewoon een knoepert van een spelfout in die Japanse tekens staat! Dat verklaart dan ook weer dat maar 2% het ziet: alleen mensen die Japans kunnen lezen.
zeg nou gewoon, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 september 2008 00:09 schreef fyah het volgende:
Ik zie het!Mag ik het zeggen patty?
mag ik?
![]()
![]()
Nee, maar ja zit in de BUURT !quote:Op zondag 21 september 2008 00:27 schreef xyz147 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met dat zebrapad/gele strepen, want ik zie bijna niemand daarover lopen?
Klopt, dat zag ik ook. Het lijkt een soort spiegelbeeld, maar het kan net zo goed iemand anders zijn die ongeveer hetzelfde aan heeft en bijna dezelde pose.quote:Op zondag 21 september 2008 00:37 schreef xyz147 het volgende:
http://xs231.xs.to/xs231/08386/123864.jpg
Ik zou het anders echt niet weten
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Die gele balk op die dat tasje, dat doorloopt.?
Ik ga nu allemaal dingen zien die niet misschien niet kloppen.
geel balkje?quote:Op zondag 21 september 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Die gele balk op die dat tasje, dat doorloopt.?
Ik ga nu allemaal dingen zien die niet misschien niet kloppen.
Daar krijgt een mens kraaienpootjes van.quote:Op zondag 21 september 2008 01:21 schreef Croupouque het volgende:
Een kleine tip: je moet je ogen een beetje samenknijpen, dan zie je het meteen.
Chinezen?quote:Op zondag 21 september 2008 01:21 schreef Croupouque het volgende:
Een kleine tip: je moet je ogen een beetje samenknijpen, dan zie je het meteen.
Volgens mij weet je het zelf ook niet,quote:Op zondag 21 september 2008 00:42 schreef fyah het volgende:
1 tip: meer naar rechts. nu zeg ik niks meerKOMOP het is echt dood en doodsimpel. ga je schamen
Juiste antwoord is nog niet langsgekomenquote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef Susi het volgende:
Veel te vroeg nog.
Gaat het goede antwoord überhaupt wel gegeven worden ?
Stomme cokesnol.quote:Op zondag 21 september 2008 11:41 schreef patty het volgende:
[..]
Juiste antwoord is nog niet langsgekomen
Werkt niet, dat heb ik ook geprobeerd bij je tieten.. maar nope.quote:Op zondag 21 september 2008 11:52 schreef Biancavia het volgende:
Je moet je linkeroog een beetje dichtknijpen en dan met je rechteroog focussen op 'in de verte', dan moet je je hoofd 30 graden schuin naar links houden en dan in de rechterbovenhoek van de foto kun je het zien.
En als je het eenmaal hebt gezien, dan denk je echt van 'oooooh, dat ik dat niet zag!!!'
quote:Op zondag 21 september 2008 12:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Werkt niet, dat heb ik ook geprobeerd bij je tieten.. maar nope.![]()
Iets wat er niet is, Kun je ook niet zien
Het is een JPG bestand schat, dus er zal niks zomaar tevoorschijn springenquote:Op zondag 21 september 2008 12:49 schreef Pollewoppie het volgende:
Voor de zekerheid maar ff een printscreen gemaakt en in Photoshop gezocht naar iets, ik ken dit soort geintjes dat er ineens zo een eng iets tevoorschijn springt enzo... dus daar had ik geen zin in...
Maar ik kan niks vinden dus TVP
ja nouquote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef patty het volgende:
[..]
Het is een JPG bestand schat, dus er zal niks zomaar tevoorschijn springen
Ok omdat niemand het geraden heeft tot nu toe zal ik een aantal tips geven:
- Het heeft niks met de taal te maken
- Zoek het niet in de diepte
- Het is eigenlijk zo makkelijk dat je erover heen kijkt
succes! Oh ik heb trouwens 1 goed antwoord via PM gekregen
kan me herinneren dat zoiets elk jaar wel een keer langskomt en er dan niets mis is met et plaatje maar wel dat iedereen maar gaat zitte zoekenquote:Op zondag 21 september 2008 11:46 schreef NED het volgende:
[..]
Stomme cokesnol.
Mensen, er is NIETS mis met het plaatje.
:e
Het lijkt er idd wel een beetje op..quote:Op zondag 21 september 2008 15:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Het eerste wat ik dacht (klopt natuurlijk voor geen kant) is dat haar heupen en benen 180 ° gedraaid waren (zonder voeten) maar dat komt vast door de diepte dat het lijkt.
Goed opgemerkt. Maar nog niet het juiste antwoordquote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft het te maken met de schouder van het meisje? Het ziet er allemaal iets te recht uit.
Ik vond het oranje stukje boven haar schouder al raar doorlopen.
Ik vond het een beetje raar doorlopen,dat oranjebalkje loopt dwars door het meisje achter het meisje met het tasje.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft het te maken met de schouder van het meisje? Het ziet er allemaal iets te recht uit.
Ik vond het oranje stukje boven haar schouder al raar doorlopen.
Ik vond het een beetje raar doorlopen,dat oranjebalkje loopt dwars door het meisje achter het meisje met het tasje.
Ik wou er niet over beginnen, maar als ik twee mensen dezelfde fout zie maak begint het wel te kriebelen:quote:Op zondag 21 september 2008 16:42 schreef JDI het volgende:
Eeuh, volgens mij staan die stopborden niet helemaal goed.
Op zich valt dat wel op ja.quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef xyz147 het volgende:
Iedereen loopt in een broek maar het meisje is de enige met een jurkje aan
Eind van dit topic is de deadlinequote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Tis wel leuk dit natuurlijk, maar als niemand het raad en het word niet gezegd wat het is, weet niemand het... Waarom is er niet iets van een deadline?
deja-vu?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef patty het volgende:
Dit raadsel heb ik al een tijdje geleden gevonden. Ik vond hem erg goed. Het schijnt dat maar 2% van de bevolking de fout kan vinden.
Het gaat om de volgende foto:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan deze foto? Wie kan de fout vinden?
Succes
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef patty het volgende:
De volgende foto heb ik een paar dagen terug van iemand gekregen. Het is een soort raadsel, er klopt iets niet aan.
[ afbeelding ]
Wie ziet het???Let op: het is moeilijker dan je denkt!
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:24 schreef nonzz het volgende:
haha, echt grappig, er is helemaal niets mis aan. Daar had die ons mooi tuk, haha
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef patty het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens een garp uit halen![]()
:D;DD: D:D:D : D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D::D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:DD
![]()
![]()
![]()
:"(
![]()
![]()
:D:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef patty het volgende:
Ok hier is de oplossing, maar voordat je de spoiler leest zou ik toch nog even de foto checken, anders denk je natuurlijk DAT HAD IK MOETEN WETEN!
Kan je het echt niet vinden? Lees dan de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jA!quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jA!![]()
![]()
![]()
!
!
!
!
![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ! xaxaxax
:D:D:D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 18:50 schreef Opperkwal het volgende:BAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh noes!!!quote:
geef het antwoord NU! of ik terroriseer je topic nog meer.quote:
Jij krijgt een ban en ik lach als laatstquote:Op zondag 21 september 2008 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
geef het antwoord NU! of ik terroriseer je topic nog meer.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:06 schreef patty het volgende:
[..]
Jij krijgt een ban en ik lach als laatst
post na slotjequote:
Ik ben derhalve geen ONZ mod, dus het is niet mijn zaak, maar ja, ik had het wel geweten ja.quote:
Jij bent een hele slechte mod.quote:Op zondag 21 september 2008 19:17 schreef Bob-B het volgende:
IO
[..]
Ik ben derhalve geen ONZ mod, dus het is niet mijn zaak, maar ja, ik had het wel geweten ja.
Hoerig klootjong, dat je der bent!!!quote:Op zondag 21 september 2008 19:31 schreef Pollewoppie het volgende:
en gewoon nog steeds 0 notes he
kom op dan als je durft!quote:Op zondag 21 september 2008 19:17 schreef Bob-B het volgende:
IO
[..]
Ik ben derhalve geen ONZ mod, dus het is niet mijn zaak, maar ja, ik had het wel geweten ja.
doe is lief!quote:Op zondag 21 september 2008 19:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoerig klootjong, dat je der bent!!!
Tuurlijk meid en dan de laatste post: HOAX!@!3!!!#@@!@!@!@!@!EINSZWEIDREILOLVIERFUNF!@!#E@#$quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef patty het volgende:
[..]
Jawel, kijk eens goed naar de foto in de eerste post
gooi hem dan ook dichtquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tuurlijk meid en dan de laatste post: HOAX!@!3!!!#@@!@!@!@!@!EINSZWEIDREILOLVIERFUNF!@!#E@#$
Gelukkig niet, ga gauw terug naar je eigen hok.quote:Op zondag 21 september 2008 19:17 schreef Bob-B het volgende:
IO
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 september 2008 20:50 schreef patty het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ga gauw terug naar je eigen hok.Wat een slechte mod ben je.
hahaahha ik lach me fucking kapot dankjewel man hahahaha omgquote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Bob-b
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Bob-b
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen mijn plaatjes alweer van pas. Ik dacht al dat ik ze herkende.quote:
Jij hebt ze gemaakt, je bent briljant.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef miodzio het volgende:
[..]
[..]
Komen mijn plaatjes alweer van pas. Ik dacht al dat ik ze herkende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
het zijn borden met verboden in te rijden/ lopen????? en dat midden in een drukke winkel straat waar geen eens auto's mogen komen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zie hem ookquote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef Cell.jpg het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik Onur daar ergens tussen ?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.
volledig offtopic reactiequote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Fipotje het volgende:
Got 30 down at the bottom, 30 mo at the top
All invisible set and little ice cube blocks
They f*ckin call it a drink,call it a smile on da rocks
If I could call out a price, lets say I call out a lot
I got like platinum and white gold, traditional gold
I'm changin girllz errday, like Jay change clothes,
I MiiGHT BE GRiiLLED OUT NiiCELY(oh) In my white tee (oh),
Or on South Beach (oh) in my wife beat.
V V and studded you can tell when they cut it
ya see my granmama hate it, but my lil mama love it
cuz when I...
[ afbeelding ]
nog maar een paar posts...quote:Op maandag 22 september 2008 11:08 schreef cheqy het volgende:
TS neemt gewoon de hele boel in de zeik, dat ie maar een vette ontsteking in zijn grote teen mag krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |