quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef enilnomrow het volgende:
Ik gok dat er gewoon een knoepert van een spelfout in die Japanse tekens staat! Dat verklaart dan ook weer dat maar 2% het ziet: alleen mensen die Japans kunnen lezen.
Doet 'ie al jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Er is helemaal niks mis mee. TS probeert ons in het ootje te nemen.
Nee het heeft niet met taal te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef enilnomrow het volgende:
Ik gok dat er gewoon een knoepert van een spelfout in die Japanse tekens staat! Dat verklaart dan ook weer dat maar 2% het ziet: alleen mensen die Japans kunnen lezen.
zeg nou gewoon, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 september 2008 00:09 schreef fyah het volgende:
Ik zie het!Mag ik het zeggen patty?
mag ik?
![]()
![]()
Nee, maar ja zit in de BUURT !quote:Op zondag 21 september 2008 00:27 schreef xyz147 het volgende:
Heeft het soms iets te maken met dat zebrapad/gele strepen, want ik zie bijna niemand daarover lopen?
Klopt, dat zag ik ook. Het lijkt een soort spiegelbeeld, maar het kan net zo goed iemand anders zijn die ongeveer hetzelfde aan heeft en bijna dezelde pose.quote:Op zondag 21 september 2008 00:37 schreef xyz147 het volgende:
http://xs231.xs.to/xs231/08386/123864.jpg
Ik zou het anders echt niet weten
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Die gele balk op die dat tasje, dat doorloopt.?
Ik ga nu allemaal dingen zien die niet misschien niet kloppen.
geel balkje?quote:Op zondag 21 september 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Die gele balk op die dat tasje, dat doorloopt.?
Ik ga nu allemaal dingen zien die niet misschien niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |