Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef SlimShady het volgende:
Genoeg geweest, vertel maar.
Kunnen we eindelijk naar bed.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.
Ja, inderdaad, in het begin zag ik hem ook absoluut nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef arucard het volgende:
Ik ben al bijna de hele avond aan het zoeken, toen keek ik even naar de tv. Ik kwam terug, het plaatje stond er nog... en ik zag het !
Mischien moet je een beetje afleiding hebben ofzo
Jij ziet em ook niet?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef LOLBOY het volgende:
[..]Snel aanpassen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef LOLBOY het volgende:
Ja, ik wil de pret voor anderen niet bederven
De pretslet dat Patty is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef gohan16 het volgende:
![]()
in ditzelfde topic het volgende plaatje (in OP): http://img196.exs.cx/img196/3817/coolmystery1qi.jpg ( google en klik + refresh erna)
Tada: mystery solved... nu slotje?
Patty liegt dus, níemand ziet het want er is geen foutquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef LOLBOY het volgende:
Ik had het al door toen ik las "slechts 2 % van de bevolking ziet het"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |