Onzin.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wees blij dat het geen taakstraf is, dan moet je nog langer
maar gast kan je wel stage lopen in een rolstoel?quote:Op zondag 21 september 2008 00:01 schreef Dayuum het volgende:
het moet niet onder schooltijd dus na schooltijd. En ik heb tot aan de zomervakantie de tijd
Dan stop je toch met school? Als je te beroerd bent om iets te doen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:26 schreef Strani het volgende:
Toch is het vreemd..kan een school je wel dwingen buiten schooluren iets te doen, behalve het voorbereiden op de volgende les (huiswerk)?
Ik stuur jou de komende veertig weken elke woensdag na je werk nog even naar het bejaardentehuis. Kijken hoe leuk je dat vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 00:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan stop je toch met school? Als je te beroerd bent om iets te doen?
Waar hebben wij het over?? 72 uur!! Komop zeg!!
Bingo doen met oude mensen en vrouwtjes naar hun kamer begeleiden (giggity). Beste optie, lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Dayuum het volgende:
Bejaarden huis: Ik weet niet wat je hier moet doen
5. En dat weet ik ook niet hoe dat kan, Het was een suggestie van de leraar die er over gingquote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur jou de komende veertig weken elke woensdag na je werk nog even naar het bejaardentehuis. Kijken hoe leuk je dat vindt.
72 uur is in totaal niet veel maar wel als je dat in heel veel korte periodes moet verdelen. En wat als TS al een bijbaan heeft? Moet die dan maar opgezegd worden?
Wel een vraag voor TS: Hoeveel dagen in de week ga je naar school, wel gewoon 5? Hoe zou je dan op een basisschool kunnen werken als je op dat moment normaal al op je eigen school zit?
Lijkt me geweldig, even iets totaal anders doen.quote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur jou de komende veertig weken elke woensdag na je werk nog even naar het bejaardentehuis. Kijken hoe leuk je dat vindt.
Kwestie van verdelen of combineren?quote:72 uur is in totaal niet veel maar wel als je dat in heel veel korte periodes moet verdelen. En wat als TS al een bijbaan heeft? Moet die dan maar opgezegd worden?
Wat voor bijbanen heb je als je op de middelbare school zit.quote:Wel een vraag voor TS: Hoeveel dagen in de week ga je naar school, wel gewoon 5? Hoe zou je dan op een basisschool kunnen werken als je op dat moment normaal al op je eigen school zit?
TS zit in fucking 4 havoquote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, doe het dan gewoon en wacht niet tot iemand je vertelt dat je er heen moet. Vrijwilligers zijn er vast altijd welkom. Rapporteer je wel even elke woensdagavond?quote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef karr-1 het volgende:
Lijkt me geweldig, even iets totaal anders doen.
Wat hebben ze beter te doen dan? In het park hangen en oude mensen lastig vallen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:40 schreef GieJay het volgende:
Beetje leerlingen verplichten kutwerk te doen die ook vast wel wat beters te doen hebben.. BE-LACH-E-LIJK
Jij weet niet wat ik nu al doe in mijn vrije tijd, naast mijn 40 urige werkweek doe ik al bijna 20 uur vrijwilliigerswerk per week.quote:Op zondag 21 september 2008 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, doe het dan gewoon en wacht niet tot iemand je vertelt dat je er heen moet. Vrijwilligers zijn er vast altijd welkom. Rapporteer je wel even elke woensdagavond?
Er zijn trouwens toch zat zestien-jarigen die bijbanen hebben?
Ik ook niet, had het in die tijd graag gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 00:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
TS zit in fucking 4 havo
Goed idee die maatschappelijke stage, ik had het zeker niet erg gevonden als ik zoiets had moeten doen
Jij niet nee, maar iedereen is anders. Ik vraag me af wanneer deze maatschappij kinderen gewoon met rust gaat laten. TS werkt straks al tot zijn/haar 65e (of nog langer) voor een of andere pokkebaas. Nu is het tijd om nog even van de jeugd te genieten.quote:Op zondag 21 september 2008 00:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
TS zit in fucking 4 havo
Goed idee die maatschappelijke stage, ik had het zeker niet erg gevonden als ik zoiets had moeten doen
Ik doe Havo. Geen VMBO/Kaderquote:Op zondag 21 september 2008 00:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat hebben ze beter te doen dan? In het park hangen en oude mensen lastig vallen?
Waardering voor wat je doet dan. Maar ik blijf er wel bij dat je dat anderen niet een twee drie kunt opleggen.quote:Op zondag 21 september 2008 00:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik nu al doe in mijn vrije tijd, naast mijn 40 urige werkweek doe ik al bijna 20 uur vrijwilliigerswerk per week.
quote:Op zondag 21 september 2008 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar iedereen is anders. Ik vraag me af wanneer deze maatschappij kinderen gewoon met rust gaat laten. TS werkt straks al tot zijn/haar 65e (of nog langer) voor een of andere pokkebaas. Nu is het tijd om nog even van de jeugd te genieten.
Nee! Dat zijn dus foute jongeren en die mag je van mij direct in een strafkamp gooien. Echt niet alle 16-jarigen zijn zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
In het park hangen en oude mensen lastig vallen dus...
Als het bij je opleiding hoort kunnen ze je dat dus wel opleggen. En anders hoor je niet op die opleiding thuisquote:Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardering voor wat je doet dan. Maar ik blijf er wel bij dat je dat anderen niet een twee drie kunt opleggen.
He heerlijk, af en toe advocaat van de duivel spelen.
Kan je een Havo 4 al zo gericht een opleiding noemen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als het bij je opleiding hoort kunnen ze je dat dus wel opleggen. En anders hoor je niet op die opleiding thuis
Vrijwilligerswerk ja. Weet je ook nog de betekenis van vrijwillig of moet ik het citeren?quote:Op zondag 21 september 2008 00:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik nu al doe in mijn vrije tijd, naast mijn 40 urige werkweek doe ik al bijna 20 uur vrijwilliigerswerk per week.
Bij mij in de regio zat, zal wel aan de instelling van de TS liggen. TS krijgt waarschijnlijk alles van zijn ouders en is daarom een enorme pauper.quote:Op zondag 21 september 2008 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, doe het dan gewoon en wacht niet tot iemand je vertelt dat je er heen moet. Vrijwilligers zijn er vast altijd welkom. Rapporteer je wel even elke woensdagavond?
Er zijn trouwens toch zat zestien-jarigen die bijbanen hebben?
Uhh ik had gewoon een baan (vakkevullerquote:Op zondag 21 september 2008 00:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat hebben ze beter te doen dan? In het park hangen en oude mensen lastig vallen?
Ja ik weet wat het is, maar in het kader van een opleiding is het geen vrijwilligerswerk maar onderdeel van je opleiding, net zoals bv een stage. Je kunt zonder, maar dan haal je de opleiding dus niet.quote:Op zondag 21 september 2008 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk ja. Weet je ook nog de betekenis van vrijwillig of moet ik het citeren?
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je een Havo 4 al zo gericht een opleiding noemen?
Tsja dan maak je in ieder geval je school af.quote:Op zondag 21 september 2008 00:48 schreef GieJay het volgende:
[..]
Uhh ik had gewoon een baan (vakkevuller) en moest op 3 avonden plus zaterdag werken.. Dus ik moest vrij vragen voor zaterdagmorgen omdat ik maatschappelijke stage moest doen
Hoger algemeen voortgezet onderwijs? Een vervolgopleiding is pas echt een opleiding. Je leert geen beroep op de HAVO. Een maatschappelijk heeft totaal geen relevant nut, behalve het gat tussen de ingeroosterde 968 uren van de TS zijn school en de 1040-uren norm te vullen.quote:
Dat ben ik met je eens, maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 21 september 2008 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoger algemeen voortgezet onderwijs? Een vervolgopleiding is pas echt een opleiding. Je leert geen beroep op de HAVO. Een maatschappelijk heeft totaal geen relevant nut, behalve het gat tussen de ingeroosterde 968 uren van de TS zijn school en de 1040-uren norm te vullen.
Gewoon school. Een vooropleiding op z'n hoogst. Zo'n maatschappelijke stage kan op de HBO altijd nog en dan zal je toch net even iets gemotiveerded zijn omdat je dan weet waar je het voor doet.quote:
Precies, bedankt.quote:Op zondag 21 september 2008 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoger algemeen voortgezet onderwijs? Een vervolgopleiding is pas echt een opleiding. Je leert geen beroep op de HAVO. Een maatschappelijk heeft totaal geen relevant nut, behalve het gat tussen de ingeroosterde 968 uren van de TS zijn school en de 1040-uren norm te vullen.
Wat is dan de discussie?quote:Op zondag 21 september 2008 00:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat is weer een andere discussie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |