Onzin.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wees blij dat het geen taakstraf is, dan moet je nog langer
maar gast kan je wel stage lopen in een rolstoel?quote:Op zondag 21 september 2008 00:01 schreef Dayuum het volgende:
het moet niet onder schooltijd dus na schooltijd. En ik heb tot aan de zomervakantie de tijd
Dan stop je toch met school? Als je te beroerd bent om iets te doen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:26 schreef Strani het volgende:
Toch is het vreemd..kan een school je wel dwingen buiten schooluren iets te doen, behalve het voorbereiden op de volgende les (huiswerk)?
Ik stuur jou de komende veertig weken elke woensdag na je werk nog even naar het bejaardentehuis. Kijken hoe leuk je dat vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 00:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan stop je toch met school? Als je te beroerd bent om iets te doen?
Waar hebben wij het over?? 72 uur!! Komop zeg!!
Bingo doen met oude mensen en vrouwtjes naar hun kamer begeleiden (giggity). Beste optie, lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Dayuum het volgende:
Bejaarden huis: Ik weet niet wat je hier moet doen
5. En dat weet ik ook niet hoe dat kan, Het was een suggestie van de leraar die er over gingquote:Op zondag 21 september 2008 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur jou de komende veertig weken elke woensdag na je werk nog even naar het bejaardentehuis. Kijken hoe leuk je dat vindt.
72 uur is in totaal niet veel maar wel als je dat in heel veel korte periodes moet verdelen. En wat als TS al een bijbaan heeft? Moet die dan maar opgezegd worden?
Wel een vraag voor TS: Hoeveel dagen in de week ga je naar school, wel gewoon 5? Hoe zou je dan op een basisschool kunnen werken als je op dat moment normaal al op je eigen school zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |