It's all part of the plan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef Moonlith het volgende:
Maar ik begin er zwaar aan te twijfelen dat deze problemen VOLELDIG te wijten zijn aan incompetentie.
quote:Europe's death by guarantee
Through the latest financial crisis, I warned readers that the costs of banking bailouts in Europe would far outstrip those of the United States
quote:A $516 trillion derivates ‘time bomb’
The market is worth more than $516 trillion, (£303 trillion), roughly 10 times the value of the entire world's output: it's been called the "ticking time-bomb".
Wat we nu aan het doen zijn om de kredietcrisis te lijf te gaan is een farce en verergerd de boel alleen maar. Bekijk de tabelletjes in Europe's death by guarantee artikel. Nederland staat er in zekere zin zeer beroerd voor.quote:Shut Down The Derivatives Markets To Save Civilization
"It is time to break the silence on derivatives," Lyndon LaRouche said yesterday, after observing the carnage in the financial system and the pathetic response from the so-called regulators. "The true, hyperinflationary factor in the situation is the unregulated, insanely leveraged derivatives trade. This is what is killing us. This is the great crime of Alan Greenspan."
LaRouche described the derivatives market as a "hyperinflationary bomb, crushing the international financial system," warning that "Until you just shut down the whole derivatives trade--wipe these gambling obligations off the books of the financial system--you are just kidding yourself."
http://www.alternet.org/r(...)trol%22/?page=entirequote:Members of Congress were told they could face martial law if they didn't pass the bailout bill. This will not be the last time.
Dat lijkt me een onvoorstelbare provocatie en als dat klopt bevestigt het slechts het idee. :/quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:23 schreef Vedanta_veri het volgende:
Daar zijn ze ook al wat tegen aan het doen overigens.
[..]
http://www.alternet.org/r(...)trol%22/?page=entire
Door dezelfden als die "het geld" erin pompten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:38 schreef Orwell het volgende:
interressante visie van rienk Kramer
hij zegt: er zijn in korte tijd massaal grote sommen geld teruggetrokken uit de markten, door grote partijen.
ik denk dan: door wie... wie is/zijn daarmee begonnen?
Imo is het iets meer dan 'n universiteits netwerkje, de ledenlijst vind ik indrukwekkend, lees voldoende artikelen die naar skull and bones referen als de meest machtige van de geheime organisaties.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:57 schreef Vedanta_veri het volgende:
Skull and bones is ook maar een universiteits netwerkje, meer een oude hoeksteen dan een organisatie waar je in het heden naar kunt refereren.
Als je de beestjes bij de naam wilt noemen heb het dan over de bohemian grove meetings en groepen als le cercle etc.
Je bevind je in een misverstand. Skull en bones is niet de illuminati, skull en bones is simpelweg een universiteits clubje, de ledenlijst lijkt me logisch aangezien veel toekomstig machtigen uit bovenmodale gezinnen komen en op deze universiteit zaten. De illuminati is overigens ook niet de mensen van bohemian grove, de illuminati heeft niks te maken met de corporaties, de illuminati is niet de rockerfellers en de rothschilds dus ook niet de zogenaamde mammon. Het monetaire systeem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Imo is het iets meer dan 'n universiteits netwerkje, de ledenlijst vind ik indrukwekkend, lees voldoende artikelen die naar skull and bones referen als de meest machtige van de geheime organisaties.
Bush en Kerry zeiden er ook liever niets over, ook niet in het heden.
Maar goed hoor, als het duidelijker voor je is heb ik het gewoon over de Illuminatie.
Sorry, de materie is niet zo transparant, de één zegt dit, de ander zegt dat...maar..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:08 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Je bevind je in een misverstand. Skull en bones is niet de illuminati, skull en bones is simpelweg een universiteits clubje, de ledenlijst lijkt me logisch aangezien veel toekomstig machtigen uit bovenmodale gezinnen komen en op deze universiteit zaten. De illuminati is overigens ook niet de mensen van bohemian grove, de illuminati heeft niks te maken met de corporaties, de illuminati is niet de rockerfellers en de rothschilds dus ook niet de zogenaamde mammon. Het monetaire systeem.
De illuminati is opgemaakt uit diverse tempeliers en overige ridder facties en hebben eerder een ideologie voor ogen dan een simplistisch machtsspectrum. De illuminati heeft ook weinig met de nieuwe wereld orde te maken, maar wel met de technologische vooruitgang.
quote:As Rosenbaum continued his research, he found strong -- even indisputable -- links between Bones and the Bavarian Illuminists. The Bavarian Illuminists were part of the original Masters of the Illuminati, established by that Satanic Jesuit Priest, Adam Weishaupt. First, Rosenbaum discovered documents which detailed the origins of Bones back to Germany. These documents stated, "Bones is a chapter of a corps of a German University..." The document described at length its relationship with this German Secret Society (the Thule Society) which lead to the founding of the Skull and Bones in 1832.
http://www.cuttingedge.org/news/n1314.cfm
Ja het slaat natuuk nergens op maar vond het boeiend dat iemand in een programma als DWDD zulke uitspraken deed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:04 schreef Erasmo het volgende:
Want dat is uiteraard een geijkte kredietcrisismaatstaf, design.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Meki het volgende:
De kredietcrisis is een complot van de Amerikanen om zoveel andere banken over te nemen
Een complot van de Amerikanen met wie?quote:com·plot het; o -ten 1 samenzwering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |