Kan je zonder tequila wel van hem afblijven?quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen
en ik kon niet van de baas afblijven
soms welquote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je zonder tequila wel van hem afblijven?
Whehequote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen
en ik kon niet van de baas afblijven
Ervaring mee?quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeert het ook niet echt, wel?
Ik ken mensen die dat doen ja. Wil je simpel zonder enige kennis omhoog in de maatschappelijke ladder: that's the way to go.quote:
Moet wel. Hoe doet weinig, neemt veel vrij, verdient veel en zit de hele dag te Fok!kenquote:
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat doen ja. Wil je simpel zonder enige kennis omhoog in de maatschappelijke ladder: that's the way to go.
Ogen dicht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.
Veel plezier vast!quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Dat pakje moet je er bij denken maar het rennen is echtquote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je rennen?Wel een mooi pakje heb je aan hoor.
Have fun.quote:Op zondag 21 september 2008 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat pakje moet je er bij denken maar het rennen is echt
Een bak? Plante bak, vuilnisbak?quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, nog maar een bak koffie om warm te worden
Nu al? Dan kan je dat geweldig wel veranderen in waardeloos.quote:Op zondag 21 september 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, het is afgekoeld inmiddelsToch niet zo'n geweldig ding die thermoskan.
110 ml een grote kopquote:Het Lungo assortiment: 3 zachte en intense Grands Crus die speciaal zijn bedoeld voor een grote kop (110 ml).
ja nou ja, hoe lang zal t staan? 4 uur of zo.quote:Op zondag 21 september 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al? Dan kan je dat geweldig wel veranderen in waardeloos.
zak erover en neuken voor het vaderland!quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten strijde met de blanke sabel!quote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
zak erover en neuken voor het vaderland!
Mja.quote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat nespresso is niks, ik zie het al.
[..]
110 ml een grote kopdan snap je echt iets niet
quote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten strijde met de blanke sabel!
Ik begrijp nooit wat daar de lol van isquote:
ja, dat leek mij dus ookquote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.
Een grote kop is een mok ofzo; 0,4 liter
Ik ook niet, maar ik snap wel dat zo'n gefrustreerd iemand ergens zijn uitlaatklep van maakt. Geestelijke gezondheidszorg is toch te duur.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit wat daar de lol van is
Ik heb die met Cranberryquote:Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Pickwick Groene Thee Variatie: Orange & Peppermint
Die zag ik ook staan ja maar niet meegenomen, die Cranberry is trouwens ook best te pruimenquote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zo'n doosje met 4 verschillende smaken:
Groene thee puur
Groene thee met citroengras
Groene thee met jasmijn
Groene thee met sinaasappel en pepermunt
En dan van elke smaak 5 zakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |