Kan je zonder tequila wel van hem afblijven?quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen
en ik kon niet van de baas afblijven
soms welquote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je zonder tequila wel van hem afblijven?
Whehequote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon te veel gezopen
en ik kon niet van de baas afblijven
Ervaring mee?quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeert het ook niet echt, wel?
Ik ken mensen die dat doen ja. Wil je simpel zonder enige kennis omhoog in de maatschappelijke ladder: that's the way to go.quote:
Moet wel. Hoe doet weinig, neemt veel vrij, verdient veel en zit de hele dag te Fok!kenquote:
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat doen ja. Wil je simpel zonder enige kennis omhoog in de maatschappelijke ladder: that's the way to go.
Ogen dicht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.
Veel plezier vast!quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn nieuwe manager is een vrouw, ze is niet de jongste meer maar misschien kan ik het wel met r.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Dat pakje moet je er bij denken maar het rennen is echtquote:Op zondag 21 september 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je rennen?Wel een mooi pakje heb je aan hoor.
Have fun.quote:Op zondag 21 september 2008 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat pakje moet je er bij denken maar het rennen is echt
Een bak? Plante bak, vuilnisbak?quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, nog maar een bak koffie om warm te worden
Nu al? Dan kan je dat geweldig wel veranderen in waardeloos.quote:Op zondag 21 september 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, het is afgekoeld inmiddelsToch niet zo'n geweldig ding die thermoskan.
110 ml een grote kopquote:Het Lungo assortiment: 3 zachte en intense Grands Crus die speciaal zijn bedoeld voor een grote kop (110 ml).
ja nou ja, hoe lang zal t staan? 4 uur of zo.quote:Op zondag 21 september 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al? Dan kan je dat geweldig wel veranderen in waardeloos.
zak erover en neuken voor het vaderland!quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten strijde met de blanke sabel!quote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
zak erover en neuken voor het vaderland!
Mja.quote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat nespresso is niks, ik zie het al.
[..]
110 ml een grote kopdan snap je echt iets niet
quote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten strijde met de blanke sabel!
Ik begrijp nooit wat daar de lol van isquote:
ja, dat leek mij dus ookquote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.
Een grote kop is een mok ofzo; 0,4 liter
Ik ook niet, maar ik snap wel dat zo'n gefrustreerd iemand ergens zijn uitlaatklep van maakt. Geestelijke gezondheidszorg is toch te duur.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit wat daar de lol van is
Ik heb die met Cranberryquote:Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Pickwick Groene Thee Variatie: Orange & Peppermint
Die zag ik ook staan ja maar niet meegenomen, die Cranberry is trouwens ook best te pruimenquote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zo'n doosje met 4 verschillende smaken:
Groene thee puur
Groene thee met citroengras
Groene thee met jasmijn
Groene thee met sinaasappel en pepermunt
En dan van elke smaak 5 zakjes
Zal zwaar worden danquote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Ladylike het volgende:
ben ik weer.. ff toch
moet zo weer werken
Islamabad toch?quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, gisteren weer een Marriott Hotel opgeblazen, die Pakistanen doen het beter dan de Indonesiers dus...
Leuk gedaan hoorquote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef JortK het volgende:
Ik vind dat bazen gedoe helemaal niets, maar dit is toch wel de shit
hey das mijn outfitquote:
best wel denk ikquote:
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja is het eindelijk een keer naar wens?
quote:Op zondag 21 september 2008 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar deze was al eens eerder gepost. Ik kreeg de melding dat het bestand al bestond en of ik het wilde overschrijven. In M:\Fok\Lekkere wijven.
OMG.. je bent erg!quote:
Nou nog? Als je dat nou vanochtend bedacht had, okeequote:Op zondag 21 september 2008 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga gek doen en mijn badkamer en toilet een grote beurt gevenMocht iemand zin hebben om te komen helpen...wees welkom
Niet erger dan een doorsnee fok!ker hoorquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet erger dan een doorsnee fok!ker hoor
quote:
Aecht wel! Bij mij staan ze niet op F:quote:Op zondag 21 september 2008 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet erger dan een doorsnee fok!ker hoor
Bij mij ook nietquote:Op zondag 21 september 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aecht wel! Bij mij staan ze niet op F:
quote:Op zondag 21 september 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog? Als je dat nou vanochtend bedacht had, okee
Jij bewaart serieus alle geposte pr0n?quote:
Dat kan ik pas beoordelen als jij je lekkere-wijven-map gepost hebt natuurlijkquote:
KPD kom ik nietquote:Op zondag 21 september 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
Jij bewaart serieus alle geposte pr0n?
Vandaar dat FOK! zo traag is, als jij heel KPD naar je lokale schijf kopieert.
en dan ga je gewoon net zo lang door tot het klaar is of zo? Al wordt het 3 uur in de nacht?quote:Op zondag 21 september 2008 16:05 schreef DR34M3R het volgende:
Wat maakt het tijdstip nou uit? Ik ga ook wel om tien uur 's aovnds de keukenkastjes uitdoen hoor...
Ik heb er maar vijfquote:Op zondag 21 september 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ga je gewoon net zo lang door tot het klaar is of zo? Al wordt het 3 uur in de nacht?
dat heb ik ook nog NOOIT gedaan inderdaad... dat laat ik doen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de keukenkastjes uitdoen?Alles eruit, sopdoek erdoor en alles weer erin? Dat heb ik hier volgens mij nog NOOIT gedaan
Jij met je hele roedel huishoudsters iddquote:Op zondag 21 september 2008 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog NOOIT gedaan inderdaad... dat laat ik doen.
Ja, maar ik doe het ook niet wekelijks hoorquote:Op zondag 21 september 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de keukenkastjes uitdoen?Alles eruit, sopdoek erdoor en alles weer erin? Dat heb ik hier volgens mij nog NOOIT gedaan
Bij mij mag het weleens ondertussen. Mooi klusje voor straks idd. Ik heb precies 1 keukenkastjequote:Op zondag 21 september 2008 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het ook niet wekelijks hoor
quote:
Goed zoquote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef DR34M3R het volgende:
Toilet gedaan, douche gedaan...
*trots is*
Nee. Heb spaghetti gebrunched vandaagquote:
niet de mijne!quote:
Spaghetti gebrunched? Kan dat?quote:Op zondag 21 september 2008 17:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Heb spaghetti gebrunched vandaag
Straks eitje bakken met een boterhammetje denk ik
ow. en velkomquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |