Juist, Feyenoord is meer dan een manke selectie, een beroerd bestuur en een lege kas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Flikker lekker op met die ik ga langer dus ik ben echter dan jij
TUURLIJK zijn er meer mensen die het helemaal zat zijn, bij mij zit het ook tot hier. Maar ik ga niet naar De Kuip voor de spelers. Ik ga om Feyenoord te zien.
Juistem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Juist, Feyenoord is meer dan een manke selectie, een beroerd bestuur en een lege kas.![]()
Had net zo goed voor Feyenoord geweest als we het verval hadden meegemaakt wat Sparta destijds meemaakte of wanneer er zelfs geen successen te noteren waren geweest in de historie.
Ja en waaruit bestaat jouw FEYENOORD volgens jou , uit de koffiedame ofzo??quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
TUURLIJK zijn er meer mensen die het helemaal zat zijn, bij mij zit het ook tot hier. Maar ik ga niet naar De Kuip voor de spelers. Ik ga om Feyenoord te zien.
Het bestaat voor mij gewoon uit een gevoel dat ik heb voor de club.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja en waaruit bestaat jouw FEYENOORD volgens jou , uit de koffiedame ofzo??
Wie zegt in godsnaam dat ik niet pissig ben?quote:Stomme kutmongool je bent echt dom of wat en als je echt van de club zou houden zoals ik dat doet zou je fucking pissig zijn .
I schaamde me kapot.quote:Afgelopen donderdag een half lege Kuip en dan ook nog verliezen van Kalmar FF sjonge jonge zeg dan schaam je je toch rot?
En ook nu is het aan ons om dat stel lamzakken enig besef van de club Feyenoord bij te brengen.quote:Ik weet niet naar welk Feyenoord jij kijkt maar de helft van de spelers lopen er als luie honden bij en doen niet eens hun best om enig resultaat neer te zetten....
2 seizoenen geleden was het niet voor niks dat een deel van de Ultra's de spelersbus opgewacht heeft om te vragen waar ze mee bezig zijn.......
Dat zeg ik toch ook, weleens begrijpen leren lezen?quote:Niet beter kunnen is een ding maar ze doen fucking de helft van de tijd hun best niet eens .
Heb op de tribune gezeten ten tijde van de HCS crisis. met een mannetje of 8000 THUIS , dus lul niet dom met zogenaamde Feyenoord-Hart want iedereen die van de club houdt en ze regelmatig ziet spelen ziet in dat de motivatie gewoon ontbreekt bij sommige spelers en dat mag hier gewoon gezegd worden![]()
Ben blij dat we het voor een groot deel nog met elkaar eens zijn.quote:BLOED ZWEET en TRANEN anders OPROTTEN heb je niks te zoeken bij Feyenoord
Geld is geen excuus , Kalmar FF heeft een begroting van 5 miljoen euro sjonge jonge zeg , en dan is het weer dat het elftal nog niet ingespeeld zou zijn bla bla , k zat do gewoon in de Kuip en wat een treurig niveau werd daar neergezet zeg . Dat is mentaliteit en heeft geen flikker met geld te maken!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Juist, Feyenoord is meer dan een manke selectie, een beroerd bestuur en een lege kas.![]()
Had net zo goed voor Feyenoord geweest als we het verval hadden meegemaakt wat Sparta destijds meemaakte of wanneer er zelfs geen successen te noteren waren geweest in de historie.
K ben van ander bouwjaar en heb HCS niet bewust meegemaakt maar verder Amen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja en waaruit bestaat jouw FEYENOORD volgens jou , uit de koffiedame ofzo??
Stomme kutmongool je bent echt dom of wat en als je echt van de club zou houden zoals ik dat doet zou je fucking pissig zijn .
Afgelopen donderdag een half lege Kuip en dan ook nog verliezen van Kalmar FF sjonge jonge zeg dan schaam je je toch rot?
Ik weet niet naar welk Feyenoord jij kijkt maar de helft van de spelers lopen er als luie honden bij en doen niet eens hun best om enig resultaat neer te zetten....
2 seizoenen geleden was het niet voor niks dat een deel van de Ultra's de spelersbus opgewacht heeft om te vragen waar ze mee bezig zijn.........
Niet beter kunnen is een ding maar ze doen fucking de helft van de tijd hun best niet eens .
Heb op de tribune gezeten ten tijde van de HCS crisis. met een mannetje of 8000 THUIS , dus lul niet dom met zogenaamde Feyenoord-Hart want iedereen die van de club houdt en ze regelmatig ziet spelen ziet in dat de motivatie gewoon ontbreekt bij sommige spelers en dat mag hier gewoon gezegd worden![]()
BLOED ZWEET en TRANEN anders OPROTTEN heb je niks te zoeken bij Feyenoord
Kunnen we lang wachten ben ik bang.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Superfast het volgende:
Maar de mentaliteit bij sommige (brood)voetballers moet echt om......
Je moet je afvragen tot in hoeverre je wat op het veld staat nog Feyenoord kunt noemen. Ik weet ook wel dat echt clubliefde nauwelijks meer bestaat, maar wie voor Feyenoord speelt dient in elk geval een winnaarsmentaliteit te hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Kopbal het volgende:
Maar ik ga niet naar De Kuip voor de spelers. Ik ga om Feyenoord te zien.
Dan hebben die spelers de poppen gauw genoeg aan het dansen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kunnen we lang wachten ben ik bang.
quote:
De discussie ging ook om het falende supporter zijn van enkele mensen die in dit topic dus schijnbaar niks te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Superfast het volgende:
Mensen eenmaal nog ik zal ALTIJD van Feyenoord blijven houden , zelfs als ze hoofdklasse amateurs gaan spelen en met 0 -30 van de Joden verliezen.........
Maar de mentaliteit bij sommige (brood)voetballers moet echt om......
De club is groter dan de passanten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je moet je afvragen tot in hoeverre je wat op het veld staat nog Feyenoord kunt noemen.
Bij Feyenoord heeft maar een enkeling die winnersmentaliteit. Jammer, maar dat is nou eenmaal de realiteit van de laatste jaren.quote:Ik weet ook wel dat echt clubliefde nauwelijks meer bestaat, maar wie voor Feyenoord speelt dient in elk geval een winnaarsmentaliteit te hebben.
[quote]
En vergeef me voor dit redelijk foute voorbeeld; maar Huntelaar scoort wel ALTIJD tegen ons, en ook Suarez zal er morgen 1 of meer maken. Bij die spelers zie ik tenminste nog enige winnaarsmentaliteit, al is het maar om zelf hogerop te komen.
Hij kwam gewoon de training kijken. Goed voorbeeld van spelers met een Feyenoordhart.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Is ie tegenwoordig weer in dienst ofzo? Laatste wat ik van hem hoorde was dat ie gevlucht was naar Suriname voor de belasting.
Duh, maar dat wil niet zeggen dat je moet accepteren dat er een stel kneuzen (die wel de kwaliteit hebben) op het veld staan. Je kunt wel met z'n 50.000-en gaan zitten schreeuwen en brullen in de Kuip, maar als de spelers van de tegenstander er 5 scoren dan is de hele club gewoon alsnog de verliezer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De club is groter dan de passanten.
Ben ik het helaas mee eens.quote:Bij Feyenoord heeft maar een enkeling die winnersmentaliteit. Jammer, maar dat is nou eenmaal de realiteit van de laatste jaren.
Van Bronckhorst steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Falende supporters zijn in mijn ogen meer de mensen die accepteren dat prutsers en mensen zonder clubhart wedstrijd op wedstrijd weigeren de mouwen op de stropen .quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Juk het volgende:
[..]
De discussie ging ook om het falende supporter zijn van enkele mensen die in dit topic dus schijnbaar niks te zoeken hebben.
Verder liepen er donderdag inderdaad een paar rond alsof ze geen zin hadden. Maar of spelersbussen tegenhouden echt gaat helpen betwijfel ik![]()
Ben benieuwd naar morgen, in principe dé wedstrijd van het seizoen voor een feyenoordspeler. Laten we hopen dat dat besef er is en dat er gevochten wordt voor iedere meter.
Zeker als die prutsers betaald krijgen alsof ze de titel binnen gaan slepen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Falende supporters zijn in mijn ogen meer de mensen die accepteren dat prutsers en mensen zonder clubhart wedstrijd op wedstrijd weigeren de mouwen op de stropen .
Wat moet je er in godsnaam aan doen? Het is gewoon de bittere realiteit van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Falende supporters zijn in mijn ogen meer de mensen die accepteren dat prutsers en mensen zonder clubhart wedstrijd op wedstrijd weigeren de mouwen op de stropen .
En als je het accepteert is dat ook de realiteit voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat moet je er in godsnaam aan doen? Het is gewoon de bittere realiteit van de laatste jaren.
Wie zegt dat het zo moet?quote:Je kan wel weer het maasgebouw gaan bestormen maar het is gewoon gebleken dat de boodschap bij dat stel kneuzen daar niet aankomt.
Pcies en om ons eigen stadion te mollen vind ik ook zo zinloos. Maarja spandoeken en dergelijke helpen ook niet.......quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat moet je er in godsnaam aan doen? Het is gewoon de bittere realiteit van de laatste jaren.
Je kan wel weer het maasgebouw gaan bestormen maar het is gewoon gebleken dat de boodschap bij dat stel kneuzen daar niet aankomt.
Ik vind het nog te vroeg om onvrede te gaan uiten. Aan al die blessures kan je nou eenmaal weinig doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Dr.Crane het volgende:
Wie zegt dat het zo moet?
Je kunt ook op normale manieren je onvrede uiten.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zeker als die prutsers betaald krijgen alsof ze de titel binnen gaan slepen.
Van die jongens kun je nu ook niet verwachten dat het van hen moet komen hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Lastpost het volgende:
Dat vind ik ook weer onzinnig hoor, geloof er geen flikker van dat een Wijnaldum of een Fer als Rotterdammers (Zoetemeer dan) er met de pet naar gooien en de verkeerde mentaliteit hebben, dan hadden ze uberhaupt nooit bij Feyenoord in de A1 terecht gekomen en al eerder af moeten haken.
Zij moeten zich kunnen optrekken aan spelers als Landzaat en Hofland, en in mindere mate de Guzman en Bruins. Die zijn daarvoor juist gehaald, maar intussen geven ze absoluut niet het goede voorbeeld, integendeel.quote:Die jongens hebben echt de drive wel om te presteren in het eerste, de rest van de jongens zullen ook echt wel de wil hebben om te winnen en dat stralen ze mijn inziens wél uit, alleen op voetballend gebied is daar weinig van te zien bij tijd en wijlen.
Dat het mis ging was toch de eigen schuld van die spelers. De Cler speelt dit seizoen echt drama b.v.quote:Een Timmer die zichtbaar gefrustreerd en geirriteerd is, een De Cler die verrot op het veld zit na een wedstrijd en een Makaay die spelers troost na een verloren wedstrijd, ga mij dan eens zeggen dat die gasten het enkel voor het geld doen, dat vind ik te makkelijk (Nee heet geen Peter) hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |