Is Bruins weer fit dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jon Dahl Tomasson
Henk Timmer
Giovanni van Bronckhorst
Rob van Dijk
André Bahia
Tim Vincken
Serginho Greene
Jonathan De Guzman
Ron Vlaar
Theo Lucius
Danny Buijs
Georginio Wijnaldum
Roy Makaay
Tim de Cler
Kevin Hofland
Luigi Bruins
Andwélé Slory
Michael Mols
Denny Landzaat
Leroy Fer
Darley Ramon Torres
Karim El Ahmadi
Manteiga
Voor zover ik weet in ieder geval.
Juist omdat het risico daarop bestaat moet je Hofs niet verhuren. Je kunt niet bouwen op vijf man, waarvan twee dertigers en een blessuregevoelige jonge speler (Bruins), en zeker niet als je met 4 man op het middenveld wilt spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Feyenoord heeft voor op het middenveld De Guzman, Landzaat, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Bruins... Normaal gesproken zou Hofs niet nodig zijn. Dat Feyenoord nu de pech heeft dat op vier van deze spelers geen beroep gedaan kan worden.
Bruins is weer hersteld, fit is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is Bruins weer fit dan?
Wat een enorm jong middenveld krijgen we morgen zeg![]()
Fer (18), Wijnaldum (17) Janota (18), ........
Greene zou nooit meer mogen spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef Happel het volgende:
Greene mag niet spelen morgen...
breng ze dat in het maasgebouw aan hun verstand.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:09 schreef yvette1982 het volgende:
Greene moet gewoon oprotten naar een andere club.
Sjezus, wat ben jij negatief zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Greene zou nooit meer mogen spelen.
Maar alsof we morgen sowieso kans maken om te winnen.
Heb je nog meer cliché's?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sjezus, wat ben jij negatief zeg.
De Klassieker is altijd een wedstrijd op zichzelf.
Gast hoe kan jij jezelf supporter noemen van een club die je vervolgens alleen maar af zit te zeiken. Echte supporters steunen hun club door dik en dun.quote:
Rot jij lekker op naar je 020 topic met je trollsquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige goede wat ik in de kuip heb gezien. U2
Ookal ben je een echte supporter dan mag je nog wel reeel zijn toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Gast hoe kan jij jezelf supporter noemen van een club die je vervolgens alleen maar af zit te zeiken. Echte supporters steunen hun club door dik en dun.
Je was er klaar mee blablabla, what the fuck doe je dan nog in dit topic. Ga lekker je nieuwe club aan zitten moedigen en val ons niet lastig met een mening waar niemand wat om geeft.
Ik ga naar de Kuip om mijn club te zien spelen. Ook al maken ze geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef Superfast het volgende:
Nee ga je lekker naar de Kuip met de gedachte dat het een spannende wedstrijd gaat worden die gelijk opgaat en de doorzetter wint .
Ik ben klaar met dit elftal en deze mentaliteit ja. Hoe kun jij een elftal steunen waarvan vrijwel geen speler het boeit dat jij een kutmiddag gaat hebben morgen? Zij krijgen hun salaris wel hoor. Je zou de club Feyenoord misschien nog meer helpen door duidelijk te maken dat je dit niet accepteert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Gast hoe kan jij jezelf supporter noemen van een club die je vervolgens alleen maar af zit te zeiken. Echte supporters steunen hun club door dik en dun.
Je was er klaar mee blablabla, what the fuck doe je dan nog in dit topic. Ga lekker je nieuwe club aan zitten moedigen en val ons niet lastig met een mening waar niemand wat om geeft.
-normaal doen-quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kuip om mijn club te zien spelen. Ook al maken ze geen schijn van kans.
-edit-
Lekker sfeertje onderling mannenquote:
Waar baseer je die onzin op?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit elftal en deze mentaliteit ja. Hoe kun jij een elftal steunen waarvan vrijwel geen speler het boeit dat jij een kutmiddag gaat hebben morgen? Zij krijgen hun salaris wel hoor. Je zou de club Feyenoord misschien nog meer helpen door duidelijk te maken dat je dit niet accepteert.
Jammer dat je je mening hier niet mag geven wanneer ie afwijkt.
Mensen die dit soort taal gebruiken neemt toch niemand serieus...quote:
Moest jij eens wetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef Juk het volgende:
[..]
Mensen die dit soort taal gebruiken neemt toch niemand serieus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |