dat zou je met niemand doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou haar toch niet wegtrappen uit me bed hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
foto van ts
ik vind bt lekkerder want die heeft een gitaar
en wat is het probleem daarvan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef gers het volgende:
maar die is nog jailbait
eeuhm eeuhm dan kan ik geen pics maken van haar maken en die hier postenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
en wat is het probleem daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
dagquote:
het zijn gewoon HATERZquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
jullie zij gewoon jaloers dat jullie niet in de 1ste divisie mogen spelen;)
Ik zal ook wat eten voor me klaarmaken want ik sterf!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga eens even een paar lekkere eitjes maken.
Heul niet!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zal ook wat eten voor me klaarmaken want ik sterf!
Tja raar of niet?, noem je er ook één.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nog meer honger dan een kind in Afrika!
Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben trek.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nog meer honger dan een kind in Afrika!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben trek.
Wat is Materazzi toch ook een mannetje hé.quote:
ik zie niksquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Derksen over de Marokkanen in gouda
Heb ik gezien ja. Derksen is een baas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Derksen over de Marokkanen in gouda
Een bal in je noten is het ergste wat er is. De pijn is niet te beschrijven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik moet nog steeds lachen, maar dat wil je echt niet meemaken.
Ik heb wel eens ijzeren noppen in me ballen gehad, en dat was niet gewenst neequote:Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een bal in je noten is het ergste wat er is. De pijn is niet te beschrijven.
Ik leef met je ballen mee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ijzeren noppen in me ballen gehad, en dat was niet gewenst nee![]()
Whehe, wtf, dus je kon je ballen bekijken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het za(a)kje is letterlijk dichtgenaaid.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het za(a)kje is letterlijk dichtgenaaid.
Durfde ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, wtf, dus je kon je ballen bekijken?![]()
quote:
Moet ik me eerst registrerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=9vxMQJhtHAM
Ik lolde echt bigtime bij sommige fragmenten.![]()
quote:
Huh? Volgens mij moet je alleen ff iets aanklikken, omdat er mensen zijn die vinden dat dit niet geschikt is voor kindertjes. Dan kan je hem kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet ik me eerst registrerenWat een kankersites ook, behalve Fok!
, overal moet je je registreren.
Dat zeg ik, moet eerst mbv me registratie laten zien, dat ik wel 18 of 21 (?) ben, dus eerst registreren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij moet je alleen ff iets aanklikken, omdat er mensen zijn die vinden dat dit niet geschikt is voor kindertjes. Dan kan je hem kijken.
Heul niet!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat zeg ik, moet eerst me mbv registratie laten zien, dat ik wel 18 of 21 (?) ben, dus eerst registreren.
Fucking lame.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
"Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door in te loggen of je aan te melden."
Ja, ohnie dan. Ken jij jizztube.com?quote:
Neuh, heb je een link?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ohnie dan. Ken jij jizztube.com?Kreeg eergister een link hiervan van een gast bij mij uit de klas. Die met die dikke negert, is echt té erg.
PMquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:18 schreef KingOfPop het volgende:
Ik weet niet of dat hier wel mag?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:29 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal !
* Noorsbloed gaat zo richting amsterdam voor het concert en DvD registratie van Fintroll
Dank u.quote:
Fok!baasjequote:Op zaterdag 20 september 2008 14:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Iemand nog goede ideeën om op mijn buik te schrijven voor als ik op de dvd kom ?
Ik zou degene die naast je staat onder schijten, dan kom je er wel op, gok ik.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Iemand nog goede ideeën om op mijn buik te schrijven voor als ik op de dvd kom ?
Ik denk dat ik zwarte tape over mijn tepels heen plak.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zwarte tape over mijn tepels heen plak.
En met de rest van de tape : Fok! KLB SC VIKING ! op mijn buik fabriceer![]()
Alweer bekomen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou degene die naast je staat onder schijten, dan kom je er wel op, gok ik.
Staat er dadelijk echt zo'n gast naast met zo'n melkfles vol spermaquote:
Over een neger die een pak yoghurt in het gezicht van een dame van plezier deponeert. De yoghurt kwam uit zijn lul, het was een naar gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over een neger die een pak yoghurt in het gezicht van een dame van plezier deponeert. De yoghurt kwam uit zijn lul, het was een naar gezicht.
Misschien later, ik heb nu bezoek dus dat word niks.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
Wil je nog meer homemade-video's van Jordeeh's geadopteerde neef..?
"Jordeeh's homevideo's"quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Misschien later, ik heb nu bezoek dus dat word niks.Man, wat word die vrouw vreselijk onder handen genomen door die kerel.
Hahaha, die wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb er ook één gezien, gingen twee hoeren opmeteen hoe ver ze zo'n negerlul in hun mond kregen, bij 1tje paste hij niet ééns
Die wordt nu voor straf onder handen genomen, door een neger waar je bang van wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Wanneer is Jordy eigenlijk weer vrij ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:53 schreef Maisnon het volgende:
mooie TT, wat een lutser
yvonne is geschminkt voor de gelegenheid ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die wordt nu voor straf onder handen genomen, door een neger waar je bang van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |