dat zou je met niemand doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou haar toch niet wegtrappen uit me bed hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
foto van ts
ik vind bt lekkerder want die heeft een gitaar
en wat is het probleem daarvan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef gers het volgende:
maar die is nog jailbait
eeuhm eeuhm dan kan ik geen pics maken van haar maken en die hier postenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
en wat is het probleem daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
dagquote:
het zijn gewoon HATERZquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
jullie zij gewoon jaloers dat jullie niet in de 1ste divisie mogen spelen;)
Ik zal ook wat eten voor me klaarmaken want ik sterf!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga eens even een paar lekkere eitjes maken.
Heul niet!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zal ook wat eten voor me klaarmaken want ik sterf!
Tja raar of niet?, noem je er ook één.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nog meer honger dan een kind in Afrika!
Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben trek.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb nog meer honger dan een kind in Afrika!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben trek.
Wat is Materazzi toch ook een mannetje hé.quote:
ik zie niksquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Derksen over de Marokkanen in gouda
Heb ik gezien ja. Derksen is een baas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Derksen over de Marokkanen in gouda
Een bal in je noten is het ergste wat er is. De pijn is niet te beschrijven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik moet nog steeds lachen, maar dat wil je echt niet meemaken.
Ik heb wel eens ijzeren noppen in me ballen gehad, en dat was niet gewenst neequote:Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een bal in je noten is het ergste wat er is. De pijn is niet te beschrijven.
Ik leef met je ballen mee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ijzeren noppen in me ballen gehad, en dat was niet gewenst nee![]()
Whehe, wtf, dus je kon je ballen bekijken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het za(a)kje is letterlijk dichtgenaaid.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het za(a)kje is letterlijk dichtgenaaid.
Durfde ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, wtf, dus je kon je ballen bekijken?![]()
quote:
Moet ik me eerst registrerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=9vxMQJhtHAM
Ik lolde echt bigtime bij sommige fragmenten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |