Ik zou degene die naast je staat onder schijten, dan kom je er wel op, gok ik.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Iemand nog goede ideeën om op mijn buik te schrijven voor als ik op de dvd kom ?
Ik denk dat ik zwarte tape over mijn tepels heen plak.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zwarte tape over mijn tepels heen plak.
En met de rest van de tape : Fok! KLB SC VIKING ! op mijn buik fabriceer![]()
Alweer bekomen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou degene die naast je staat onder schijten, dan kom je er wel op, gok ik.
Staat er dadelijk echt zo'n gast naast met zo'n melkfles vol spermaquote:
Over een neger die een pak yoghurt in het gezicht van een dame van plezier deponeert. De yoghurt kwam uit zijn lul, het was een naar gezicht.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over een neger die een pak yoghurt in het gezicht van een dame van plezier deponeert. De yoghurt kwam uit zijn lul, het was een naar gezicht.
Misschien later, ik heb nu bezoek dus dat word niks.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
Wil je nog meer homemade-video's van Jordeeh's geadopteerde neef..?
"Jordeeh's homevideo's"quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Misschien later, ik heb nu bezoek dus dat word niks.Man, wat word die vrouw vreselijk onder handen genomen door die kerel.
Hahaha, die wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb er ook één gezien, gingen twee hoeren opmeteen hoe ver ze zo'n negerlul in hun mond kregen, bij 1tje paste hij niet ééns
Die wordt nu voor straf onder handen genomen, door een neger waar je bang van wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Wanneer is Jordy eigenlijk weer vrij ?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:53 schreef Maisnon het volgende:
mooie TT, wat een lutser
yvonne is geschminkt voor de gelegenheid ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die wordt nu voor straf onder handen genomen, door een neger waar je bang van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |