quote:
Huh? Volgens mij moet je alleen ff iets aanklikken, omdat er mensen zijn die vinden dat dit niet geschikt is voor kindertjes. Dan kan je hem kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet ik me eerst registrerenWat een kankersites ook, behalve Fok!
, overal moet je je registreren.
Dat zeg ik, moet eerst mbv me registratie laten zien, dat ik wel 18 of 21 (?) ben, dus eerst registreren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij moet je alleen ff iets aanklikken, omdat er mensen zijn die vinden dat dit niet geschikt is voor kindertjes. Dan kan je hem kijken.
Heul niet!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat zeg ik, moet eerst me mbv registratie laten zien, dat ik wel 18 of 21 (?) ben, dus eerst registreren.
Fucking lame.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
"Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door in te loggen of je aan te melden."
Ja, ohnie dan. Ken jij jizztube.com?quote:
Neuh, heb je een link?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ohnie dan. Ken jij jizztube.com?Kreeg eergister een link hiervan van een gast bij mij uit de klas. Die met die dikke negert, is echt té erg.
PMquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:18 schreef KingOfPop het volgende:
Ik weet niet of dat hier wel mag?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:29 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag allemaal !
* Noorsbloed gaat zo richting amsterdam voor het concert en DvD registratie van Fintroll
Dank u.quote:
Fok!baasjequote:Op zaterdag 20 september 2008 14:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Iemand nog goede ideeën om op mijn buik te schrijven voor als ik op de dvd kom ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |