En het zal je niet verbazen dat men in de Arabische en Afrikaanse landen vroeger dol was op slavernij.quote:Op zondag 21 september 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
Nee is begonnen met slavernij
Meki heeft anders wel een iets hoger IQ dan de gemiddelde Riffijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef Breiniak het volgende:
Meki is een dompie en moet de geschiedenis van slavernij leren.
Juistem, de ergste racisten die ik in mijn leven ben tegengekomen zijn Surinaamse Hindoestanen. Heb een keertje een politieagent uit Suriname gesproken en alles wat maar een beetje creools is wordt als vuilnis behandeld en zwaar fysiek mishandeld. Dat zal nog wel een erfenis van het kastesysteem zijn denk ik.quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef deedeetee het volgende:
Rascime is geboren samen met de eerste mensen.....
Ik ben zelf van gemengd bloed, Aziatisch en Europees maar zie er nogal blank uit.
Raad eens van welk deel van de familie ik rascisme heb ervaren en van welk deel niet ?????
Meki is de marokkaanse paul de leeuw.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Meki heeft anders wel een iets hoger IQ dan de gemiddelde Riffijn.
quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Inderdaad dat was met de joden destijds ook het geval.quote:Op zondag 21 september 2008 16:00 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk groeit de vreemdelingen haat in Europa tenslotte gedragen die vreemdelingen nou zeg maar gewoon moslims hoor en laat de rest er maar buiten zich nogal eens erg onplezierig . Gek hé dat je dan een hekel aan ze krijgt....:')
Inderdaad Joden met hun rare kleding en hun bakbaarden zij wilden maar niet asymileren in de duitse samenleving.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volledig mee eens, het zijn de vreemdelingen die je dagelijks terug vindt in het nieuws met hun debiele onaagepaste culturen.
ah, daar hebben we de moden - joslims vergelijking werquote:Op maandag 22 september 2008 11:41 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Inderdaad dat was met de joden destijds ook het geval.
Die wilde ook net als de Moslims de wereld macht grijpen.
Dat komt ook door het beperkte denkvermogen van deze haters.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mijn vraag eigenlijk he: er is vreemdelingenhaat, haat die tegen een hele groep is gevestigd en niet tegen de rotte appels (dat is een kenmerk van vreemdelingenhaat, anders was het in principe geen vreemdelingenhaat). Vind jij het terecht om mensen te haten die bijv. moslim of marokkaans of wat dan ook zijn, puur omdat ze vreemdeling zijn, ongeacht het feit dat het goed geintegreerde burgers zijn?
Ik heb het idee dat een aantal mensen hier niet beseffen wat vreemdelingenhaat is en o.a. denken dat vreemdelingenhaat de oplossing is tegen schoffies in amsterdam en gouda of een gerechtvaardigd middel is om een groep te haten zonder genuanceerd te kunnen zijn...
Ja toen was er ook een leipe Politici die een Filmpje maakte over een geloof uit Politiek gewin.quote:Op maandag 22 september 2008 11:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
ah, daar hebben we de moden - joslims vergelijking wer
Als ik kijk naar hoe het met de Christelijke minderheid in Libanon aan het aflopen is dan heeft Wilders gelijk met zijn opmerkingen.quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ja toen was er ook een leipe Politici die een Filmpje maakte over een geloof uit Politiek gewin.
Die beweerde ook dat deze gelovigen de wereld macht wilde grijpen.
En die beweerde ook dat zij het grootste probleem waren van het land.
En die beweerde ook dat hij als enigste dit Probleem zag en Kan oplossen.
Trouwens waar gaat dit draadje over knul inderdaad `moden en joslims` haat in europa.
(ben benieuwd naar je eerste inhoudelijke reactie in dit draadje )
![]()
Waarom doet jouw Hoofdlettergebruik dan denken aan dat van onze Oosterburen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:52 schreef LeroyBig het volgende:
Bedoel mijn Opa haat de Moffen nog steeds en wij waren maar 5 jaar bezet .
Het ging destijds niet over een geloof, hoor. Lees eerst eens wat, voordat je met oppervlakkige vergelijkingen komt aanzetten.quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ja toen was er ook een leipe Politici die een Filmpje maakte over een geloof uit Politiek gewin.
Die beweerde ook dat deze gelovigen de wereld macht wilde grijpen.
En die beweerde ook dat zij het grootste probleem waren van het land.
En die beweerde ook dat hij als enigste dit Probleem zag en Kan oplossen.
Trouwens waar gaat dit draadje over knul inderdaad `moden en joslims` haat in europa.
(ben benieuwd naar je eerste inhoudelijke reactie in dit draadje )
![]()
Klopt! Hij is een ware demagoog met zijn halve waarheden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
''Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen''.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
We moeten trouwens ook niet vergeten dat het Christendom niet al te lief is voor de vrouw. Dat is niet alleen te merken aan bepaalde geweldadige teksten, bijvoorbeeld ten aanzien van overspelige vrouwen,
Kijk Der Ewige Jude eens of lees Mein Kampf.quote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het ging destijds niet over een geloof, hoor. Lees eerst eens wat, voordat je met oppervlakkige vergelijkingen komt aanzetten.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Klopt! Hij is een ware demagoog met zijn halve waarheden.
Ja, als racistisch begrip.quote:Op maandag 22 september 2008 18:56 schreef LeroyBig het volgende:.
Het is wel zeker het Jodendom waar Hitler een probleem mee had.
Wilders als discriminerend en generaliserend begrip.quote:
Ja, dat is dus niet hetzellfde, geitenbreier.quote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Wilders als discriminerend en generaliserend begrip.
je ban zal spoedig komen. kloon van een gebande.quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Dat is Wilders inderdaad.
Dat maakte het eenzijdige filmpje Fitna wel duidelijk.
Zo n Filmpje kan je ook over het Christendom maken.
Dan moet je wel kunnen tijdreizen, anders gaat je dat niet zo gemakkelijk lukken.quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Dat is Wilders inderdaad.
Dat maakte het eenzijdige filmpje Fitna wel duidelijk.
Zo n Filmpje kan je ook over het Christendom maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |