Ach jij bent toch wel zoetjes?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah nee het viel me net nadat ik mijn ondertitel had veranderd pas op
Zoek een kaartje voor maandag en ga mee!quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik voel me kut![]()
Ga denk ik maar naar bed
Zo de tering.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/7627175.stm
`
Sterkte enzo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik voel me kut![]()
Ga denk ik maar naar bed
Dat ding is nog niet binnenquote:
Soul Asylum - Runaway Trainquote:
quote:
Gisteren nog mee gespeeld, leuke dingetjes. Mijn oude classic begint nu gewoon oud aan te voelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwste Nano, 16GB. Maandag besteld al.
Er lopen hier ook topics over, maar dat kan ik beter nu ff niet doen maar pas na mijn tentamen hahaquote:
Kan de bewerking niet voltooien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je prog draait even ctrl+shift+esc indrukken, bij processen even het prog opzoeken, en daar met rechtermuisknop naar affiniteit instellen. Daar kun je selecteren op welke core's het prog draait
Sommige oude programma's werken namelijk niet (goed) op meerdere cores (bijvoorbeeld UT classic), en dat kun je zo verhelpen
De Classics ownen die baby Nano'squote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren nog mee gespeeld, leuke dingetjes. Mijn oude classic begint nu gewoon oud aan te voelen
T gaat over Hocus Pocus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
beginnen die informatica lui dit topic ook al te kapen?
Ik kom er nu pas uit, uur gechilledquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, ik ga even chillen in bad
Ja ik hoop dat ik ooit nog Rob's kookniveau mag overtreffenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
Och, ze mogen blij zijn dat je een keer kookt toch
was op tv laatst hequote:
Je bent toch niet naar Vitesse geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was op tv laatst heik heb m ook nog op de recorder staan
werken was lache, wedstrijd was 1-1 geworden dus geen gerotzooi gelukkig
quote:
quote:
Nee het was daten zonder eten. De uitnodiging om te eten (ze zou dan voor me gaan koken) had ik afgeslagen. De date zelf wasquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 03:18 schreef LosingMyWay het volgende:
It is oh so quiet here ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |