Gister was het pannenkoeken dag bij jullie in de kantinequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja fdomme, ik zou ook pannenkoeken krijgen vanavond maar ze hadden geen eieren meer ofzo..
Ja er bestaan toch winkels ofnie dannee had mama de hele middag lui in de zon gezeten
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je tampeloeres bloot gaan lopen met dit weer, dan wordt de boel verkouden he
Yoghurtquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben nooit meer vrij![]()
En ik heb panna cotta gemaakt als toetje..
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?view=simple&rq=nagerecht+meloen&id=490832
Jummeh.. nu nog wachten tot de rest van het eten klaar is haha.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die leeft anders nog gewoon hoor
Nou het is niet de eerste keer dat ik van een wurgmasturbatie hoor, genoeg pubertjes die zo om het leven komenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat is waar ...overigens zal zon strop nu nog veel extra plezier geven?
Klinkt goed, Eten&Daten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eens even eten en dan naar mn date
Succesquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eens even eten en dan naar mn date
quote:
Proef je nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:05 schreef IrishBastard het volgende:
I second thatVerder klinkt het wel lekker
Als je niet eens zeker weet of je morgen kunt werken lijkt mij het vrij duidelijk wat je met dat feestje van vanavond moet doen....quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben zo beroerd dat ik niet eens zin heb om op de motor te stappenBen uitgenodigd voor een feestje in Overasselt, maar weet niet of et zo verstandig is om te gaan
Evenals morgen werken, maja geld komt niet vanzelf binnen
quote:
Kom je hier "Guus'-pizza-klaarmaken" spelen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik verveel me, weet iemand toevallig een spelletje waar jeje wel even mee kan vermaken?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je hier "Guus'-pizza-klaarmaken" spelen?
Geweldig leuk spelletje, kun je onderweg hierheen ook "ff-langs-de-coffeshop" spelen.
Wat heb ik daar nou weer aan?quote:
Mwah ik ga wel kijken of Fashionista iets isquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Spore
Of http://www.crazymonkeygames.com/jkf6Tr/pandemic2.swf
Ik ga een beetje 40 minuten in de bus zitten om voor jou een pizza klaar te makenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan?
Mijn pizza komt niet ineens magisch in een voorverwamde oven hoor.
En dan vergeet je ook nog eens de wiet. Laat maar zitten hoor, ik ga wel met mezelf spelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga een beetje 40 minuten in de bus zitten om voor jou een pizza klaar te maken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Das zeker zo'n kleed-een-poppetje-aan spel?
quote:Fashionista is a fun, fast-paced fashion-oriented game that offers a real world experience in the top spot of a fashion magazine! With a huge colorful city at hand, you'll decide what's "IN" or "OUT". You can pick and choose between more than 240 pieces of clothing and accessories that you can fully customize to match your own unique style. Hire photographers, writers, models, and editors to make your magazine the best around! Embark on the greatest fashion adventure with Fashionista!
Man hungry?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Proef je niet
Zit teveel vermengd in de rest, en is opgestijfd () in de koelkast.. ik heb echt mannenhonger maar pa is zo langzaam aan het koken..
Blijft bij 1 nummer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ja dus
Apart trouwens dat Jason Mraz nu pas es hier "doorbreekt", jammer bovendien
Me 2quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik verveel me
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft er bij foksilver altijd al zo'n2cm gezeten tussen de avatars en het bericht zeg maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |