met een beetje ons best doen krijgt Arthur nog voor zondag zijn eigen TTquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
joehoe
ik ga morgen al naar antwerpen en ik weet niet zeker of het hotel (draadloos) internet heeft... Maar zo niet moet je me zondag maar even op de hoogte brengenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een beetje ons best doen krijgt Arthur nog voor zondag zijn eigen TT
tis dat ik verkouden ben, dus deel ik nu alleen maar vitueel kussen uit, maar ooit maak ik het in het echt goed met julliequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
en ik ben er ook weer, en R geeft ook een kus aan iedereen
desnoods zet ik zondag de auto eerst in Zundert langs de kant van de weg om het topic vol te spammenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ga morgen al naar antwerpen en ik weet niet zeker of het hotel (draadloos) internet heeft... Maar zo niet moet je me zondag maar even op de hoogte brengen
Ola Taz bomquote:
alleen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Cahir het volgende:
* Cahir moet morgen om half 7 opstaan voor werk
euh ja inderdaad!quote:
battelen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan start de battle maar met hiw om die ene plek naast mij
Was jij niet voor een paar jaar gebanned ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat een 'hallo' hier wel gepast is.
HIW is volgens mij door Bianca ook al goed gekeurd op 30 augquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
battelen?
wil je wel met iemand die 100% gay scoort met je collega's naar London?
Nee, dus dan blijf ik overquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
battelen?
wil je wel met iemand die 100% gay scoort met je collega's naar London?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog geen beslissing genomen heren, dus overtuigen kan nog steeds
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IKKE!!!
Omdat ik leuk, lief en aardig ben. Gek van kerst! Ubergek van kerst. Zo gek zelfs dat ik mij vorig jaar voor een week heb laten bannen met kerst! Ik moet mijn zus blijmaken met een kerst souvenir! En wij moeten natuurlijk het een en ander overdoen in een hotelkamer!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IKKE WIL!!!!
Omdat ik wanhopig ben voor kerst in Londen!?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil mee naar londen omdat ik al in kleve oberhausen en dusseldorf ben geweest!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb met niemand seks. Tenzij ik daardoor mee mag naar londen!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
Is het duidelijk dat ik gewoon mee wil? De vraag is, mag ik mee? Of moet ik eerst nog een aantal opdrachten doorworstelen!?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik er voor over hoor! Zelfs weer een pasjes drama heb ik er voor over!
En En, ik heb net de ideale broek gekocht om kerst inkopen in Londen te doen! Als dat geen reden is...
even de samenvatting!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
Ik doe alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |