Echt welquote:
Veeeel plezierquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt wel![]()
.... Ik ga even douchen ofzo.
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet 't dan ook leren drinken!
Puberaaaaal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hemeltjelief, wat een rebel ben je ook!
Koffie ruikt héérlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Puberaaaaal.
Maar, k wil het gewoon niet. Het stinkt
Bier => Het bruine goud.quote:
Het zwarte dat bruin wordt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bier => Het bruine goud.
Koffie => Het zwarte goud.
Cola => ?!?!?!
Heilig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bier => Het bruine goud.
Koffie => Het zwarte goud.
Cola => ?!?!?!
Omdat goede mannen niet bestaan.quote:
Het was een algemene vraag. Ik wilde verder niets delen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welnu, wat was het dat je met ons wilde delen?
Je zoekt niet goed genoeg, misschien ligt er nog een doosje in het magazijnquote:
Nou, je hebt daar ook goede versies van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Omdat goede mannen niet bestaan.
We zijn allemaal hufters, schoften, belhamels, schorriemorrie en randebielen.![]()
Aangenaam.
Maar gelukkig vallen vrouwen altijd op de foute mannen, dus zitten we allemaal alsnog gebakken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Omdat goede mannen niet bestaan.
We zijn allemaal hufters, schoften, belhamels, schorriemorrie en randebielen.![]()
Aangenaam.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, je hebt daar ook goede versies van.
Lucky us.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar gelukkig vallen vrouwen altijd op de foute mannen, dus zitten we allemaal alsnog gebakken!
Dus zijn het vrouwen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onmogelijk.
De goede versies zijn te dom om man te zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onmogelijk.
De goede versies zijn te dom om man te zijn.
Jij snapt het jonge!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus zijn het vrouwen!
Als ik het goed begrijp zijn vrouwen dus de "goede" versies van al het slechtste in de mens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Jij snapt het jonge!Nouja, ik ben slim genoeg om het te begrijpen, dus dat zit wel snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik ben slim genoeg om het te begrijpen, dus dat zit wel snor!
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.quote:
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.
Als je met die 'man' een andere man aantrekkelijk vindt als hij aan het gamen is.... is het een beetje viesjes.
Liz is een man?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.
Ja, mezelf, oui!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.
Als je met die 'man' een andere man aantrekkelijk vindt als hij aan het gamen is.... is het een beetje viesjes.
It's a mad, mad world we live in.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.
Ik zeg dat het twisted is dat je als man het wel tof mag vinden als een vrouw gamet, maar als man niet dat een man gametquote:
Voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, mezelf, oui!
[..]
It's a mad, mad world we live in.
Don't mind me... I'm a crazy person.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg dat het twisted is dat je als man het wel tof mag vinden als een vrouw gamet, maar als man niet dat een man gamet
Jailbait!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef Hyman het volgende:
Hey!,
het is hier net kermis, mn zusje heeft bijna de hele klas uitgenodigd voor dr feestje![]()
een geschreeuw en gejoel dat et is![]()
snel mn pizza bakken, en dan snel naar boven.
You're Jailbait, and I just can't wait, Jailbait baby come on!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Jailbait!!
Sweeet. Dude, serieus, ga erbij zitten vent!
Feestjes van zusjes betekent: Leuke dames, gratis drank, leuke sfeer en veel geslachtsziektes.
Motörhead!!quote:
Inderdaadquote:
7 Up + gele wodkaquote:
Hij is zelf nog jailbait.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
You're Jailbait, and I just can't wait, Jailbait baby come on!
voor jou wast toch fantaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Rotterdam is zoo groot, daar zitten vast nog wel goeie kerels, naast al dat buitenlandse gespuisquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
voor jou wast toch fanta?
Als non-alcoholisch drankje, ja (en ook cassisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)... Maar iets alcoholisch, dan 7 Up+ gele wodka ofzo.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
ik had net cassis bij de pizzaquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als non-alcoholisch drankje, ja (en ook cassis)... Maar iets alcoholisch, dan 7 Up+ gele wodka ofzo.
Is Sjoegerd jailbait?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is zelf nog jailbait.
Anyhow.Ik snap wel dat je daar niet bij wilt zitten.
Ik niet, ik kan juist op jailbait jagenquote:
Bel jij me als je d'r een ziet ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rotterdam is zoo groot, daar zitten vast nog wel goeie kerels, naast al dat buitenlandse gespuis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Hyman het volgende:
mja, mannen blijven ook pubers tot hun 30e
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bel jij me als je d'r een ziet ?
In Putten nog beterquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!![]()
bakken met goede kerels
Ver wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!![]()
bakken met goede kerels
Vertelquote:
als je dan 5 Km naar het noorden gaat, dan kom je int mooiste stukje land van Nederlandquote:
De grens ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
als je dan 5 Km naar het noorden gaat, dan kom je int mooiste stukje land van Nederland![]()
Dat groene kennen wij hier nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ermelo uiteraard![]()
kijk zelf maar, dit is het uitzicht vanuit mijn kamer:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf mijn kamer is niet boeiend genoeg om te postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ermelo uiteraard![]()
kijk zelf maar, dit is het uitzicht vanuit mijn kamer:
[ afbeelding ]
huizen in nederlandquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef Vamps het volgende:
What the fuck... een bos in Nederland.
Ik ga maar geen foto van mijn white-trash en mocro buurt plaatsen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
huizen in nederlandeen zeldzame vertoning hier
Moet je mijn uitzicht zien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef Vamps het volgende:
What the fuck... een bos in Nederland.
Hier ís er kermis.. Maar gelukkig in 't centrum en niet hier.. Maar er is wel 'n zweefmolen van 60m hoogquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef Hyman het volgende:
Hey!,
het is hier net kermis, mn zusje heeft bijna de hele klas uitgenodigd voor dr feestje![]()
een geschreeuw en gejoel dat et is![]()
snel mn pizza bakken, en dan snel naar boven.
Rechtermuisknop, openen met, uit lijst selecteren en dan kun je 't dacht ik ergens aanvinkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef RenRen- het volgende:
Hoe stel ik ookalweer in met welk programma iets wordt geopend?
Tijd om ze te posten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, als het niet meer is.
Té oude foto's op deze pcook nog met m'n ex.
in 2 jaar groeit het toch een hele hoop?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, als het niet meer is.
Té oude foto's op deze pcook nog met m'n ex.
Rechter muisknop -> openen met -> 'deze extensie altijd met dit programma openen'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef RenRen- het volgende:
Hoe stel ik ookalweer in met welk programma iets wordt geopend?
Kappers. Zijn tof.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
in 2 jaar groeit het toch een hele hoop?
Nee, maar wel hoe jij er met lang haar uitzag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kappers. Zijn tof.
En foto's met m'n ex?Jullie hoeven niet te weten hoe mijn ex eruit ziet
Drunk bastard.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:41 schreef Hyman het volgende:
ik had helemaal over die vraag heengelezen
ik ben al 4 weken ofzo niet dronken geweestquote:
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdquote:
leuk, je woont aan het waterquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdBehalve het seizoen dan..
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
Vanuit mijn kamer gezien:
[ afbeelding ]
Dat is dus 8x te weinig dronken de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ben al 4 weken ofzo niet dronken geweest![]()
laatste keer, was ik ook hier online
das best moeilijk, als bier elke keer viezer wordtquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat is dus 8x te weinig dronken de afgelopen tijd.
Ow, what the hell....quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ze zijn wel van vorig jaar (dacht ik), maar er is niets veranderdBehalve het seizoen dan..
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow, what the hell....
Wonen jullie allemaal op het platteland ofzo?
Ik doe net alsof ik dit niet gehoord heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
das best moeilijk, als bier elke keer viezer wordt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet gehoord heb.
Daar was ik weerquote:
Met zulke mooie ogen. Rechter, obv.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, maar wel hoe jij er met lang haar uitzag.
Platteland: nee. Dat het niet zo dichtgebouwd is als in de Randstad betekent niet direct dat het platteland isquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow, what the hell....
Wonen jullie allemaal op het platteland ofzo?
Rijtjeshuis hierzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, neem aan dat de meeste in het centrum/ stad/rijtjeshuis wonen
Muggehquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanuit de tuin gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe ging vandaag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet zo lang trouwens want morgenochtend om half 9 alweer op de bosbaan
Trainen weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet zo lang trouwens want morgenochtend om half 9 alweer op de bosbaan
Lang haar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met zulke mooie ogen. Rechter, obv.
Noh, ik in een roze jurk met een lelijke hoed. Die ga ik niet posten, moet het alleen meedelen.
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/PCDV0072.jpg
Dat valt heel erg meequote:
Er is meer bos dan huizen... dat maakt het een platteland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Platteland: nee. Dat het niet zo dichtgebouwd is als in de Randstad betekent niet direct dat het platteland is
Ik woon gewoon aan de rand van een stad met zo'n 80.000 inwoners, dus een gat is 't ook niet
Ja, let niet op de ogen. Degene die die foto gemaakt heeft is dom. En eng. En die camera is wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Lang haar.
Maar je zit er daar wel bij als een junkie.
Zo'n groot bos is het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Er is meer bos dan huizen... dat maakt het een platteland.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:53 schreef Vamps het volgende:
Ah damned... ik moet ervandoor luitjes..
Kusjes en slaap lekkah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
krijg je dan een 2-persoonsbedquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:55 schreef RenRen- het volgende:
JaIk ga nog een eennalaatste dagje slapen in m'n heerlijke eenpersoonsbed.
Ja briljant lekker water, paar km geskifft. Superquote:
Like everydayquote:
Kom een keertje kijken zou ik zeggen, eventueel kan je nog lente '09 lid gaan wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga volgend jaar ook roeien![]()
Of bij een studentenvereniging.. Dubio..
Maar dan wil ik wel bij Skollquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom een keertje kijken zou ik zeggen, eventueel kan je nog lente '09 lid gaan worden
En het valt nog wel te combineren eventueel 2/3 keer per week roeien en nog een andere studentenvereniging d'r bij.
Oh waar je het doet moet je lekker zelf weten. Ik zeg alleen mocht je zin hebben om te kijken moet je dat gewoon een keertje doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel bij Skoll![]()
Maar bij roeien, en bij LANX, en ook nog drukke studie, en vriendje en vriendinnetjes, dan wordt het misschien te veel lijkt me..
Achjaaaaaa.. We zien wel... Misschien vind ik volgend jaar roeien wel stomquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh waar je het doet moet je lekker zelf weten. Ik zeg alleen mocht je zin hebben om te kijken moet je dat gewoon een keertje doen
Ach keuzes, net wat prioriteit heeft. Wat voor inspanning je in de studentenverenigingen wilt gaan stoppen, hoeveel tijd je wilt gaan stoppen in het roeien en in je studie + rest.
Maar goed, in eerste instantie zou ik ook zeggen dat het iets teveel hooi op den spreekwoordelijke vork is.
Je blijft een vrouw hè.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achjaaaaaa.. We zien wel... Misschien vind ik volgend jaar roeien wel stom
Werk... en drankquote:
HAJ SCHATquote:
HAJ SCHATquote:
wat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, iemand 2x'en vanmiddag?
quote:
Ja ging niet helemaal goedquote:
beter laat dan nooitquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vriending is gaan shoppen,
ben benieuwd met wat ze nu weer thuis komt.
Nee, laatste 3 foto's vanuit mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:22 schreef seekfaM het volgende:
jij hebt ook echt door het huis heen en weer staan rennen om foto's te maken!
!
Nicequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nah, wat noem je mooi?![]()
huisje
Uitzicht:
klik
klik
klik
Toch beduidend minder.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:56 schreef Mich92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht.
En ik vond een leuke van Twissieee.
[ afbeelding ]
eetse meissiequote:
doe dat nooit meerquote:
standbyquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet je maar niet je computer aanlaten
In je eentjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef liiszle het volgende:
KEI GEZELLLIG HIEERR
dat bedoel ikquote:
Daar zitten allemaal klagertsquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten ook naar klb sc komen
Hoe gaatquote:
Weet niet hoe het komt, mja, met mij wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Arme pc, hoe komt het?
Goed hoor, met jou?
*mich is ff beneden, straks teruuuuug.
Let op:quote:
Doe je hand verder omlaag, en de PC uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:42 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Let op:
Remco zegt:
ik ben te moe michelle
Remco zegt:
begrijp dat
Remco zegt:
ik ben TE MOE
Michelle. zegt:
OGEN OPEN
Michelle. zegt:
HOPHOPHOP
Michelle. zegt:aghaha!
Remco zegt:
en elke keer
Remco zegt:
leun ik zo op mn arm
Remco zegt:
en dan moet ik hem helemaal naar beneen doen
Remco zegt:
om te typen
Michelle. zegt:
jij verrektes lui kind
Hij is niet zo slim denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe je hand verder omlaag, en de PC uitEn dan hoofd op je arm, en zzz.zzzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Rem-koe het volgende:
Ze heeft dan ook geen peenor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Rem-koe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |