Onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, je hebt daar ook goede versies van.
Lucky us.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar gelukkig vallen vrouwen altijd op de foute mannen, dus zitten we allemaal alsnog gebakken!
Dus zijn het vrouwen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onmogelijk.
De goede versies zijn te dom om man te zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onmogelijk.
De goede versies zijn te dom om man te zijn.
Jij snapt het jonge!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus zijn het vrouwen!
Als ik het goed begrijp zijn vrouwen dus de "goede" versies van al het slechtste in de mens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Jij snapt het jonge!Nouja, ik ben slim genoeg om het te begrijpen, dus dat zit wel snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik ben slim genoeg om het te begrijpen, dus dat zit wel snor!
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.quote:
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.
Als je met die 'man' een andere man aantrekkelijk vindt als hij aan het gamen is.... is het een beetje viesjes.
Liz is een man?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.
Ja, mezelf, oui!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Als je met die 'Man' jezelf bedoeld ben ik het ermee eens.
Als je met die 'man' een andere man aantrekkelijk vindt als hij aan het gamen is.... is het een beetje viesjes.
It's a mad, mad world we live in.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, jij mag het wel aantrekkelijk vinden dat Liz aan het gamen is, maar niet als Funz dat vindt bij een man? Twisted.
Ik zeg dat het twisted is dat je als man het wel tof mag vinden als een vrouw gamet, maar als man niet dat een man gametquote:
Voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, mezelf, oui!
[..]
It's a mad, mad world we live in.
Don't mind me... I'm a crazy person.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg dat het twisted is dat je als man het wel tof mag vinden als een vrouw gamet, maar als man niet dat een man gamet
Jailbait!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef Hyman het volgende:
Hey!,
het is hier net kermis, mn zusje heeft bijna de hele klas uitgenodigd voor dr feestje![]()
een geschreeuw en gejoel dat et is![]()
snel mn pizza bakken, en dan snel naar boven.
You're Jailbait, and I just can't wait, Jailbait baby come on!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Jailbait!!
Sweeet. Dude, serieus, ga erbij zitten vent!
Feestjes van zusjes betekent: Leuke dames, gratis drank, leuke sfeer en veel geslachtsziektes.
Motörhead!!quote:
Inderdaadquote:
7 Up + gele wodkaquote:
Hij is zelf nog jailbait.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
You're Jailbait, and I just can't wait, Jailbait baby come on!
voor jou wast toch fantaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Rotterdam is zoo groot, daar zitten vast nog wel goeie kerels, naast al dat buitenlandse gespuisquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
voor jou wast toch fanta?
Als non-alcoholisch drankje, ja (en ook cassisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)... Maar iets alcoholisch, dan 7 Up+ gele wodka ofzo.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
ik had net cassis bij de pizzaquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als non-alcoholisch drankje, ja (en ook cassis)... Maar iets alcoholisch, dan 7 Up+ gele wodka ofzo.
Is Sjoegerd jailbait?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is zelf nog jailbait.
Anyhow.Ik snap wel dat je daar niet bij wilt zitten.
Ik niet, ik kan juist op jailbait jagenquote:
Bel jij me als je d'r een ziet ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rotterdam is zoo groot, daar zitten vast nog wel goeie kerels, naast al dat buitenlandse gespuis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Hyman het volgende:
mja, mannen blijven ook pubers tot hun 30e
dan verhuis je toch naar Ermelo joh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bel jij me als je d'r een ziet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |