eetse meissiequote:
doe dat nooit meerquote:
standbyquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet je maar niet je computer aanlaten
In je eentjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef liiszle het volgende:
KEI GEZELLLIG HIEERR
dat bedoel ikquote:
Daar zitten allemaal klagertsquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten ook naar klb sc komen
Hoe gaatquote:
Weet niet hoe het komt, mja, met mij wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Arme pc, hoe komt het?
Goed hoor, met jou?
*mich is ff beneden, straks teruuuuug.
Let op:quote:
Doe je hand verder omlaag, en de PC uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:42 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Let op:
Remco zegt:
ik ben te moe michelle
Remco zegt:
begrijp dat
Remco zegt:
ik ben TE MOE
Michelle. zegt:
OGEN OPEN
Michelle. zegt:
HOPHOPHOP
Michelle. zegt:aghaha!
Remco zegt:
en elke keer
Remco zegt:
leun ik zo op mn arm
Remco zegt:
en dan moet ik hem helemaal naar beneen doen
Remco zegt:
om te typen
Michelle. zegt:
jij verrektes lui kind
Hij is niet zo slim denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe je hand verder omlaag, en de PC uitEn dan hoofd op je arm, en zzz.zzzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Rem-koe het volgende:
Ze heeft dan ook geen peenor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Rem-koe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |