In een heleboel plaatsen gewoond dus, wat doe je voor opleiding iets?quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Levensverhalen, mooi
geboren in Rotterdam, '86
87-89 Delft
90-05 Almelo
05-06 Breda
07 Den Helder
08 Breda/Ede
Nu in Ede, maar in het weekend nog wel vaak in Almelo te vinden
Officiers opleiding voor de landmacht (verbindingsdienst) en jij?quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Fems het volgende:
[..]
In een heleboel plaatsen gewoond dus, wat doe je voor opleiding iets?
Zoiets dacht ik al, (omdat je nu in ede woont;))quote:Op zondag 21 september 2008 14:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Officiers opleiding voor de landmacht (verbindingsdienst) en jij?
Wat ga je hierna doen?quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, (omdat je nu in ede woont;))
Ik doe 6 gym, hopelijk het laatste jaar in haaksbergen:)
Aanstekelijk nummertje, net zoals ik al het hele weekend "until i die" in m'n hoofd hebquote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I kissed a girl and I liked it *zingt*
Sick...quote:Groot aantal graven vernield
Op de gemeentelijke begraafplaats ’t Groenendael aan de Willem de Clercqstraat in Almelo is een groot aantal graven vernield.
Er zijn 67 grafstenen omver getrokken. Een voorbijganger hoorde de afgelopen nacht tussen twee en half drie het geluid van trappen tegen de grafstenen en waarschuwde de politie. De daders zijn ontkomen. De politie is een technisch onderzoek gestart op de begraafplaats en omwonenden krijgen een brief waarin om tips wordt gevraagd. De beheerder van de begraafplaats informeert de nabestaanden over de vernielingen.
Hier nog wel, maar ik zie op de buienradar een buitje deze kant uit kruipen en ik vroeg me hoe zwaar die was, moet nog even naar Eibergen fietsen vandaagquote:
Woon je aan de kant van haaksbergen? Aangezien je dan ontzettend dicht bij mij in de buurt woont!quote:Op zondag 21 september 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vanaf mijn geboorte in sint isidorushoeve
Inderdaad aanstekelijk nummerquote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Aanstekelijk nummertje, net zoals ik al het hele weekend "until i die" in m'n hoofd heb
Ik heb geen idee hoe het in de buurt van Eibergen is, maar hier ziet eht er nog droog uitquote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier nog wel, maar ik zie op de buienradar een buitje deze kant uit kruipen en ik vroeg me hoe zwaar die was, moet nog even naar Eibergen fietsen vandaag
Zie hieronder en *Klik*quote:Op zondag 21 september 2008 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad aanstekelijk nummer
Untill I die? Ken ik niet denk ik
Haaksbergen, enige reden dat ik er kom is vanwege het zwembadquote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het in de buurt van Eibergen is, maar hier ziet eht er nog droog uit
ligt het aan de scheids jaquote:Op zondag 21 september 2008 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Jammer dat iemand uit Enter t voor ons moet verneuken!!!![]()
daar ben ik al tijden niet meer geweestquote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haaksbergen, enige reden dat ik er kom is vanwege het zwembad
En wel een subtropische!quote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haaksbergen, enige reden dat ik er kom is vanwege het zwembad
Ik zwem eigenlijk nooit meer in Nederland voor de lol in het zwembad. Vind het leuker om de zee/rivier in te duiken met vakantiequote:Op zondag 21 september 2008 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf lekker in het Aquadrome, de Wilder heb ik mijn babyzwemmen gehad, en later eens uit nood een wedstrijd. Wat een kutbad vind ik dat
+2 slecht voetballende ploegen.. Maar t lag idd aan de scheidsquote:
Ik zwem ook bijna nooit voor de lol. Ik zwem alleen wel 4 keer in de weekquote:Op zondag 21 september 2008 15:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zwem eigenlijk nooit meer in Nederland voor de lol in het zwembad. Vind het leuker om de zee/rivier in te duiken met vakantie
EZC ken ik wel, jullie waren meestal wel goed, volgens mij. Maar het kan ook dat ik gewoon slecht was. (vooral in mijn laatste jaren):)quote:Op zondag 21 september 2008 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EZC, fosho!
Weet niet hoelang je al gestopt bent? Maar eerst waren we ZCE en Thialf, en deze zijn dus samengegaan tot EZC, in 2000, als ik me niet vergis.
is daar nou nog een beetje competitie mee, of moet je met wedstrijden veel buiten de regio spelen?quote:Op zondag 21 september 2008 15:35 schreef Fems het volgende:
[..]
EZC ken ik wel, jullie waren meestal wel goed, volgens mij. Maar het kan ook dat ik gewoon slecht was. (vooral in mijn laatste jaren):)
Dit is mijn 4e seizoen dat ik basketbal, dus ik ben in 2005 gestopt met zwemmen!
Bij welke club zat jij dan?quote:Op zondag 21 september 2008 15:35 schreef Fems het volgende:
[..]
EZC ken ik wel, jullie waren meestal wel goed, volgens mij. Maar het kan ook dat ik gewoon slecht was. (vooral in mijn laatste jaren):)
Dit is mijn 4e seizoen dat ik basketbal, dus ik ben in 2005 gestopt met zwemmen!
Edit: Nothing said, was niet voor mij bedoeldquote:Op zondag 21 september 2008 15:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
is daar nou nog een beetje competitie mee, of moet je met wedstrijden veel buiten de regio spelen?
Vorig jaar zijn we kampioen geworden van onze competitie. Toen speelden we kern. Omdat we daar alles makkelijk wonnen zouden we rayon gaan spelen (Dat is in voetbaltermen 2e divisie). Tegen de beste teams van het oosten, laat maar zeggen. Aangezien ze voor onze leeftijdsklasse geen competitie hadden op dat niveau, spelen we nu in de competitie van nijmegen. Hopelijk hebben we daar een beetje tegenstand!quote:Op zondag 21 september 2008 15:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
is daar nou nog een beetje competitie mee, of moet je met wedstrijden veel buiten de regio spelen?
Ik zwom bij zv scholtenhagen. De haaksbergse zwemploeg!quote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij welke club zat jij dan?
Wij zitten momenteel in de B-competitie, als ik me niet vergis is dat provinciaal niveau.
Met een beetje geluk promoveren we dit jaar naar de A-Competitie en mogen we landelijk zwemmen!
Als je zo oud bent?!quote:Op zondag 21 september 2008 15:57 schreef Fems het volgende:
1191 , 't kan best dat ik eens tegen je gezwommen heb dus!
Wat heb je daar voor gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo oud bent?!Nee, vast niet
![]()
--
Hoor net dat ik medewerker van de maand ben op werk!
quote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo oud bent?!Nee, vast niet
![]()
--
Hoor net dat ik medewerker van de maand ben op werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |