En hoe voelde je je daarbij?quote:Op zondag 21 september 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
ik heb gisteren Heracles zien voetballen
Waarom ben je chagrijnig?
Wij lagen vroeg in bed.quote:Op zondag 21 september 2008 11:02 schreef Fems het volgende:
Ik had ook nog wel wat langer kunnen slapen, bedenk ik nu! pf
Mensen gister nog wezen stappen?
Late film in cinestar gepakt, lag pas na 2en, vond het wel goed zo.quote:Op zondag 21 september 2008 11:02 schreef Fems het volgende:
Ik had ook nog wel wat langer kunnen slapen, bedenk ik nu! pf
Mensen gister nog wezen stappen?
Daar heb je het antwoord.quote:Op zondag 21 september 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
ik heb gisteren Heracles zien voetballen
Welke ben je geweest?quote:Op zondag 21 september 2008 11:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Late film in cinestar gepakt, lag pas na 2en, vond het wel goed zo.
Iets in mij zei dat dat het inderdaad wasquote:
Mirrors en ik vond hem echt goed. Precies op de goede momenten spannende, heb me kostelijk vermaakt. Alleen jammer van die mensen die altijd gillen als het eng wordt. Vooral als die naast je zittenquote:
Op zondags vorig jaar met carnaval in Oldenzaal geweest. Wat een feestquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs!
Dan weet je pas wat Carnaval is!!
Ken ik niet!quote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mirrors en ik vond hem echt goed. Precies op de goede momenten spannende, heb me kostelijk vermaakt. Alleen jammer van die mensen die altijd gillen als het eng wordt. Vooral als die naast je zitten
Ik ga naar Oldenzaal carnaval vieren als het goed isquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs!
Dan weet je pas wat Carnaval is!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook niks in het fotoboek krabbelen zonder gestalked te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 11:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ken ik niet!
Ik zag trouwens dat mijn zus je bekend voor kwam?:P
Haha, het is wel mijn zus he;) Dus ik moet haar wel eventjes een beetje in de gaten houden!quote:Op zondag 21 september 2008 12:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik kan ook niks in het fotoboek krabbelen zonder gestalked te worden.
Nee via m'n opleidin/werk ken ik een meid die wel wat op je zus lijkt, dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Haha, nou als grote broer kan je niet veel uithalen als ze in Zweden zitquote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, het is wel mijn zus he;) Dus ik moet haar wel eventjes een beetje in de gaten houden!
Verbetering: klein zusjequote:Op zondag 21 september 2008 12:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Haha, nou als grote broer kan je niet veel uithalen als ze in Zweden zit
Das niet zo'n hele kleine verbetering, je kwam ook zo beschermend overquote:
Ja, eng he?quote:
Levensverhalen, mooiquote:Op zondag 21 september 2008 12:38 schreef Fems het volgende:
Jup, nog een jaartje, en dan ben ik hopelijk ook weg!
Waar kom jij vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |