quote:
Exactly my pointquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
oude dagen? toen was ik hier nog niet
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef G.Fawkes het volgende:
![]()
Piles, we hebben het over je gehadheb je het gelezen?
Oud is relatiefquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
oude dagen? toen was ik hier nog niet
Zo stil was hij toch niet?quote:
ohquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik weet het nu al niet meer
Dude, wtfquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik weet het nu al niet meer
Flauw grapje, maar okequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo stil was hij toch niet?
Geintje hoor
Hij onthoudt alleen belangrijke zaken ws...quote:
aahquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn mobiel vind die op niet zo leuk
Het was een goede grapquote:
Ben ik een keer lofend over je. Lees je het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees het niet, ik scroll er langs
* gaat teruglezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ben ik een keer lofend over je. Lees je het niet
Dit gaat je wat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
nou ik af er weer vandoor. dit gaat me te vraag. tot vanavond of morgen. kus
En terecht!quote:
Bij Cue is het af en toe ontcijferenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Dit gaat je wat?
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthoudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef G.Fawkes het volgende:
En terecht!
Ik heb het toch uitgelegd? Dat je in het weiland woont enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Cue is het af en toe ontcijferen
[..]
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthouden
Jammer dat mijn situatie niet begrepen wordt enzo![]()
![]()
Nee, ga het niet uitleggen...
Das waar, maar dat is nog maar de helft denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb het toch uitgelegd? Dat je in het weiland woont enzo
Ik heb gezegd dat je tof enzo bent. Wat wil je nou nog meerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is nog maar de helft denk ik![]()
Maar laat maar, ga het er hier niet over hebben
Welke situatie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Cue is het af en toe ontcijferen
[..]
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthouden
Jammer dat mijn situatie niet begrepen wordt enzo![]()
![]()
Nee, ga het niet uitleggen...
Wil niet meer, maar het is maar de helft van het verhaal. Maar laat maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je tof enzo bent. Wat wil je nou nog meer
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
luctor! en kees ik snap je wel denk ik kus
Ik weet alleen dat je alles ver van elkaar ligt en dat je de mensen daar sukkels vind. Ik heb naar mijn weten niet meer gehoord. Maar goed, we zijn geen chicks onder elkaar dus als je het wilt zeggen dan zeg je het en anders niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil niet meer, maar het is maar de helft van het verhaal. Maar laat maar
Moet je ook teruglezenquote:
Je hebt ook niet meer gehoord iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet alleen dat je alles ver van elkaar ligt en dat je de mensen daar sukkels vind. Ik heb naar mijn weten niet meer gehoord. Maar goed, we zijn geen chicks onder elkaar dus als je het wilt zeggen dan zeg je het en anders niet.
Nee..quote:
Like I said: We zijn geen vrouwen onder elkaar. En je hebt mijn msn als je er over wilt praten. Onderwerp geslotenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je ook teruglezen
[..]
Je hebt ook niet meer gehoord idd
Maar ik ga niet alles hier posten![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Like I said: We zijn geen vrouwen onder elkaar. En je hebt mijn msn als je er over wilt praten. Onderwerp gesloten
Ik dacht dat jij weg wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
pas wanneer je uren op kees hebt ingepraat komt het pas he. niet erg hoor wel schattig.
omdat je het goede muziek vind? Of omdat je te lui bent om van muziek te wisselen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef mash_ het volgende:
Waarom luister ik heel de avond al eminem
Kimquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef mash_ het volgende:
Waarom luister ik heel de avond al eminem
ik ben er toch nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
ben ik ook. bestand is toch te groot door die op. haha. dacht kom even terug voor luctor maar dan blijft hij weg. stom
Ja, maar ik begin ook met een Pquote:
Alsof het over jou gaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin ook met een P
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
maar pieter jij bent hier de laatste tijm erg weinig geweest. waarom eigenlijk?
dat is vrij simpel uitgelegdquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..
Ik zit sinds 18 augustus een tweede poging afstuderen te doen en ik heb geen internet op mijn stage...
stage zonder i-net?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..
Ik zit sinds 18 augustus een tweede poging afstuderen te doen en ik heb geen internet op mijn stage...
the horror...quote:
Ben ik al 1,5 uur aan het werkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef mash_ het volgende:
09:26 Rotterdam Alexander 1 Gouda Intercity (NS)
;r te vroeg voor op zaterdag
Anders had ik misschien in de pauze wat gepost.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja je zit zonder internet. dat is Klote maar wel handig voor je opdracht. en het gaat oké zonder internet. vooral vervelend omdat ik geen programmas kan terugkijken nu en mijn tvgids mis. en geen idee wat ik morgen en zondag de hele dag moet doen. haha
Dat heb ik 1 keer gehad. Toen ik wakker schrok wist ik niet of het maandag of zaterdag wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta tegen die tijd maar eens op denk ik. Ik hoop dat ik nu niet om 6 uur wakker schrik en denk dat ik naar mijn werk moet
Staat al aan hierquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
ah ik heb antwoord op mijn vraag haha kees
Zondag?quote:
Ik kan je ook niet teveel bezig houden morgen, ben hard aan het werk danquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is wel vroeg ja. hoop dat ik morgen tot na 9 kan slapen. dan gaat die dag nog eens voorbij
Men in Black II is net begonnen geloof ikquote:
Duidelijkquote:
afkorting voor?quote:
quote:
Die dude is zo niet grappig, die kerel.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Maarja daar zal jij weer anders over denken enzo
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Milou__ het volgende:
was ik weer
Nog niet klaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef mash_ het volgende:
dan me kamer maar even verder opruimen
MWDL vind je niks zeker?quote:
hoelaat de lamasquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
MWDL vind je niks zeker?
De Lama's straks?
Ik kan ook wel uitleggen hoe nieuwsgroepen werken als je wil
Gewonnen en gescoordquote:
* G.Fawkes komt het topic reddenquote:
Whoops, sorryquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr kees! nu wil ik ook :-(
Hey, Pietquote:
Piet, dat heb een tijd niet meer gehoord.. Straks is het weer "Blanke Piet" of op een Happy Hardcore feestje... "Gabber Piet"quote:
Rhapsody op de achtergrond isquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
En Tiesto's Club Life op de achtergrond.
quote:
Ik neem aan Arie en Sylvester.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik neem aan Arie en Sylvester.
Nog niet gezien.quote:
Had m geloof ik al eens op tv gezien, of iig een deel. Op de dvd duurt ie 2,5 uurquote:
dat is idd. niet prettig. Maar ik ga nu lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gehad. Toen ik wakker schrok wist ik niet of het maandag of zaterdag was
Nog nooit zo raar opgestaan
Ik vroeg me af of er nog mensen waren..quote:
Trustequote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is idd. niet prettig. Maar ik ga nu lekkerdromen
Welterustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is idd. niet prettig. Maar ik ga nu lekkerdromen
Feestje gehad?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
Ik ga ook, zo lam hé. [ afbeelding ].
Nee, school en net mijn eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Ben kapotquote:
Dquote:
Take some drugsquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn hoofdpijn is niet weggegaan
Als het niet werkt, heb je gewoon nog niet genoeg sliktquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel ja..
Fuck yeahquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als het niet werkt, heb je gewoon nog niet genoeg slikt
ik ga morgen naar de filmquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
toch nog leven![]()
Kben net klaar met werken en ga vnv naar de film.
Weet alleen nog niet welke
euh doetinchemquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan je niets aanraden als ik niet weet waar je naar de bios gaat
Ja die heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de film
En dan heb ik ook nog een 2e bioskaartje gratis-kaartje van de AH. Maar die is nog maar geldig t/m 24 sep
in plaats van dat die kaartjes een beetje langer geldig zijn of zoquote:
Niet teveel actie maar zeker wel een leuke filmquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar the bank job, hopelijk is die een beetje leuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet teveel actie maar zeker wel een leuke film
Het heeft niet geholpen.. En nee, ik neem er niet meer..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als het niet werkt, heb je gewoon nog niet genoeg slikt
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:48 schreef Reflectionne het volgende:
Meet Dave is ook leuk, en Superhero movie gaat..
Bioscoop. Daarna ook een cafeetje denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:55 schreef Reflectionne het volgende:
Gaan jullie vanavond nog wat bijzonders doen??
Ik zoek een cafeetje op..
Zwaait terugquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
even zwaaien naar mijn geile wijfje!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
kees je weet toch dat jij mijn geile wijfje niet bent! jij bent mijn wilde dekhengst ;-)
Ja was echt superquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt wel een leuke dag zeker?
Wat, dat ik niet weg hoef, of dat ik mn portemonnee vergeetquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
en dat willen we natuurlijk niet :-)
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was echt super![]()
Alleen wat haat ik dat moment dat ik de trein in moet stappen en haar daar moet laten staan
http://img72.imageshack.us/img72/5249/tahwc9.gif is doodquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef mash_ het volgende:
piles waarom doet me ui het niet of ligt dat aan het plaatje dat de host dood is ofzo
ohquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
http://img72.imageshack.us/img72/5249/tahwc9.gif is dood
Weet ik veelquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohwelke was dat
nouja ik w8 wel ff maybe gaat die het weer doen
quote:http://img72.imageshack.us/img72/5249/tahwc9.gif
http://forum.fok.nl/usericons/153967/ava.jpg
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/hero.jpg
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/2iw9d3o.gif
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/Untitled-1.jpg
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/ajax-2.jpg
ach nouja ik zie het welquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veel
Maar hij zal het straks toch wel weer doen? Al is het over een uur weer een andere natuurlijk.
Dit zijn de andere trouwens:
[..]
De vraag is met hoeveel ze winnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ach nouja ik zie het wel
Ah mijn weekend kan echt niet meer stuk heHelemaal niet als ajax nou ook nog ff wint morgen
En als ze nou verliezen, is je weekend dan verpest?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ach nouja ik zie het wel
Ah mijn weekend kan echt niet meer stuk heHelemaal niet als ajax nou ook nog ff wint morgen
Gaan we weerquote:
Kijk me 1e zinquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ze nou verliezen, is je weekend dan verpest?
[..]
Gaan we weer
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
even zwaaien naar mijn geile wijfje!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef HostiMeister het volgende:
Mochten jullie ooit eens een keertje besluiten allemaal die internetgeilerij waar te maken, maak een filmpje![]()
Ach, als ik jou daar een plezier mee doe, graagquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
ga je dan ook mee doen hosti?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Ohhh, dus sex is het woord om een meet te regelen. Had dat even eerder gezegd
Noem de plaats en de tijd, als jij er bent ben ik er ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
TWENTE.! maar snel een keer he :-)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
http://img72.imageshack.us/img72/5249/tahwc9.gif is dood
whatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
Oh, Cue, is het goed als ik morgen nog even Windows kom brengen?
Zo ver is het opeens ook niet meer
Piles wil ook!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
Oh, Cue, is het goed als ik morgen nog even Windows kom brengen?
Zo ver is het opeens ook niet meer
Doe er uit en thuis nog 2 uurtjes bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
whatdat is toch 3uur treinen ofzo? :p
*wordt verlegenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
milou voor jou staat mijn deur ook altijd open natuurlijk.
Hebben jullie morgen je handen vol, damesquote:
Maar Cue kan morgen avond niet! Niet voor Windows te brengen iigquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat versta jij onder Windows komen brengen![]()
Wie komt er nog meer danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben jullie morgen je handen vol, dames
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar Cue kan morgen avond niet! Niet voor Windows te brengen iig![]()
En voor de window gluren is meedoen
Ik weet niet wat voor handjevol jij bent, maar spreek voor jezelfquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor handjevol jij bent, maar spreek voor jezelf![]()
Zie jij PI's?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
hey wel aardig blijven doen hè! we geven iedereen de aandacht die hij of zij verdiend
Wil je opgevrolijkt worden? Moet je morgen ook langs komenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou in dat geval verwacht ik veel aandacht
Verdien jij dat ook dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou in dat geval verwacht ik veel aandacht
3-6 Gewonnen, ook gescoordquote:
Wordt momenteel al voor me gehaaldquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
als je bier wilt moet je dat wel zelf meenemen.
Wie heb jij zo goed getraind?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt momenteel al voor me gehaald
Er wordt hier van alles geregeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
als je bier wilt moet je dat wel zelf meenemen.
Als je ook wil komen, zeg het ff. Vast gezelligquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er wordt hier van alles geregeld![]()
Who's fucking who?
Cue en ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Who's fucking who?
Nou als het goed is ga ik morgen met Cue en Milou rommelen en Kees kwam ook dacht ik.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Who's fucking who?
Ik? Ik weet van nixquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cue en ik![]()
Jij en de rest van de boyswahhaaa
Dat is logischquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoewel in natuurlijk geen nee zou zeggen tegen Piles
Jij gaat rommelen en Kees komt ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als het goed is ga ik morgen met Cue en Milou rommelen en Kees kwam ook dacht ik.
Ik ga Windows installeren danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij gaat rommelen en Kees komt ookDus kees heeft geen actieve deelname
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoewel in natuurlijk geen nee zou zeggen tegen Piles
quote:
Kees doet dat natuurlijk niet gratis.quote:
Een biertje die hosti meeneemtquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
heb ook nooit beweerd dat ie niks voor terug krijgt
Nee ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
heb ook nooit beweerd dat ie niks voor terug krijgt
Kees drinkt cola, geen bierquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben immers zijn manager/belangenbehartiger
Doe je goedquote:
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Milou__ het volgende:
Owja, hoe kon ik dat dan weer vergeten
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
Niet dat ik morgen aankom en dat jullie alleen maar oog voor elkaar hebben
Dan blijven ik en mijn bier gewoon thuis hoor
Hey er moet iemand jou belangen behartigenquote:
Want dat kan ik niet zelf?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey er moet iemand jou belangen behartigen
Van de vorige meet waren ook foto's. Dus ik verwacht die ook van deze meet. En het liefst zo vaak mogelijk de dames samenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, dat zouden we toch nooooit doen
Halloquote:
Als je wat te bieden hebt, zullen we je heus niet vergetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
Niet dat ik morgen aankom en dat jullie alleen maar oog voor elkaar hebben
Dan blijven ik en mijn bier gewoon thuis hoor
I hate to say it butquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Van de vorige meet waren ook foto's. Dus ik verwacht die ook van deze meet. En het liefst zo vaak mogelijk de dames samen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
Als je ook wil komen, zeg het ff. Vast gezellig![]()
![]()
En heb ik een mooie carpool?
Aha, oke, ik denk dat ik mezelf wel kan presenterenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
je kan toch lekker op de bank zitten en het eerste kwartier effe kijken. daarna krijg je alle aandacht die je verdiend
Maar danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je wat te bieden hebt, zullen we je heus niet vergeten
Ze zeggen dat je rl veel beter beeld heb, dus beter kom je ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Van de vorige meet waren ook foto's. Dus ik verwacht die ook van deze meet. En het liefst zo vaak mogelijk de dames samen
Zijn we serieus over een meet? Ik ga er even vanuit dat we dan niet gaan bastenquote:
Vanaf nu ben je mijn fok-broertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |