quote:
Exactly my pointquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
oude dagen? toen was ik hier nog niet
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef G.Fawkes het volgende:
![]()
Piles, we hebben het over je gehadheb je het gelezen?
Oud is relatiefquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
oude dagen? toen was ik hier nog niet
Zo stil was hij toch niet?quote:
ohquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik weet het nu al niet meer
Dude, wtfquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik weet het nu al niet meer
Flauw grapje, maar okequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo stil was hij toch niet?
Geintje hoor
Hij onthoudt alleen belangrijke zaken ws...quote:
aahquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn mobiel vind die op niet zo leuk
Het was een goede grapquote:
Ben ik een keer lofend over je. Lees je het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees het niet, ik scroll er langs
* gaat teruglezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ben ik een keer lofend over je. Lees je het niet
Dit gaat je wat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
nou ik af er weer vandoor. dit gaat me te vraag. tot vanavond of morgen. kus
En terecht!quote:
Bij Cue is het af en toe ontcijferenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Dit gaat je wat?
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthoudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef G.Fawkes het volgende:
En terecht!
Ik heb het toch uitgelegd? Dat je in het weiland woont enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Cue is het af en toe ontcijferen
[..]
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthouden
Jammer dat mijn situatie niet begrepen wordt enzo![]()
![]()
Nee, ga het niet uitleggen...
Das waar, maar dat is nog maar de helft denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb het toch uitgelegd? Dat je in het weiland woont enzo
Ik heb gezegd dat je tof enzo bent. Wat wil je nou nog meerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is nog maar de helft denk ik![]()
Maar laat maar, ga het er hier niet over hebben
Welke situatie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Cue is het af en toe ontcijferen
[..]
Ohhhh, maar dat stuk heb ik helemaal niet teruggelezen, anders had ik het wel onthouden
Jammer dat mijn situatie niet begrepen wordt enzo![]()
![]()
Nee, ga het niet uitleggen...
Wil niet meer, maar het is maar de helft van het verhaal. Maar laat maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je tof enzo bent. Wat wil je nou nog meer
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
luctor! en kees ik snap je wel denk ik kus
Ik weet alleen dat je alles ver van elkaar ligt en dat je de mensen daar sukkels vind. Ik heb naar mijn weten niet meer gehoord. Maar goed, we zijn geen chicks onder elkaar dus als je het wilt zeggen dan zeg je het en anders niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil niet meer, maar het is maar de helft van het verhaal. Maar laat maar
Moet je ook teruglezenquote:
Je hebt ook niet meer gehoord iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet alleen dat je alles ver van elkaar ligt en dat je de mensen daar sukkels vind. Ik heb naar mijn weten niet meer gehoord. Maar goed, we zijn geen chicks onder elkaar dus als je het wilt zeggen dan zeg je het en anders niet.
Nee..quote:
Like I said: We zijn geen vrouwen onder elkaar. En je hebt mijn msn als je er over wilt praten. Onderwerp geslotenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je ook teruglezen
[..]
Je hebt ook niet meer gehoord idd
Maar ik ga niet alles hier posten![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Like I said: We zijn geen vrouwen onder elkaar. En je hebt mijn msn als je er over wilt praten. Onderwerp gesloten
Ik dacht dat jij weg wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
pas wanneer je uren op kees hebt ingepraat komt het pas he. niet erg hoor wel schattig.
omdat je het goede muziek vind? Of omdat je te lui bent om van muziek te wisselen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef mash_ het volgende:
Waarom luister ik heel de avond al eminem
Kimquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef mash_ het volgende:
Waarom luister ik heel de avond al eminem
ik ben er toch nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
ben ik ook. bestand is toch te groot door die op. haha. dacht kom even terug voor luctor maar dan blijft hij weg. stom
Ja, maar ik begin ook met een Pquote:
Alsof het over jou gaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin ook met een P
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
maar pieter jij bent hier de laatste tijm erg weinig geweest. waarom eigenlijk?
dat is vrij simpel uitgelegdquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..
Ik zit sinds 18 augustus een tweede poging afstuderen te doen en ik heb geen internet op mijn stage...
stage zonder i-net?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm.. hoe leg ik dat nou heel simpel uit..
Ik zit sinds 18 augustus een tweede poging afstuderen te doen en ik heb geen internet op mijn stage...
the horror...quote:
Ben ik al 1,5 uur aan het werkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef mash_ het volgende:
09:26 Rotterdam Alexander 1 Gouda Intercity (NS)
;r te vroeg voor op zaterdag
Anders had ik misschien in de pauze wat gepost.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja je zit zonder internet. dat is Klote maar wel handig voor je opdracht. en het gaat oké zonder internet. vooral vervelend omdat ik geen programmas kan terugkijken nu en mijn tvgids mis. en geen idee wat ik morgen en zondag de hele dag moet doen. haha
Dat heb ik 1 keer gehad. Toen ik wakker schrok wist ik niet of het maandag of zaterdag wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta tegen die tijd maar eens op denk ik. Ik hoop dat ik nu niet om 6 uur wakker schrik en denk dat ik naar mijn werk moet
Staat al aan hierquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
ah ik heb antwoord op mijn vraag haha kees
Zondag?quote:
Ik kan je ook niet teveel bezig houden morgen, ben hard aan het werk danquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is wel vroeg ja. hoop dat ik morgen tot na 9 kan slapen. dan gaat die dag nog eens voorbij
Men in Black II is net begonnen geloof ikquote:
Duidelijkquote:
afkorting voor?quote:
quote:
Die dude is zo niet grappig, die kerel.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Maarja daar zal jij weer anders over denken enzo
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Milou__ het volgende:
was ik weer
Nog niet klaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef mash_ het volgende:
dan me kamer maar even verder opruimen
MWDL vind je niks zeker?quote:
hoelaat de lamasquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
MWDL vind je niks zeker?
De Lama's straks?
Ik kan ook wel uitleggen hoe nieuwsgroepen werken als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |