quote:Tweedeklassers die me na doen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef RegenboogEter het volgende:
petjes die op hun hoofd liggen (liggen, ja) en telefoons waaruit klanken komen van Ali B zijn rotstemmetje
Met een bakkie koffie en een shagje de pauze ingaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef RegenboogEter het volgende:
Ik heb laatst American Spirit shag gekocht omdat ik alles een keer wil uitproberen, en dat beviel mij bijzonder goed, dus dat ben ik blijven roken. Nu ga ik elke pauze op school buiten op een bankje zitten met koffie en een shagje, maar helaas hebben die irritante gozertjes van 1.50 met petjes die op hun hoofd liggen (liggen, ja) en telefoons waaruit klanken komen van Ali B zijn rotstemmetje, hetzelfde bankje op het oog. Het zijn tweedeklassers en ze komen elke pauze bij MIJN bankje staan. Nou ja, zolang ze zich niet met mij bemoeien vind ik het best. Maar laatst was het raak.
"Meisje! Wat is dat voor shag?"
Ander jongetje: "Oooooh, HUH?! American Spirit? HUH?! Waar kun je dat kopen?"
Ik: "Gewoon in de tabakswinkel. Maar jullie kunnen het toch niet mee krijgen."
Nou, wel dus. Nu lopen alle tweedeklassertjes rond met American Spirit shag en ben ik niet cool meer met mijn toffe shag waar helemaal geen additieven aan zijn toegevoegd.
Klacht: Tweedeklassers die mijn reputatie omlaag halen.
Anders leer je lezen dommerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Je bent een meisje dat shag rookt, dus wat voor reputatie hebben we het over? Die van tokkie, hippie of die van gare tuinbroeklesbo?
Zie nou wel dat je prima oud kunt worden met koffie en shag!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een bakkie koffie en een shagje de pauze ingaan![]()
![]()
![]()
Je lijkt de boekhouder bij me op het werk wel. Alleen is die 65.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zie nou wel dat je prima oud kunt worden met koffie en shag!
Dat dus.quote:
Falen is menselijk...quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:52 schreef Agorias het volgende:
ik wilde hier een leuk quote topic van maken met
[..]
...
Dat lijkt me vrij normaal als je op de middelbare school zit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:51 schreef afcajos het volgende:
TS zit op een school met 13 jarige jongetjes
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Strani het volgende:
TS, doe aanstaande maandag gewoon alsof je een spuit heroine in je arm zet. Dinsdag doen ze het allemaal, Woensdag zie je ze niet meer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |