Blijkt wel weer dat wij ons moeten aanpassen maar zij niet. Hypocrietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
erg dit.
op die manier je eigen normen en waarden, geloof op anderen reflecteren.
sowieso, pas je aan aan de omgeving, respecteer het als iemand eens niet hetzelfde gelooft als jij
Post niet zo achterlijk manquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Waarmee ik de actie van de beide heren niet wil goedkeuren, een stok met spijkers, hoe ziek ben je dan?
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.quote:
Preventief tripje naar de TBS kliniek voor jou.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
quote:Het is maar een incidentje. Als die man gewoon geen biertje had gedronken was hij ook niet op die staaf met spijkers gevallen. Iedereen weet dat je tijdens de ramadan respect moet hebben voor de mensen die lijden onder het vasten.
Fucktard, dat is een leukequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Post niet zo achterlijk manFucktard
Je lijkt nu net zo een moslim als in de OP staat beschreven, hihihihi.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fucktard, dat is een leuke![]()
Maar wil je nu ontkennen dat je zwervers geen stinkende profiteurs vind die je lastig vallen met gebedel en dat je er misschien weleens een keertje eentje heb doodgewenst als hij niet van ophouden wist?
Als dat zo is ben je een beter mens dan ik.
BECAUSE YOU COULD BE NEXT! Pa-dam-tasj!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef HighVolume het volgende:
.... ach ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te gaan maken om dit soort berichten.Al jaren lezen we dit soort berichten en al jaren wordt er niks aangedaan.Dus blijkbaar is het niet boeiend waarom zouden wij ons hier nog druk om gaan maken ?
Lul niet zo dom joh. Er zijn zat zwervers die ongewild op straat komen te staan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Koel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijven
Karma, dude!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
Al aardig in de weekend stemming merk ik!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
Eenmaal een positie ingenomen, moet je deze natuurlijk zo extreem mogelijk verdedigen hè.. Is nu de Patrick Bateman in je wakker geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Nounou, zwervers vergassen alleen maar omdat ze er zijn, gaat ook wat ver.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef cheqy het volgende:
Lul niet zo dom joh. Er zijn zat zwervers die ongewild op straat komen te staan.
BTW: Vergassen dat tuig.
Tuurlijk joh. Cohen en de PvdA moeten zich gaan bemoeien met zaken in Brussel. Gewoon lekker alles op 1 grote hoop vegen en dan een complete bevolkinsgroep ervoor verantwoordelijk houden. Logisch.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat het grote downplayen door Job Cohen en consorten maar beginnen!
PvdA kom er maar in!
We are the worldquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef JohnDope het volgende:
Islam = vrede.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nounou, zwervers vergassen alleen maar omdat ze er zijn, gaat ook wat ver.
Nah nee hoor ben eigenlijk maar een watje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Eenmaal een positie ingenomen, moet je deze natuurlijk zo extreem mogelijk verdedigen hè.. Is nu de Patrick Bateman in je wakker geworden?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Helaas mist er bij sommige mensen iets waardoor ze maar gelijk doen wat in ze opkomt, zoals de zoon en vader uit de OP. Die kan je maar het beste levenslang opsluiten.
Niks downplayer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En kandidaat Downplayer nummer 1 heeft zich gemeld! Wie volgt!?
Precies !quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik word zó Marokkanenmoe...
En ook van hun vriendjes die dit weer allemaal goed proberen te praten. Onze MP Balkenende heb ik nooit een afkeurende mening horen hebben door de straatterreur waar de mocro's het monopolie op blijken te hebben, maar hij kapittelt wel degene die het wél openbaar afkeuren. Die Wilders zet die arme mensen 'in de hoek'.
Inderdaad die arme mensen waren gewon ontoerekeningsvatbaar, omdat ze al sinds zonsopkomst niets hadden gegeten. Het zou natuurlijk heel zuur zijn als ze door dit ongelukje het suikerfeest moeten missenquote:
Kunnen ze de Belg die dit geschreven heeft niet eens afranselen met een stok met spijkers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef zagevent het volgende:
Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar.
Zijn aanrander Rachid werd aangehouden.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Niks downplayer.
Ik doe niet mee met het Upplayen. Jammer voor je.
Je gaat wel voorbij aan zijn punt: Wat hebben de PvdA en Cohen nodig met een incident in België?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
En kandidaat Downplayer nummer 1 heeft zich gemeld! Wie volgt!?
Dat doen ze nu sowieso, in hun cel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Inderdaad die arme mensen waren gewon ontoerekeningsvatbaar, omdat ze al sinds zonsopkomst niets hadden gegeten. Het zou natuurlijk heel zuur zijn als ze door dit ongelukje het suikerfeest moeten missen
Nee de daders hebben (misschien) hun geloofsovertuiging gebruikt als excuus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik zal even je argument onderuit halen: deze daad is gedaan uit de geloofsovertuiging van die mensen. Dat is anders dan een verkrachting, vandaar dat je vergelijking ook als een lul op een drumstick slaat.
Och, stel dat dit in Nederland was gebeurt. Dan was onze marrokanen-knuffelaar Cohen met zijn allochtonen-partij de PvdA er als de kippen bij om vooral te roepen dat het een 'incident' is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je gaat wel voorbij aan zijn punt: Wat hebben de PvdA en Cohen nodig met een incident in België?
Ik heb even je stelling verbeterd, deze was overduidelijk fout.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Nee de daders hebben (misschien) hun geloofsovertuiging gebruikt als excuus. aanleiding
Als een christenen een massamoord pleegt en zegt dat die dat van Jezus moest doen, ga je dan ook het christendom bekritiseren?
Vaag? Nee, hoor. Dat zie je vaker bij dat minder ontwikkelde volk. Waarom je gedragen als je eens lekker aangeschoten wild straffeloos kan mishandelen. Net als wilde beesten die bloed ruiken. Tijdje terug ook zoiets bij opspring verzocht. Midden in de nacht in Rotterdam wordt Antilliaan 1 flink mishandeld door Antilliaan 2, waarna er opeens overal anderen vandaan kwamen en het slachtoffer ook vreselijk schopten en sloegenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef DroogDok het volgende:
Ook vaag trouwens dat er blijkbaar een groep jongenren mee ging doen.
Dus bij een volgend bericht over pedo priester ga jij Rouvoet en JP ook oproepen om de boel te gaan sussen. Prima.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb even je stelling verbeterd, deze was overduidelijk fout.
Ik bekritiseer elk geloof, daar elk geloof bloed aan de handen heeft.
wtf hebben de Marokkanen hiermee te maken, ik lees helemaal nergens iets over etnische achtergrond ..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik word zó Marokkanenmoe...
Er is nergens uit het bericht op te maken wat de afkomst van die paar anderen is die op het laatst mee gingen doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vaag? Nee, hoor. Dat zie je vaker bij dat minder ontwikkelde volk. Waarom je gedragen als je eens lekker aangeschoten wild straffeloos kan mishandelen. Net als wilde beesten die bloed ruiken. Tijdje terug ook zoiets bij opspring verzocht. Midden in de nacht in Rotterdam wordt Antilliaan 1 flink mishandeld door Antilliaan 2, waarna er opeens overal anderen vandaan kwamen en het slachtoffer ook vreselijk schopten en sloegen
De korte rokjes in Maleisië waren erg kortquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Polderhaai het volgende:
Neee joh,dit heeft helemaal niets met geloofsovertuiging te maken! Dit was gewoon een doorgedraaide eenling..."Dat doet ie anders nooooit,hoor" . Tuurlijk.
Sommige mensen zullen pas geloven dat de islam een agressieve en opruiende doctrine is als hun kop de goot inrolt nadat die is afgehakt omdat ze een te korte broek droegen in Amsterdan zuid-oost....
Ja? En wat heeft dit willekeurige bericht voor relevante waarde aan dit onderwerp dan te proberen deze verachtelijke daad te bagetaliseren?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef t-8one het volgende:
hehh, altijd weer die moslims
http://www.ad.nl/binnenland/article1377837.ece
oeps........
Ja dat heb je ook bij die voetbalsupporters die het ene moment elkaar de hersens in slaan en het andere moment samen gaan werken tegen de politie. Of die mariniers die denken het recht te hebben om een stationsplein schoon te vegen. Of Den Bossche buurtbewoners die niet vragen wat er gebeurd was maar meteen 3 dagen gaan rellen in hun wijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vaag? Nee, hoor. Dat zie je vaker bij dat minder ontwikkelde volk. Waarom je gedragen als je eens lekker aangeschoten wild straffeloos kan mishandelen. Net als wilde beesten die bloed ruiken. Tijdje terug ook zoiets bij opspring verzocht. Midden in de nacht in Rotterdam wordt Antilliaan 1 flink mishandeld door Antilliaan 2, waarna er opeens overal anderen vandaan kwamen en het slachtoffer ook vreselijk schopten en sloegen
Allemaal speculatie en gewauwel in de ruimte.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Och, stel dat dit in Nederland was gebeurt. Dan was onze marrokanen-knuffelaar Cohen met zijn allochtonen-partij de PvdA er als de kippen bij om vooral te roepen dat het een 'incident' is.
Dat het incident (geweld tegen niet-moslims) blijkbaar steeds vaker voorkomt, hey
Het is Brussel, dan zijn het in ieder geval zo goed als zeker Noordafrikanen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf hebben de Marokkanen hiermee te maken, ik lees helemaal nergens iets over etnische achtergrond ..
het is moslim en het doet gestoord dus het moet wel Marokkaans zijn .. ?
Doh! In brussel wonen zeer veel extreem gelovige moslims,deze daad gebeurde tijdens de ramadan in een bekende moslimwijk(1/3 van Brussel,overigens) dus,iedereen met een paar actieve hersencellen telt 1 plus 1 op en,ja hoor,het ging hier om opgenaaide(hoogstwaarschijnlijk marokkaanse)moslims....quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is nergens uit het bericht op te maken wat de afkomst van die paar anderen is die op het laatst mee gingen doen.
Maar ja, Brussel kent zo ook z'n mindere buurten.
bagetaliseren in ieder geval niet, maar ik hoop dat je het wel begrijpt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Ja? En wat heeft dit willekeurige bericht voor relevante waarde aan dit onderwerp dan te proberen deze verachtelijke daad te bagetaliseren?
Bagetaliseer,bagetaliseer.......quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook bij die voetbalsupporters die het ene moment elkaar de hersens in slaan en het andere moment samen gaan werken tegen de politie. Of die mariniers die denken het recht te hebben om een stationsplein schoon te vegen. Of Den Bossche buurtbewoners die niet vragen wat er gebeurd was maar meteen 3 dagen gaan rellen in hun wijk.
Minder ontwikkeld volk heb je overal.
OK, het voorbeeld wat ik gebruikte waren toevallig ook allochtonen, maar dit gebeurt natuurlijk ook bij blank minderontwikkeld volk zoals voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook bij die voetbalsupporters die het ene moment elkaar de hersens in slaan en het andere moment samen gaan werken tegen de politie. Of die mariniers die denken het recht te hebben om een stationsplein schoon te vegen. Of Den Bossche buurtbewoners die niet vragen wat er gebeurd was maar meteen 3 dagen gaan rellen in hun wijk.
Minder ontwikkeld volk heb je overal.
Nee, dat klopt. Dat waren geen moslims, marokannen, whatever, en dan is het minder erg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Ja? En wat heeft dit willekeurige bericht voor relevante waarde aan dit onderwerp dan te proberen deze verachtelijke daad te bagetaliseren?
Ach maar natuurlijk,niet-moslims trappen zwervers ook dood als die een biertje drinkt tijdens de ramadan,hè? En niet-moslims verstoten en/of stenigen hun vrouwen ook als ze geweldadig verkracht zijn,toch? Ga toch lekker naar Soedan verhuizen man,moslimknuffelaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef t-8one het volgende:
[..]
bagetaliseren in ieder geval niet, maar ik hoop dat je het wel begrijpt.
Zullen we verder gaan met moslims op een hoop vegen? de oven staat al aan.
Het waren vast van die autochtone bekeerlingen. Abdul Jabbar van de Ven en zijn matties.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf hebben de Marokkanen hiermee te maken, ik lees helemaal nergens iets over etnische achtergrond ..
En diegene die meer hersencellen hebben zijn niet zo snel met hun oordeel en maken het ook niet erger dan het is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Doh! In brussel wonen zeer veel extreem gelovige moslims,deze daad gebeurde tijdens de ramadan in een bekende moslimwijk(1/3 van Brussel,overigens) dus,iedereen met een paar actieve hersencellen telt 1 plus 1 op en,ja hoor,het ging hier om opgenaaide(hoogstwaarschijnlijk marokkaanse)moslims....
Dit geweld ook kom op zeg het mag dan een zwerver zijn maar dan nog je gaat toch niet zomaar mensen slaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:36 schreef Seneca het volgende:
Dit soort intolerantie moet gewoon keihard aangepakt worden. Dat het hier om Moslims gaat is verder niet relevant imho.
Mooi,dat is al een nutteloos figuur minder. Met opzet blinde vinken voor de moslimdreiging,daar winnen we geen oorlog mee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat waren geen moslims, marokannen, whatever, en dan is het minder erg.
Buiten dat dit een verachtelijke daad is, heb ik geen zin in een topic wat weer de kant opgaat dat de Islam de wereld over gaat nemen en dat als we niks doen we straks allemaal in burka en jallabia (of hoe het ook heet) rondlopen.
En dat degenen die niet minstens door een Marokkaan zijn neergestoken geen recht van spreken hebben en maar moeten afwachten tot het wel gebeurd.
Ben weg hier.
ok... jij je zin, niet-moslims doen het zonder reden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Ach maar natuurlijk,niet-moslims trappen zwervers ook dood als die een biertje drinkt tijdens de ramadan,hè? En niet-moslims verstoten en/of stenigen hun vrouwen ook als ze geweldadig verkracht zijn,toch? Ga toch lekker naar Soedan verhuizen man,moslimknuffelaar...
Sterker nog, ik verwacht niet anders van deze twee gristelijke-geindoctrineerde paupers.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:39 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dus bij een volgend bericht over pedo priester ga jij Rouvoet en JP ook oproepen om de boel te gaan sussen. Prima.
Ja, tuurlijk, alle moslims knuppelen hun medemensen neer die niet-moslim zijn als ze overdag eten. Dat is een gebod van de Islam. Je ziet tijdens de Ramadan ook allemaal bebloede mensen op straat liggen die door moslims in elkaar zijn getimmerd omdat ze overdag aten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef Polderhaai het volgende:
Neee joh,dit heeft helemaal niets met geloofsovertuiging te maken! Dit was gewoon een doorgedraaide eenling..."Dat doet ie anders nooooit,hoor" . Tuurlijk.
Sommige mensen zullen pas geloven dat de islam een agressieve en opruiende doctrine is als hun kop de goot inrolt nadat die is afgehakt omdat ze een te korte broek droegen in Amsterdan zuid-oost....
Sterk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:47 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Bagetaliseer,bagetaliseer.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De intelligentie-troefkaart spelen is zooooooooooo 2004quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En diegene die meer hersencellen hebben zijn niet zo snel met hun oordeel en maken het ook niet erger dan het is.
Uhuh....Het is heel makkelijk,if it looks like a duck,quacks like a duck and waggles like a duck,guess what??? It probably IS a duck!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En diegene die meer hersencellen hebben zijn niet zo snel met hun oordeel en maken het ook niet erger dan het is.
Het is in dit geval 1 persoon die neergeknuppeld wordt. Maakt dat de daad erger? I think not.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, alle moslims knuppelen hun medemensen neer die niet-moslim zijn als ze overdag eten. Dat is een gebod van de Islam. Je ziet tijdens de Ramadan ook allemaal bebloede mensen op straat liggen die door moslims in elkaar zijn getimmerd omdat ze overdag aten.
Uiteraard, maar het geweld is hier dan ook het gevolg van intolerantie. Ik zie liever dat we de oorzaak bestrijden in plaats van het gevolg. Dat doet het kabinet al genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit geweld ook kom op zeg het mag dan een zwerver zijn maar dan nog je gaat toch niet zomaar mensen slaan
Weet je,je hebt volgens mij helemaal gelijk,de islam is natuurlijk een vredelievende doctrine en in de koran word nergens geweld gepredikt en al helemaal niet opgeroepen om bloed van ongelovigen te spillen....quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, alle moslims knuppelen hun medemensen neer die niet-moslim zijn als ze overdag eten. Dat is een gebod van de Islam. Je ziet tijdens de Ramadan ook allemaal bebloede mensen op straat liggen die door moslims in elkaar zijn getimmerd omdat ze overdag aten.
"Marrokaanse islamieten helpen niet-gelovige zwerver van verslaving af".quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Megumi het volgende:
Wat ik me afvraag of de zwerver nu van zijn alcohol verslaving af is?
Er is wel een verschil tussen denken, zeggen en doen, maar ik mag hopen dat er, wanneer je bepaalde groepen doodwenst, meteen een stem in je hoofd opkomt die een dergelijke gedachte veroordeelt. Dat lijkt me een redelijk betrouwbare bullwark tegen uitvoering namelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nah nee hoor ben eigenlijk maar een watje.
En er is gelukkig nog wel verschil tussen denken, zeggen en doen. Helaas mist er bij sommige mensen iets waardoor ze maar gelijk doen wat in ze opkomt, zoals de zoon en vader uit de OP. Die kan je maar het beste levenslang opsluiten.
Ook vaag trouwens dat er blijkbaar een groep jongenren mee ging doen.
Ik vond het wel een leuk inkoppertje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De intelligentie-troefkaart spelen is zooooooooooo 2004
Wordt ook meestal gebruikt door iemand die overduidelijk de discussie niet kan winnen trouwens.
Maar jij hebt gelukkig weer een topic gevonden om ons te waarschuwen voor het dreigende gevaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Weet je,je hebt volgens mij helemaal gelijk,de islam is natuurlijk een vredelievende doctrine en in de koran word nergens geweld gepredikt en al helemaal niet opgeroepen om bloed van ongelovigen te spillen....
Droom maar lekker verder joh.
Welnee, hij is eerder beïnvloed door allerlei bizarre progressieve ideeën. In dit geval het vreemde idee dat vooroordelen slecht zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Uhuh....Het is heel makkelijk,if it loks like a duck,quacks like a duck and wagles like a duck,guess what??? It probably IS a duck!
De kronkels waarin jij je wenetlt om maar te kunnen blijven ontkennen dat het hier niet om een walgelijk agressieve en gebrainwashte moslimfanatiekeling gaat,is werkelijk stuitend! In mijn ogen ben you vroeger in een vorig leven(daar geloof je vast in)lid geweest van die andere landsverradende clun,je weet wel,de NSB....![]()
Niet onterecht dat ik aan jouw hoeveelheid hersencellen twijfel want blijkbaar kun je slecht lezen of zeer slecht redeneren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:57 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Uhuh....Het is heel makkelijk,if it looks like a duck,quacks like a duck and waggles like a duck,guess what??? It probably IS a duck!
De kronkels waarin jij je wentelt om maar te kunnen blijven ontkennen dat het hier niet om een walgelijk agressieve en gebrainwashte moslimfanatiekeling gaat,is werkelijk stuitend! In mijn ogen ben you vroeger in een vorig leven(daar geloof je vast in)lid geweest van die andere landsverradende clan,je weet wel,de NSB....![]()
Gevaar? Gevaar? Hoe kom je daar nou bij! Er is h-e-l-e-m-a-a-l NIETS an de hand met die fijne islam in ons land en al helemaaal niet met zijn beleidende moslims.....nou goed? Islam=vrede,toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Maar jij hebt gelukkig weer een topic gevonden om ons te waarschuwen voor het dreigende gevaar.
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Marokkaans tuig dus.quote:BRUSSEL - Een dakloze heeft deze week in Brussel een afranseling door twee Marokaanse mannen maar net overleefd. De man dronk in het openbaar een biertje toen hij door een jongen werd geslagen met een met spijkers beslagen staaf.
Bron
In diverse threads heb ik jou anders kwistig de Wilders/nazi vergelijking zien gebruiken,ik dacht dat een koekje van eigen deeg wel op z'n plaats was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:04 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Niet onterecht dat ik aan jouw hoeveelheid hersencellen twijfel want blijkbaar kun je slecht lezen of zeer slecht redeneren.
Ik ben nergens aan het ontkennen dat de dader een moslimfanatiekeling is. Mij dan ook gaan uitmaken voor NSB'er is wel bijzonder triest.
Mmmm Stalin?Mao? En Noord-Korea?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb even je stelling verbeterd, deze was overduidelijk fout.
Ik bekritiseer elk geloof, daar elk geloof bloed aan de handen heeft.
Spreek voor jezelf. En zijn ze toen verwijderd? Of zwaar mishandeld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef LeroyBig het volgende:
Ach toen Mariniers de dam ontruimde door de zwervers en de junks daar in elkaar te slaan vond nederland het schitterend.
quote:
Ik heb nog nooit Wilders met een nazi vergeleken. Dus je praat nu echt complete onzin.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:11 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
In diverse threads heb ik jou anders kwistig de Wilders/nazi vergelijking zien gebruiken,ik dacht dat een koekje van eigen deeg wel op z'n plaats was.
En inderdaad,het grootste zwaktebod wat je in dergelijke discussies kunt doen,is je proberen voor te staan op je evt. en vermeende intelligentie.....zo pathetisch.![]()
Anyhows,ik moet weer 'ns aan de slag.
Tot laterz mensen
Gelukkig hoef ik niet te dromen en te fantaseren om er achter te komen wat de Islam precies inhoudt. Ik kan het tegenwoordig gewoon opzoeken in boeken of op internet. Mooi hè?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Weet je,je hebt volgens mij helemaal gelijk,de islam is natuurlijk een vredelievende doctrine en in de koran word nergens geweld gepredikt en al helemaal niet opgeroepen om bloed van ongelovigen te spillen....
Droom maar lekker verder joh.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijven
PvdA bashen is zooooo 2007quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, stel dat dit in Nederland was gebeurt. Dan was onze marrokanen-knuffelaar Cohen met zijn allochtonen-partij de PvdA er als de kippen bij om vooral te roepen dat het een 'incident' is.
Dat het incident (geweld tegen niet-moslims) blijkbaar steeds vaker voorkomt, hey
Ach ja, Mein Kampf leest ook lekker weg hoor. Aanradertjequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te dromen en te fantaseren om er achter te komen wat de Islam precies inhoudt. Ik kan het tegenwoordig gewoon opzoeken in boeken of op internet. Mooi hè?
Prima, doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is in dit geval 1 persoon die neergeknuppeld wordt. Maakt dat de daad erger? I think not.
Het ergste is dat dit uit een geloofsovertuiging gebeurt, in een buurland .
Niks geen onderontwikkelde apen in een oekoeboekoeland, het gebeurt in de achtertuin.
Wanneer gaan we eens wakker worden en realiseren dat er een probleem is met betrekking tot religeuze stromingen binnen Europa of onze eigen landsgrenzen?
En dat onderste gedeeltequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef t-8one het volgende:
hehh, altijd weer die moslims
http://www.ad.nl/binnenland/article1377837.ece
oeps........
Is dit de eerste of was er al een eerdere?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, Mein Kampf leest ook lekker weg hoor. Aanradertje
Ik denk niet dat je mijn punt begrijptquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is dit de eerste of was er al een eerdere?
WOII vergelijking that is.
Goh, je vergelijkt de Islam/de Koran met Hitler en zijn Mein Kampf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn punt begrijpt
Hey, in beide gevallen staat toch precies beschreven hoe we tegen die 'religeuze' stromingen aan moeten kijken ? Je kwam zelf met het argument dat je het zo mooi kon nalezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goh, je vergelijkt de Islam/de Koran met Hitler en zijn Mein Kampf.Wat intelligent! Jij hebt verstand van zaken.
Dat neemt niet weg dat je met je rotpoten van onze rotzwervers hebt af te blijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Aankijken tegen religieuze stromingen? Volgens mij zei ik dat ik er in kan opzoeken wat de Islam precies inhoudt en dat ik daarom dus niet hoef te dromen, te fantaseren of anderen hersenloos hoef na te praten over wat de Islam wel eens in zou kunnen houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, in beide gevallen staat toch precies beschreven hoe we tegen die 'religeuze' stromingen aan moeten kijken ? Je kwam zelf met het argument dat je het zo mooi kon nalezen
En, ben je er al uit over wat de Islam is? Is de Islam al vrede?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aankijken tegen religieuze stromingen? Volgens mij zei ik dat ik er in kan opzoeken wat de Islam precies inhoudt en dat ik daarom dus niet hoef te dromen, te fantaseren of anderen hersenloos hoef na te praten over wat de Islam wel eens in zou kunnen houden.
onze?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Sphere het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je met je rotpoten van onze rotzwervers hebt af te blijven.
Dus dan moeten ze kapot?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef t-8one het volgende:
[..]
onze?
Normaal zijn zwervers het laagste van het laagste, maar zodra er moslims in het spel zijn, zijn staan zelfs belgische zwervers nog hoger in het kastenstelsel.
Jawel dat is wel relevant zij deden dit vanwege hun geloof. Ze deden dit niet omdat er een zwerver voor de deur stond. Zij vonden dat hun geloof hen het recht gaf om een andere man te zeggen wat hij wel en niet mag doen en daarna ook nog even te straffen?! Iets dat nog al vaak voorkomt bij dat geloof. Gewoon je ogen ervoor sluiten en zeggen dat die 2 niets met elkaar te maken hebben is naïef. Dit moet aangepakt worden want het wordt alsmaar erger.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:36 schreef Seneca het volgende:
Dit soort intolerantie moet gewoon keihard aangepakt worden. Dat het hier om Moslims gaat is verder niet relevant imho.
nou nee, die doen het 'just voor fun', en daar maken ze dan een film van en die verkoopt nog ook .. bumfights, ooit van gehoord, misschien zelfs gekeken ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
Ach maar natuurlijk,niet-moslims trappen zwervers ook dood als die een biertje drinkt tijdens de ramadan,hè?
Dat is toch heel wat anders, ook al is dat ook triest.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:00 schreef moussie het volgende:
[..]
nou nee, die doen het 'just voor fun', en daar maken ze dan een film van en die verkoopt nog ook .. bumfights, ooit van gehoord, misschien zelfs gekeken ?
quote:maar kon niet voorkomen dat de beul een slagader in zijn been trof. Het bloed gutste uit de wonde.
Helaas begrijpen sommige mensen (heel veel trouwens) blijkbaar niet dat moslims ook maar mensen zijn en dat een moslim niet altijd conform zijn religie hoeft te ageren. Blijkbaar ziet men iedere moslim als verpersoonlijking van de Islam.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daarnaast mag je volgens de Koran heul geen mensen in elkaar timmeren, dus dat Moslims kunnen ze ook wel weg laten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef Toeps het volgende:
Daarnaast mag je volgens de Koran heul geen mensen in elkaar timmeren, dus dat Moslims kunnen ze ook wel weg laten.
nah, bumfights gaat echt wel verder dan dat .. de croqhunter naspelen met niets-vermoedende slapende zwervers bvb, en dat ze ze achteraf 20 $ of zo hebben gegeven doet daar weinig aan af ..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders, ook al is dat ook triest.
In bumfights betalen ze zwervers gewoon om met elkaar te vechten. Hier word er 1 in elkaar gebeukt vanwege de religieuze motieven van een stelletje mentaal defecten.
Mensen zijn ook maar mensen, maar zodra ze zich achter hun religie gaan verschuilen om een of andere debiele daad zoals geweldplegen goed te praten, zijn ze onderdeel van een groter geheel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Helaas begrijpen sommige mensen (heel veel trouwens) blijkbaar niet dat moslims ook maar mensen zijn en dat een moslim niet altijd conform zijn religie hoeft te ageren. Blijkbaar ziet men iedere moslim als verpersoonlijking van de Islam.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef t-8one het volgende:
[..]
onze?
Normaal zijn zwervers het laagste van het laagste, maar zodra er moslims in het spel zijn, zijn staan zelfs belgische zwervers nog hoger in het kastenstelsel.
Laten we het wel eventjes aan hun eiegen cultuur aanpassen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef Hathor het volgende:
Vader en zoon, beiden een weekendje op een schavot, zoals vroeger werd gedaan, en dan maar tomaten stenen mikken voor een kwartje per stuk.
Mijn nederige excuses, je hebt uiteraard volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laten we het wel eventjes aan hun eiegen cultuur aanpassen.
Het is nog altijd aan de zwerver om te kiezen er aan mee te doen of niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
nah, bumfights gaat echt wel verder dan dat .. de croqhunter naspelen met niets-vermoedende slapende zwervers bvb, en dat ze ze achteraf 20 $ of zo hebben gegeven doet daar weinig aan af ..
en tja, getuige al die filmpies die toen op het net verschenen hebben aardig wat jongelui het een en ander nagespeeld, een paar keer zelfs met dodelijke afloop ..
maw, wat het mentale defect aangaat ontloopt het elkaar niet zo veel .. een jongere die van films als bumfights geniet en het zelfs naspeelt is imho even gestoord als zo'n godsdienstgek
damn man, ze deden niet mee, ze werden gewoon midden in de nacht overvallen .. dat met dat geknok van zwervers tegen elkaar was een ander hoofdstuk, net als die tatoeage op het voorhoofd ..quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is nog altijd aan de zwerver om te kiezen er aan mee te doen of niet.
Hij houd ze niet een geweer tegen het hoofd o.i.d.
Mensen die TV-Shows na gaan doen zijn weer een heel ander discussiepunt die ik niet echt on-topic vind in deze.
Bumfights is ook een stuk snot zonder bestaansrecht. Maar het feit blijft wel een verschil.
Een zwerver die meedoet in zo'n show <---> Stelletje mongolen die een zwerver kapotmaken omdat hij een biertje drinkt en zij dat niet tof vinden.
Een fatsoenlijke krant houdt dergelijke zaken onder de pet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is dat een krant? Mèn, het kan dus nog erger dan de Telegraaf.
eens, zal een heel zielig verhaal nog achter zitten zoals hongerige moslims.quote:Ben overigens erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Mss heeft ie gewoon schijt aan de rammeldamquote:Zwerver piste niet toevallig het portiek van de mannen onder? (Niet dat dat het geweld rechtvaardigt natuurlijk, maar ik denk dat er wel meer achter zit.)
Klopt, protestanten vasten tegelijkertijd met moslims.quote:Daarnaast mag je volgens de Koran heul geen mensen in elkaar timmeren, dus dat Moslims kunnen ze ook wel weg laten.
Een fatsoenlijke krant brengt dergelijke zaken op een normale manier, zonder sensatie zucht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:59 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke krant houdt dergelijke zaken onder de pet.
kom nou zeg, een krant heeft ook winstoogmerk of denk je dat ze voor de katsekut werken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke krant brengt dergelijke zaken op een normale manier, zonder sensatie zucht.
Zeker weten dat er ook een artikel aan werd besteedt. Tegenwoordig is het heel gewoon dat zelfs "opoe's laatste nummertje" met grote koppen in de krant staat.quote:Wat ik me altijd afvraag, had dit artikel er ook gestaan als de daders geen moslims waren geweest? (er even vanuitgaande dat ze dan wel een moord gepleegd hadden)
Nieuws is nieuws.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke krant brengt dergelijke zaken op een normale manier, zonder sensatie zucht.
Wat ik me altijd afvraag, had dit artikel er ook gestaan als de daders geen moslims waren geweest? (er even vanuitgaande dat ze dan wel een moord gepleegd hadden)
Wat lul je nou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef zagevent het volgende:
Voila, het begint al. Wat moet er nog gebeuren eer de moslimknuffelaars de ogen opendoen?
Dan stap ik bij deze uit die verglijking. Want ik heb welgeteld 1 halve aflevering gezien toen vond ik het wel welletjes.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:49 schreef moussie het volgende:
[..]
damn man, ze deden niet mee, ze werden gewoon midden in de nacht overvallen .. dat met dat geknok van zwervers tegen elkaar was een ander hoofdstuk, net als die tatoeage op het voorhoofd ..
Wie? Drinkende zwervers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
deze soort mensen mogen direct de doodstraf krijgen.
Meki je vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
deze soort mensen mogen direct de doodstraf krijgen.
Dat zwervers laag in de sociale klasse staan, betekent natuurlijk niet dat ze vogelvrij zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:51 schreef t-8one het volgende:
[..]
onze?
uiteraard zijn ze dat .. zelfs ik als ongelovige weet dat een moslim zich niet zo hoort te gedragen, en al helemaal niet tijdens ramadan, dat hoort een tijd van bezinning te zijn ..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan stap ik bij deze uit die verglijking. Want ik heb welgeteld 1 halve aflevering gezien toen vond ik het wel welletjes.
Neemt niet werk dat de personen in deze gewoon krank im kopf zijn en daar mag best "wat" mee gedaan worden.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind het respectloos om tijdens Ramadan in het openbaar te eten of drinken. Het is maar 1 maandje per jaar, dan kan je je toch wel even inhouden? Ik consumeer tijdens deze maand ook alleen binnen.
Ik hoop t ookquote:
Ah, je bent je alvast aan het indekkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind het respectloos om tijdens Ramadan in het openbaar te eten of drinken. Het is maar 1 maandje per jaar, dan kan je je toch wel even inhouden? Ik consumeer tijdens deze maand ook alleen binnen.
Ah, dus je bent bang voor moslims. Wat ben je nou voor een xenofoob?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik consumeer tijdens deze maand ook alleen binnen.
Jij stopt dus nooit een snickers, ijsje of patatje achter je kiezen op straat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:42 schreef Dagonet het volgende:
Ik consumeer alleen binnen of in een restaurant, op straat eten vind ik sowieso blegh
Ik vind het respectloos dat iedereen rekening moet houden met een geloofsritueel of hoe je het ook wil noemen. Mensen zijn vrij om te vasten en krijgen vrij voor feestdagen enz., is dat niet genoeg? Nu moet ik ook nog rekening gaan houden met mensen die door hun overtuiging niet kunnen eten, en mezelf uithongeren?? FF serieus.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:13 schreef Sphere het volgende:
[..]
Jij stopt dus nooit een snickers, ijsje of patatje achter je kiezen op straat?
De Koran geeft zelf een heleboel uitzonderingen op die 'regel', dus zo streng is het eigenlijk helemaal niet .. dit zijn gewoon van die rare gasten die elk excuus aangrijpen om erop los te meppen, enge fanatiekelingen die denken een roeping te hebben of zoietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos dat iedereen rekening moet houden met een geloofsritueel of hoe je het ook wil noemen. Mensen zijn vrij om te vasten en krijgen vrij voor feestdagen enz., is dat niet genoeg? Nu moet ik ook nog rekening gaan houden met mensen die door hun overtuiging niet kunnen eten, en mezelf uithongeren?? FF serieus.....
Als je bedoelt dat niet iedereen over één kam geschoren moet worden, ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:00 schreef moussie het volgende:
[..]
De Koran geeft zelf een heleboel uitzonderingen op die 'regel', dus zo streng is het eigenlijk helemaal niet .. dit zijn gewoon van die rare gasten die elk excuus aangrijpen om erop los te meppen, enge fanatiekelingen die denken een roeping te hebben of zoiets
yeah rightquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:38 schreef StefanP het volgende:
Een achterlijk geloof voor achterlijke mensen. En Europa laat dat uitschot maar lekker toe. Over een paar jaartjes zijn ze groot genoeg om alles voor elkaar te krijgen. Moet je eens opletten hoe Europa er dan uit zal gaan zien. Denk maar niet dat ze net zo vriendelijk zullen zijn voor jullie zoals jullie dat nu voor hen zijn...
de spijker op zijn kop.. respect voor andere geloven danwel normen en waarden gaat er bij dat volk niet in. maar dat mag je niet zeggen want dan discrimineer jequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
erg dit.
op die manier je eigen normen en waarden, geloof op anderen reflecteren.
sowieso, pas je aan aan de omgeving, respecteer het als iemand eens niet hetzelfde gelooft als jij
Dit is een hele geruststelling, dat het eten van een ijsje op straat door niet-moslims tijdens de ramadan onder de uitzondering van de Koran valt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:00 schreef moussie het volgende:
[..]
De Koran geeft zelf een heleboel uitzonderingen op die 'regel', dus zo streng is het eigenlijk helemaal niet .. dit zijn gewoon van die rare gasten die elk excuus aangrijpen om erop los te meppen, enge fanatiekelingen die denken een roeping te hebben of zoiets
de meeste moslims gaan daar idd heel relaxed mee om, maar ja, je hebt in elke groep van die mafketels die het geloof aanpassen aan de persoonlijke frustratie van het moment en van daaruit agerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is een hele geruststelling, dat het eten van een ijsje op straat door niet-moslims tijdens de ramadan onder de uitzondering van de Koran valt.
Ik stap al dik 40 jaar gewoon op de mensen af en vraag het ze .. moest ook wel zo vroeger, in de tijd voor alles te googelen was .. en tja, religies en hun impact op de mensheid is mi een van de boeiendste thema's op deze planeet, en in 40+ jaar tijd hoor en lees je heel veel damianquote:Ik vind het overigens erg bewonderenswaardig dat jij als Duitse met Joods bloed zoveel gedetailleerde kennis hebt over bepaalde bepalingen uit de Koran.
Inclusief pappen en nathouden mousje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:24 schreef moussie het volgende:
[..]
de meeste moslims gaan daar idd heel relaxed mee om, maar ja, je hebt in elke groep van die mafketels die het geloof aanpassen aan de persoonlijke frustratie van het moment en van daaruit ageren
[..]
Ik stap al dik 40 jaar gewoon op de mensen af en vraag het ze .. moest ook wel zo vroeger, in de tijd voor alles te googelen was .. en tja, religies en hun impact op de mensheid is mi een van de boeiendste thema's op deze planeet, en in 40+ jaar tijd hoor en lees je heel veel damian
ga toch weg man, hetgeen er 'pappen en nathouden' genoemd wordt is 9 van de 10 keer niets anders dan een andere bevolkingsgroep die gebruik maakt van de grondwettelijk vastgelegde rechten ..quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Inclusief pappen en nathouden mousje.
Die Moslims in princype niet nee. De extra wetten voor "veiligheid" die onze lieve overheid n.a.v. daarvan denkt te moeten aanstellen wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ga toch weg man, hetgeen er 'pappen en nathouden' genoemd wordt is 9 van de 10 keer niets anders dan een andere bevolkingsgroep die gebruik maakt van de grondwettelijk vastgelegde rechten ..
ze 'krijgen' moskeeën bvb, jaren de topper in de lijst van 'pappen en nathouden', terwijl dat niets anders is dan een vastgelegd recht dat iedereen heeft in dit prachtige en nu nog vrije land ..
en weet je wat het erge is, die paar extreme lui van die 6% (of wat het is) moslims in ons land, die hebben eigenlijk geen enkele macht, die kunnen onze vrijheid nog niet eens echt bedreigen ..
wie dat wel kan zijn van die xenofobe gastjes die allerhande regels willen gaan invoeren om de vrijheid van bepaalde bevolkingsgroepen te beperken
Politieke correctie is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Preventief tripje naar de TBS kliniek voor jou.....
Dat is ook de reden waarom Cohen eerder op zoek gaat naar Pickwick dan contact te zoeken met Guantanamo Bay.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de spijker op zijn kop.. respect voor andere geloven danwel normen en waarden gaat er bij dat volk niet in. maar dat mag je niet zeggen want dan discrimineer je
De aanleiding maakt het misschien iets anders.quote:Op maandag 22 september 2008 08:08 schreef Billary het volgende:
Erg ja, maar geen nieuwswaarde- dat daklozen in elkaar worden geslagen...
Niet alleen ervaring, maar ze heeft er een gigantisch talent voor. Net als voor het verdraaien van woorden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Inclusief pappen en nathouden mousje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |