Blijkt wel weer dat wij ons moeten aanpassen maar zij niet. Hypocrietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
erg dit.
op die manier je eigen normen en waarden, geloof op anderen reflecteren.
sowieso, pas je aan aan de omgeving, respecteer het als iemand eens niet hetzelfde gelooft als jij
Post niet zo achterlijk manquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Waarmee ik de actie van de beide heren niet wil goedkeuren, een stok met spijkers, hoe ziek ben je dan?
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.quote:
Preventief tripje naar de TBS kliniek voor jou.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
quote:Het is maar een incidentje. Als die man gewoon geen biertje had gedronken was hij ook niet op die staaf met spijkers gevallen. Iedereen weet dat je tijdens de ramadan respect moet hebben voor de mensen die lijden onder het vasten.
Fucktard, dat is een leukequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Post niet zo achterlijk manFucktard
Je lijkt nu net zo een moslim als in de OP staat beschreven, hihihihi.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fucktard, dat is een leuke![]()
Maar wil je nu ontkennen dat je zwervers geen stinkende profiteurs vind die je lastig vallen met gebedel en dat je er misschien weleens een keertje eentje heb doodgewenst als hij niet van ophouden wist?
Als dat zo is ben je een beter mens dan ik.
BECAUSE YOU COULD BE NEXT! Pa-dam-tasj!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef HighVolume het volgende:
.... ach ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te gaan maken om dit soort berichten.Al jaren lezen we dit soort berichten en al jaren wordt er niks aangedaan.Dus blijkbaar is het niet boeiend waarom zouden wij ons hier nog druk om gaan maken ?
Lul niet zo dom joh. Er zijn zat zwervers die ongewild op straat komen te staan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Koel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijven
Karma, dude!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
Al aardig in de weekend stemming merk ik!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |