Blijkt wel weer dat wij ons moeten aanpassen maar zij niet. Hypocrietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
erg dit.
op die manier je eigen normen en waarden, geloof op anderen reflecteren.
sowieso, pas je aan aan de omgeving, respecteer het als iemand eens niet hetzelfde gelooft als jij
Post niet zo achterlijk manquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Waarmee ik de actie van de beide heren niet wil goedkeuren, een stok met spijkers, hoe ziek ben je dan?
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.quote:
Preventief tripje naar de TBS kliniek voor jou.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
quote:Het is maar een incidentje. Als die man gewoon geen biertje had gedronken was hij ook niet op die staaf met spijkers gevallen. Iedereen weet dat je tijdens de ramadan respect moet hebben voor de mensen die lijden onder het vasten.
Fucktard, dat is een leukequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Post niet zo achterlijk manFucktard
Je lijkt nu net zo een moslim als in de OP staat beschreven, hihihihi.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nee, dat is véél te snel en dat soort beesten voelt de pijn niet. Ik zeg levenslang extreem martelen, maar wel zodanig stoppen dat ze nét niet sterven.
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fucktard, dat is een leuke![]()
Maar wil je nu ontkennen dat je zwervers geen stinkende profiteurs vind die je lastig vallen met gebedel en dat je er misschien weleens een keertje eentje heb doodgewenst als hij niet van ophouden wist?
Als dat zo is ben je een beter mens dan ik.
BECAUSE YOU COULD BE NEXT! Pa-dam-tasj!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef HighVolume het volgende:
.... ach ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te gaan maken om dit soort berichten.Al jaren lezen we dit soort berichten en al jaren wordt er niks aangedaan.Dus blijkbaar is het niet boeiend waarom zouden wij ons hier nog druk om gaan maken ?
Lul niet zo dom joh. Er zijn zat zwervers die ongewild op straat komen te staan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
Normaal gesproken zijn zwervers natuurlijk stinkende werkloze profiteurs maar als ze door moslims in elkaar worden geslagen zijn ze zielig![]()
Koel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Het maakt mij echt niet uit of het een zwerver, Balkenende, een baby of de koningin is. Je moet gewoon met je tengels van anderen afblijven
Karma, dude!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
Al aardig in de weekend stemming merk ik!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Ik wens zwervers regelmatig dood (net als hangjongeren, bejaarden op de snelweg en nog wat andere groepen).
Eenmaal een positie ingenomen, moet je deze natuurlijk zo extreem mogelijk verdedigen hè.. Is nu de Patrick Bateman in je wakker geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Koel.
Nounou, zwervers vergassen alleen maar omdat ze er zijn, gaat ook wat ver.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef cheqy het volgende:
Lul niet zo dom joh. Er zijn zat zwervers die ongewild op straat komen te staan.
BTW: Vergassen dat tuig.
Tuurlijk joh. Cohen en de PvdA moeten zich gaan bemoeien met zaken in Brussel. Gewoon lekker alles op 1 grote hoop vegen en dan een complete bevolkinsgroep ervoor verantwoordelijk houden. Logisch.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat het grote downplayen door Job Cohen en consorten maar beginnen!
PvdA kom er maar in!
We are the worldquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef JohnDope het volgende:
Islam = vrede.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nounou, zwervers vergassen alleen maar omdat ze er zijn, gaat ook wat ver.
Nah nee hoor ben eigenlijk maar een watje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Eenmaal een positie ingenomen, moet je deze natuurlijk zo extreem mogelijk verdedigen hè.. Is nu de Patrick Bateman in je wakker geworden?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Helaas mist er bij sommige mensen iets waardoor ze maar gelijk doen wat in ze opkomt, zoals de zoon en vader uit de OP. Die kan je maar het beste levenslang opsluiten.
Niks downplayer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En kandidaat Downplayer nummer 1 heeft zich gemeld! Wie volgt!?
Precies !quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik word zó Marokkanenmoe...
En ook van hun vriendjes die dit weer allemaal goed proberen te praten. Onze MP Balkenende heb ik nooit een afkeurende mening horen hebben door de straatterreur waar de mocro's het monopolie op blijken te hebben, maar hij kapittelt wel degene die het wél openbaar afkeuren. Die Wilders zet die arme mensen 'in de hoek'.
Inderdaad die arme mensen waren gewon ontoerekeningsvatbaar, omdat ze al sinds zonsopkomst niets hadden gegeten. Het zou natuurlijk heel zuur zijn als ze door dit ongelukje het suikerfeest moeten missenquote:
Kunnen ze de Belg die dit geschreven heeft niet eens afranselen met een stok met spijkers?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef zagevent het volgende:
Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar.
Zijn aanrander Rachid werd aangehouden.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Niks downplayer.
Ik doe niet mee met het Upplayen. Jammer voor je.
Je gaat wel voorbij aan zijn punt: Wat hebben de PvdA en Cohen nodig met een incident in België?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
En kandidaat Downplayer nummer 1 heeft zich gemeld! Wie volgt!?
Dat doen ze nu sowieso, in hun cel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Inderdaad die arme mensen waren gewon ontoerekeningsvatbaar, omdat ze al sinds zonsopkomst niets hadden gegeten. Het zou natuurlijk heel zuur zijn als ze door dit ongelukje het suikerfeest moeten missen
Nee de daders hebben (misschien) hun geloofsovertuiging gebruikt als excuus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik zal even je argument onderuit halen: deze daad is gedaan uit de geloofsovertuiging van die mensen. Dat is anders dan een verkrachting, vandaar dat je vergelijking ook als een lul op een drumstick slaat.
Och, stel dat dit in Nederland was gebeurt. Dan was onze marrokanen-knuffelaar Cohen met zijn allochtonen-partij de PvdA er als de kippen bij om vooral te roepen dat het een 'incident' is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je gaat wel voorbij aan zijn punt: Wat hebben de PvdA en Cohen nodig met een incident in België?
Ik heb even je stelling verbeterd, deze was overduidelijk fout.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Nee de daders hebben (misschien) hun geloofsovertuiging gebruikt als excuus. aanleiding
Als een christenen een massamoord pleegt en zegt dat die dat van Jezus moest doen, ga je dan ook het christendom bekritiseren?
Vaag? Nee, hoor. Dat zie je vaker bij dat minder ontwikkelde volk. Waarom je gedragen als je eens lekker aangeschoten wild straffeloos kan mishandelen. Net als wilde beesten die bloed ruiken. Tijdje terug ook zoiets bij opspring verzocht. Midden in de nacht in Rotterdam wordt Antilliaan 1 flink mishandeld door Antilliaan 2, waarna er opeens overal anderen vandaan kwamen en het slachtoffer ook vreselijk schopten en sloegenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef DroogDok het volgende:
Ook vaag trouwens dat er blijkbaar een groep jongenren mee ging doen.
Dus bij een volgend bericht over pedo priester ga jij Rouvoet en JP ook oproepen om de boel te gaan sussen. Prima.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb even je stelling verbeterd, deze was overduidelijk fout.
Ik bekritiseer elk geloof, daar elk geloof bloed aan de handen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |