Jep, ik gebruik ook TS, en heb ook een X-FI en een USB headset.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, ff een vraagje aan de gamers onder ons!
Jullie gebruiken ongetwijfeld TeamSpeak bij sommige games. Nu heb ik laatst zo'n USB headset gehaald om ook maar eens mee te kunnen praten
Nu wil ik het volgende;
- Het normale geluid van het spel over m'n 5.1 speakerset
- Het TeamSpeak geouwehoer via m'n USB heaset
Klinkt niet zo moeilijk he?
Het volgende gebeurt;
Zodra ik m'n headset inplug, wordt al het geluid naar de headset gesmeten. Geen geluid meer uit m'n speakers dus. Bij Windows Volume Mixer kan ik het geluid van het spel wél dempen op de headset, maar als ik dan m'n normale geluidskaart (SB X-Fi) tevoorschijn tover staan alléén de master volume control er tussen. Het spel dus niet :
Iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?
Heb je een Creative kaart ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, ff een vraagje aan de gamers onder ons!
Jullie gebruiken ongetwijfeld TeamSpeak bij sommige games. Nu heb ik laatst zo'n USB headset gehaald om ook maar eens mee te kunnen praten
Nu wil ik het volgende;
- Het normale geluid van het spel over m'n 5.1 speakerset
- Het TeamSpeak geouwehoer via m'n USB heaset
Klinkt niet zo moeilijk he?
Het volgende gebeurt;
Zodra ik m'n headset inplug, wordt al het geluid naar de headset gesmeten. Geen geluid meer uit m'n speakers dus. Bij Windows Volume Mixer kan ik het geluid van het spel wél dempen op de headset, maar als ik dan m'n normale geluidskaart (SB X-Fi) tevoorschijn tover staan alléén de master volume control er tussen. Het spel dus niet :
Iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?
quote:
Zie mijn bericht hierboven, het kan wel, zo doe ik het thuis namelijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je een Creative kaart ?
denk trouwens niet dat het gaat. het is of de een of de ander.
anders moet je een apparte kaart erin gooien helaas
omdat het werk zo saai isquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
waarom hebben we het ineens over gamen?
nee, hij wil dus apart geluid heh. lees maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven, het kan wel, zo doe ik het thuis namelijk ook.
(X-fi is van creative)
Heb jij dat niet, dat als je je headset aansluit, dat alle geluidsbronnen verdwijnen bij je normale geluidskaart, en in plaats daarvan bij de headset komen te staan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, ik gebruik ook TS, en heb ook een X-FI en een USB headset.
Binnen windows geluidsBS zet je gewoon je geluid om je standaard X-fi,
en binnen TS geef je aan dat je je headset gebruikt.... zo moeilijk is dat toch niet?
Omdat daarom, en ... omdat het kan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
waarom hebben we het ineens over gamen?
* Crazy-M belt maar nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
Crazy-M NIet me baas bellen..ik probeer echt te werken...maar het lukt gewoon niet
Ik heb XP. Maar zoals ik hierboven heb aangegeven, in de xp drivers van je X-Fi kan je zelf aangeven wat je geluidskaart moet doen als je je headset inpriktquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb jij dat niet, dat als je je headset aansluit, dat alle geluidsbronnen verdwijnen bij je normale geluidskaart, en in plaats daarvan bij de headset komen te staan?
(oja.. heb Vista trouwens)
Yep,quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je een Creative kaart ?
denk trouwens niet dat het gaat. het is of de een of de ander.
anders moet je een aparte kaart erin gooien helaas
jawel dat is normaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb jij dat niet, dat als je je headset aansluit, dat alle geluidsbronnen verdwijnen bij je normale geluidskaart, en in plaats daarvan bij de headset komen te staan?
(oja.. heb Vista trouwens)
Dude, dat zeg ik toch!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, hij wil dus apart geluid heh. lees maardus voor TS , en voor de game
Okee, ik slaap dus nog..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb XP. Maar zoals ik hierboven heb aangegeven, in de xp drivers van je X-Fi kan je zelf aangeven wat je geluidskaart moet doen als je je headset inprikt
oh , als je het weet laat het ff weten aubquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep,
- Creative X-Fi XtremeMusic 7.1
- Logitech X530 (dacht ik) 5.1
- Logitech Headset USB
Maar het kan wel degelijk, ik heb het eerder gezien bij iemand, ben alleen vergeten wie dat was
Maar je ligt alweer lekker in je bedje toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
Katjes blij, lynda blij..
Tis gvd koud beneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maandag en ik zweerquote:
Het was bij je moeder!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , als je het weet laat het ff weten aub
meen je dat nou ? kan jij toevallig een screenshot maken ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, dat zeg ik toch!
Zo doe ik het ook.... geluid van mijn games over de speakers, en TS over headset.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |