quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak zou Diana zijn afgeRosst in haar leven
Net: "ik zei laatst tegen Bonnie St. Claire: heb je zin in koffie ? Zegt zij: Neh Neh Cherry ! ".quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak zou Diana zijn afgeRosst in haar leven
bronquote:Domien elke nacht en Bert erbij
(18-09-08) - Domien is per 1 oktober elke nacht te horen op 3FM. En DJ Bert van Lent komt er op dinsdagnacht bij in de opleiding van 3FM.
Bert van Lent start per 1 oktober als DJ in 3FM Radio DJ Opleiding. De DJ gaat elke dinsdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur een programma maken. Domien Verschuuren maakt vanaf dezelfde datum elke dag het 3FM programma ‘Domien is Wakker’ in de uren tussen 04.00 en 06.00.
Vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Prima playlist, lekker foute Guilty Pleasure, Goede live request, Leuk live bandje.
Ik ging toch niks ondernemen, vrienden zijn diverse andere dingen aan het doen, dus ik ben voor de radio te vinden.
Live and loose in Paris dvdquote:
Staat hier standaard al opgesteldquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef Sersjee het volgende:
*haalt luchtdrumstel uit de kast*
Omdat hij die functie niet geactiveerd heeft. Liever PM vrij is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef muisje-eliza het volgende:
moge iedereen
weet iemand waarom ik geen pm naar Broekie mag stren?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat hij die functie niet geactiveerd heeft. Liever PM vrij is.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat hij die functie niet geactiveerd heeft. Liever PM vrij is.
Maar hij is heel mailbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer ...er is een Muijs pm uitgegaan naar iedereen behalve hij
Blijft gewoon een sterk nummerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef on_air het volgende:
Sting, gesproken.
.
.
.
Willik ook.
Fragile...
Volgens mij kun je in zijn profiel een mail mogelijkheid vinden....quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in zijn profiel een mail mogelijkheid vinden....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in zijn profiel een mail mogelijkheid vinden....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Ook ben ik te bereiken per msn, irc, telefoon, hyves, nouja, genoeg manieren in ieder geval
Ik heb ook niks ontvangen, maar ik ben er de laatste tijd dan ook nauwelijks meer geweestquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet geroepen mee te willen gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook niks ontvangen, maar ik ben er de laatste tijd dan ook nauwelijks meer geweest
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet geroepen mee te willen gaan
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook niks ontvangen, maar ik ben er de laatste tijd dan ook nauwelijks meer geweest
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Draait ie weer de gecensureerde versie
Heb thuis hiervan de cd-single en de 18+ versie is veul beter.
Snoop komt veel beter tot zijn recht met niggaz enzo in zijn teksten.
Nee dat red ik niet.... sorryquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wil je mee naar Muijs zn laatste uitzening op 26-9? je moet om 4u aanwezig zijn
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat red ik niet.... sorry
Was ik niet de enige die iets anders las.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Las iets anders....
Lekker soppen, thuis...
NM.
* Wens der gedachten *quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die iets anders las.
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die iets anders las.
Mooi, super zelfs. Vooral die "spacebreak" tussen de sax doorquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Jahahahahaha! Guru Josh!![]()
![]()
![]()
*gaat haast ten onder aan al die flashbacks*
Zeker even luisteren dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Prima playlist, lekker foute Guilty Pleasure, Goede live request, Leuk live bandje.
Ik ging toch niks ondernemen, vrienden zijn diverse andere dingen aan het doen, dus ik ben voor de radio te vinden.
Waha, cooool!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Polle Eduard![]()
Dat verwacht je niet...
Je bedoeld Editors ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:24 schreef cosmick het volgende:
Blijft fijn. Zo niet een van de fijnste (radio-) liedjes van vorig jaar wat mij betreft.
Net als Sweet about me...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef cosmick het volgende:
Duffy is ook wel klaar nu, toch?
En als ze dan wel met een nieuwe single komen, dan wordt die continu gedraaid. Komt er geen derde, dan pakken ze vrolijk de eerste weer opquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Net als Sweet about me...
Note 2 Radio: Als dit soort artiesten niet met een nieuwe single komen, niet de oude tot vervelends toe blijven draaien. Maar varieren met oudere singles. Hebben ze die niet, niet draaien....
Was het net aan het opzoeken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alweer.
Toch?
O nee. http://en.wikipedia.org/wiki/Kristine_W.
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alweer.
Toch?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee![]()
Huh, tijdens mijn quote, heb jij ge-edit
Ik wilde ook eerst typen - Ja klopt, maar toen bedacht ik me ineens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]. Was het even aan het opzoeken. "Kristine W" klinkt op de een of andere manier toch een beetje Duits
.
Wellicht in de war met Christiane F?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]. Was het even aan het opzoeken. "Kristine W" klinkt op de een of andere manier toch een beetje Duits
.
Wat mij betreft een boek uit mijn top 3quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:54 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Wellicht in de war met Christiane F?
http://en.wikipedia.org/wiki/Christiane_F
Nu welquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alweer.
Toch?
Geen Novastar?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Zometeen KoL als nieuwe Megahit... of toch iemand anders? Vast niet.
Dat blijft een mysterie. Niet-zo-heel-bijzondere platen (die wel enigszins tussen de standaardhitjes uitsteken) kapot draaien en dan tot MH bombaderen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Beetje laat.
Maar ach, het is een goed nummer.
Dus
(Waarom is 3FM tegenwoordig altijd te laat met de MH?)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
Eliza![]()
Shapeshifters - Lola's Theme
!!
Bert van Lentquote:
Maar ik vind dat ook zo'n onwijs leuk uurtje op de vrijdagavond. Biertje, pizza en al die oude (nieuwe) dance platen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Damn Hans, je bent weer lekker bezig!!
Prodigyyyyyyy!!
Die cd heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mega Dance 95? Of was 't 94? Iig "vroegah"
Die van mij ligt ook nog wel ergens, wel verstopt onder 't stof denk ik..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die cd heb ik hier ook nog ergens liggen.geloof dat 'ie daar inderdaad opstaat.
Je moet er niet op zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef muisje-eliza het volgende:
*nieuwe koptelefoon zit heeeeeeeerlijk*
Ik heb alle turn up the bass hier nog ergens liggen, allemaal incl. mixenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mega Dance 95? Of was 't 94? Iig "vroegah"
Schijnt de zon een keer...........quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Wat een dramatische lichtinval in de studio...
*knip foto*
Erg vervelend om zo naar de cam te kijken.
Oja, inderdaad.quote:
True, maar het kan ook heel irritant zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnt de zon een keer...........
Het is alle twee lastig rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, maar het kan ook heel irritant zijn.
Ook bij m'n rijles vanmiddag was het lastig, maar het was beter dan het weer van vorige week (STORTregen!).
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alle turn up the bass hier nog ergens liggen, allemaal incl. mixen
* Sirolf ziet hier nooit luchtballonnen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het is alle twee lastig rijden inderdaad.
Er surfen hier zojuist een stuk of 8 LUCHTballonen over. Nu eentje met Pritstiften aan de zijkant
Goedenavond en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een speaker voor m'n hoofd hangen!
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Naar het schijntquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Marc63 het volgende:
Is het al weekend?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Hey Toptechneutquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Begint op te vallen....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren...waarom kan je niet luisteren?
MAW ookal nie
Ohnee, he! Radioforum ook al op FOK? Laat EA maar thuis, anders keldert het niveau nog verder.quote:
Omdat m'n oma vanavond graag naar m'n huisje wil komen kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren...waarom kan je niet luisteren?
MAW ookal nie
Hmm... dat wordt wel een erg lastige MySQL query hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zou weleens willen zien, welke plaat het meest een uuropener is geweest!
3fmfan.nl
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Erm, ja... ik ben hier ook al weer een tijdje, hoor... Enne, EA laat ik zeker thuis... daar heeft niemand wat aan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ohnee, he! Radioforum ook al op FOK? Laat EA maar thuis, anders keldert het niveau nog verder.
Heb `m gekocht, hij`s echt goedquote:Op donderdag 18 september 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmiddag gekregen....ben heel benieuwd hoe hij is
Alle platen die zijn ingestart tussen XX:00 en XX:12 en dan mogen de XX op een bepaalde datum niet overeenkomen. De eerste (laagste getal) gaat door.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... dat wordt wel een erg lastige MySQL query hoor...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
als iemand nou ff kan zeggen dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is.....![]()
![]()
![]()
http://www.skullcandy.eu/(...)S_BY_SKULLCANDY.html
(die bovenste met die gave skelettehoofden erop)
hij`s vetquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is....
Vind `m best okquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Altijd zo'n lekker moment wanneer WWWEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEENNNDDD!!!! geschreeuwd wordt, maar dat werd meteen verpest door Pink. Wat een slechte plaat is dit toch.
Jij hier?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Dat ik al een tijdje niet ingelogd was op Fok. Dus bij deze: hallo!
Hallikidequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Tjibbe!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Rio de la Balconière?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Hintergarten, rund um hause, auf balkonia.....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Ik heb ook een Skullcandy!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Tuinesiaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Hintergarten, rund um hause, auf balkonia.....
Schuim kan soms lastig zijn..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Verslikt Verschuuren zich in het bier.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb ook een Skullcandy!
Skullcandy TI Blackquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welke heb jij?
*ben zelfs al lid van de Skullcandy-hyves*
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Erm, ja... ik ben hier ook al weer een tijdje, hoor... Enne, EA laat ik zeker thuis... daar heeft niemand wat aan...
quote:Leuk. Voor wat betreft Bert van Lent; hij mag elke dag wel op de radio in de nacht. Voor aanstormend talent heeft hij al een behoorlijk eigen stijl ontwikkeld. Domien heeft dat nog niet, praat meer Giel en Gerard na met zijn uitspraken. Maar wat niet is, kan nog komen. Hij is nog jong zat om een eigen stijl te krijgen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
One Louder!!!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Wel 2 weken te laat btw, maar beter laat dan nooi
Het is nog maar 2(,5) weken geleden dat Eric begonnen is met het veelvuldig draaien van deze plaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Maak er minimaal 3 van...
Alive and kicking van Simple Mindsquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg LAAAAAAAAAAA LAA LAA LAA", welke plaat is dat dan origineel? Ik ken hem alleen als RIIIIIIIIIICK RICKIE VAN VEEEEEEEEEE RICKIE VAN V OP JE RADIOOOO!
Maar op de BBC werd die al minimaal een week ervoor gedraaidquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is nog maar 2(,5) weken geleden dat Eric begonnen is met het veelvuldig draaien van deze plaat.
Inderdaad, dat kwam mij ook al bekend voor, het origineel was me ook wel bekend overigens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg LAAAAAAAAAAA LAA LAA LAA", welke plaat is dat dan origineel? Ik ken hem alleen als RIIIIIIIIIICK RICKIE VAN VEEEEEEEEEE RICKIE VAN V OP JE RADIOOOO!
ja minimaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar op de BBC werd die al minimaal een week ervoor gedraaid
We lopen altijd een beetje voor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.quote:
Ah, ik hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.
Heeft te maken met te weinig licht op je toetsenbord. Zal eens een lichtje maken hier
Wat opzich natuurlijk een slechte zaak isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.
Heeft te maken met te weinig licht op je toetsenbord. Zal eens een lichtje maken hier
Klopt, maar een beetje markt onderzoek mag je wel doen als je jaren pretendeerde de eerste te zijn met nieuwe muziekquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.
Ze zijn er inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Als de woordgrappen van Gerard dat maar niet zijn
Wie? wij? hoe kom je daaaaaaaaaaar nou bij?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:sjeeeeh wat kunnen jullie zeuren zeg
En toch heb ik liever de "héhallekidehallo"-versie...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Domien: Voor het eerst kunnen we het weerbericht volgen!.
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de "héhallekidehallo"-versie...
Je kunt ook niet elke band in de gaten houden. Het valt me op dat Gerard en Giel vaak erg vroeg zijn met platen in de Freak11, maar dat zijn dan net de platen die bij hun in de smaak vallen. Gerard zei vorige week dat hij Sex on Fire pas de eerste leuke plaat van Kings of Leon vindt, dus hij zal waarschijnlijk weinig aandacht hebben besteed aan die band bij het zoeken van nieuwe platen voor de Freak11.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje markt onderzoek mag je wel doen als je jaren pretendeerde de eerste te zijn met nieuwe muziek [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef TheZapster het volgende:
Dit schijtnummer ben ik zo zat he
Nee, CUPmaat had ie het over...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeej Tjib![]()
wat zei Domien nou? K*T maat?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
Dit is wel een heel lekker nummer![]()
van wie is het?
Niks anders dan "normaal"quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*kijkt op webcam*
de enige die raar doet is Ekdom
Ik heb nu een andere link gebruikt, nu is die wel goed!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*kijkt op webcam*
de enige die raar doet is Ekdom
En ik typte het na....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Brian? Wie is Brian?![]()
Barry dus... Iets te snel getypt...
Richard, it's business as usual.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je er maar niet om zeurt [ afbeelding ]
Lekker plaatje dit, Brain Adamson lees ik hierboven [ afbeelding ]
Dan heeft ie Because Of the Times niet geluisterdquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Gerard zei vorige week dat hij Sex on Fire pas de eerste leuke plaat van Kings of Leon vindt, dus hij zal waarschijnlijk weinig aandacht hebben besteed aan die band bij het zoeken van nieuwe platen voor de Freak11.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zometeen nieuw topic opene
Ik noemde gewoon ff de naam van de enige andere plaat die ik ken van em. Staat op de soundtrack van The Beach.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
'T was een reactie op Eliza' op haar reactie dat wij zeurde, maar je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
Chotfer, de webcam doet 't bij mij niet
Kijk in de openingspost, ik heb op nummer 3 gekliktquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
Wie is Chotfer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik noemde gewoon ff de naam van de enige andere plaat die ik ken van em. Staat op de soundtrack van The Beach.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kijk in de openingspost, ik heb op nummer 3 geklikt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wie is Chotfer?Probeer 'n andere link uit de OP
Ik was me ervan bewust dat die verwarring op zou kunnen treden, dus dat was juist de reden om het te postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je het tegen mij had....
Wie is `t??quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME IK HAAT DIT.
Niemand leest toch wat ik schrijf, dus het maakt niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |