quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een speaker voor m'n hoofd hangen!
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Hey Toptechneutquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Begint op te vallen....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren...waarom kan je niet luisteren?
MAW ookal nie
Ohnee, he! Radioforum ook al op FOK? Laat EA maar thuis, anders keldert het niveau nog verder.quote:
Omdat m'n oma vanavond graag naar m'n huisje wil komen kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren...waarom kan je niet luisteren?
MAW ookal nie
Hmm... dat wordt wel een erg lastige MySQL query hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zou weleens willen zien, welke plaat het meest een uuropener is geweest!
3fmfan.nl
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Erm, ja... ik ben hier ook al weer een tijdje, hoor... Enne, EA laat ik zeker thuis... daar heeft niemand wat aan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ohnee, he! Radioforum ook al op FOK? Laat EA maar thuis, anders keldert het niveau nog verder.
Heb `m gekocht, hij`s echt goedquote:Op donderdag 18 september 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmiddag gekregen....ben heel benieuwd hoe hij is
Alle platen die zijn ingestart tussen XX:00 en XX:12 en dan mogen de XX op een bepaalde datum niet overeenkomen. De eerste (laagste getal) gaat door.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... dat wordt wel een erg lastige MySQL query hoor...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
als iemand nou ff kan zeggen dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is.....![]()
![]()
![]()
http://www.skullcandy.eu/(...)S_BY_SKULLCANDY.html
(die bovenste met die gave skelettehoofden erop)
hij`s vetquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat mn nieuwe koptelefoon heel gaaf is....
Vind `m best okquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Altijd zo'n lekker moment wanneer WWWEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEENNNDDD!!!! geschreeuwd wordt, maar dat werd meteen verpest door Pink. Wat een slechte plaat is dit toch.
Jij hier?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Dat ik al een tijdje niet ingelogd was op Fok. Dus bij deze: hallo!
Hallikidequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Tjibbe!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Rio de la Balconière?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Hintergarten, rund um hause, auf balkonia.....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef Tjitse het volgende:
Ik heb ook een Skullcandy!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Tuinesiaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Hintergarten, rund um hause, auf balkonia.....
Schuim kan soms lastig zijn..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Verslikt Verschuuren zich in het bier.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb ook een Skullcandy!
Skullcandy TI Blackquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welke heb jij?
*ben zelfs al lid van de Skullcandy-hyves*
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Erm, ja... ik ben hier ook al weer een tijdje, hoor... Enne, EA laat ik zeker thuis... daar heeft niemand wat aan...
quote:Leuk. Voor wat betreft Bert van Lent; hij mag elke dag wel op de radio in de nacht. Voor aanstormend talent heeft hij al een behoorlijk eigen stijl ontwikkeld. Domien heeft dat nog niet, praat meer Giel en Gerard na met zijn uitspraken. Maar wat niet is, kan nog komen. Hij is nog jong zat om een eigen stijl te krijgen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
One Louder!!!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Wel 2 weken te laat btw, maar beter laat dan nooi
Het is nog maar 2(,5) weken geleden dat Eric begonnen is met het veelvuldig draaien van deze plaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Maak er minimaal 3 van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |