Alive and kicking van Simple Mindsquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg LAAAAAAAAAAA LAA LAA LAA", welke plaat is dat dan origineel? Ik ken hem alleen als RIIIIIIIIIICK RICKIE VAN VEEEEEEEEEE RICKIE VAN V OP JE RADIOOOO!
Maar op de BBC werd die al minimaal een week ervoor gedraaidquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is nog maar 2(,5) weken geleden dat Eric begonnen is met het veelvuldig draaien van deze plaat.
Inderdaad, dat kwam mij ook al bekend voor, het origineel was me ook wel bekend overigens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
"Ik zeg LAAAAAAAAAAA LAA LAA LAA", welke plaat is dat dan origineel? Ik ken hem alleen als RIIIIIIIIIICK RICKIE VAN VEEEEEEEEEE RICKIE VAN V OP JE RADIOOOO!
ja minimaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar op de BBC werd die al minimaal een week ervoor gedraaid
We lopen altijd een beetje voor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.quote:
Ah, ik hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.
Heeft te maken met te weinig licht op je toetsenbord. Zal eens een lichtje maken hier
Wat opzich natuurlijk een slechte zaak isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is nieuw.
Heeft te maken met te weinig licht op je toetsenbord. Zal eens een lichtje maken hier
Klopt, maar een beetje markt onderzoek mag je wel doen als je jaren pretendeerde de eerste te zijn met nieuwe muziekquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de pluggers de cd toen ook al bij 3FM hadden afgeleverd.
Ze zijn er inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Als de woordgrappen van Gerard dat maar niet zijn
Wie? wij? hoe kom je daaaaaaaaaaar nou bij?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:sjeeeeh wat kunnen jullie zeuren zeg
En toch heb ik liever de "héhallekidehallo"-versie...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Domien: Voor het eerst kunnen we het weerbericht volgen!.
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En toch heb ik liever de "héhallekidehallo"-versie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |