Die cd heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mega Dance 95? Of was 't 94? Iig "vroegah"
Die van mij ligt ook nog wel ergens, wel verstopt onder 't stof denk ik..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die cd heb ik hier ook nog ergens liggen.geloof dat 'ie daar inderdaad opstaat.
Je moet er niet op zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef muisje-eliza het volgende:
*nieuwe koptelefoon zit heeeeeeeerlijk*
Ik heb alle turn up the bass hier nog ergens liggen, allemaal incl. mixenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mega Dance 95? Of was 't 94? Iig "vroegah"
Schijnt de zon een keer...........quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Wat een dramatische lichtinval in de studio...
*knip foto*
Erg vervelend om zo naar de cam te kijken.
Oja, inderdaad.quote:
True, maar het kan ook heel irritant zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnt de zon een keer...........
Het is alle twee lastig rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, maar het kan ook heel irritant zijn.
Ook bij m'n rijles vanmiddag was het lastig, maar het was beter dan het weer van vorige week (STORTregen!).
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alle turn up the bass hier nog ergens liggen, allemaal incl. mixen
* Sirolf ziet hier nooit luchtballonnen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het is alle twee lastig rijden inderdaad.
Er surfen hier zojuist een stuk of 8 LUCHTballonen over. Nu eentje met Pritstiften aan de zijkant
Goedenavond en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een speaker voor m'n hoofd hangen!
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
Naar het schijntquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Marc63 het volgende:
Is het al weekend?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een speaker voor m'n hoofd hangen!
GOEDEMIDDAAAAGGGG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |