Je kunt ook niet elke band in de gaten houden. Het valt me op dat Gerard en Giel vaak erg vroeg zijn met platen in de Freak11, maar dat zijn dan net de platen die bij hun in de smaak vallen. Gerard zei vorige week dat hij Sex on Fire pas de eerste leuke plaat van Kings of Leon vindt, dus hij zal waarschijnlijk weinig aandacht hebben besteed aan die band bij het zoeken van nieuwe platen voor de Freak11.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje markt onderzoek mag je wel doen als je jaren pretendeerde de eerste te zijn met nieuwe muziek [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef TheZapster het volgende:
Dit schijtnummer ben ik zo zat he
Nee, CUPmaat had ie het over...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeej Tjib![]()
wat zei Domien nou? K*T maat?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
Dit is wel een heel lekker nummer![]()
van wie is het?
Niks anders dan "normaal"quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*kijkt op webcam*
de enige die raar doet is Ekdom
Ik heb nu een andere link gebruikt, nu is die wel goed!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*kijkt op webcam*
de enige die raar doet is Ekdom
En ik typte het na....quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Brian? Wie is Brian?![]()
Barry dus... Iets te snel getypt...
Richard, it's business as usual.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je er maar niet om zeurt [ afbeelding ]
Lekker plaatje dit, Brain Adamson lees ik hierboven [ afbeelding ]
Dan heeft ie Because Of the Times niet geluisterdquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Gerard zei vorige week dat hij Sex on Fire pas de eerste leuke plaat van Kings of Leon vindt, dus hij zal waarschijnlijk weinig aandacht hebben besteed aan die band bij het zoeken van nieuwe platen voor de Freak11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |